Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla hyvä sängyssä vaikka ei...

Vierailija
12.07.2018 |

Niele mällejä eikä anna persettä? En usko koskaan kelpaavani miehille muuhun kuin seksiin ja siihenkin vain silloin kun eivät saa parempaa sillä en halua ottaa spermaa suuhuni enkä harrastaa peppuseksiä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa itse olla sellainen mies, keneltä nainen mielellään nielee ja anelee tulemaan peppuun.

Toisin sanoen, jos naisesi ei mielellään tee näitä sinun kanssa, niin et ole oikea mies hänelle, eikä hän oikea nainen sinulle. Vaihtoon siis.

Vierailija
22/28 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans nainen samoilla rajoitteilla....kiva jos joku mieskin vastaisi. ;)

Oisko oikeasti?

No, kyllä sitä tietty voi olla hyvä sängyssä ilman noita, mutta enpä usko että alkaisin enää suhteeseen, jossa ei saa kakkosta ollenkaan. Eräänlainen mittari panostuksesta, muun lisäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiitos naiset kun annatte sitä peppua, nyt minä (nainen) en koskaan tule saamaan parisuhdetta. Kiitos niin paljon. Ennen ajattelin että naiset antavat kakkosta vain alfoille mutta kun ihan tavismiehetkään eivät enää kelpuuta naista ellei saa kakkosta. Sairas maailma ei voi muuta sanoa. Olisinpa syntynyt 50-luvulla.

Vierailija
24/28 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans nainen samoilla rajoitteilla....kiva jos joku mieskin vastaisi. ;)

Oisko oikeasti?

No, kyllä sitä tietty voi olla hyvä sängyssä ilman noita, mutta enpä usko että alkaisin enää suhteeseen, jossa ei saa kakkosta ollenkaan. Eräänlainen mittari panostuksesta, muun lisäksi. 

Joo kyllä. Kestän kyllä tämän.

Vastaavasti minäkään en alkaisi parisuhteeseen (jos olisin sinkku), miehen kanssa jolle tämä on elämän kynnyskysymys.

Pitää vaan olla rehellinen alusta asti, molempien.

Vierailija
25/28 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulma noin 20 naisen kokemuksella. Harva peppuseksistä pitää enkä siitä välitä minäkään. Suorastaan sairasta. Suuseksi on parasta ja siitä kyllä pitää lähes jokainen nainen. Ja mies. Mällin nieleminen ei muuta juttua mihinkään. Sen voi sylkeä pois... siis minun puolestani.

Vierailija
26/28 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt vastaus otsikon kysymyksen: Ei voi!

Vierailija
27/28 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulma noin 20 naisen kokemuksella. Harva peppuseksistä pitää enkä siitä välitä minäkään. Suorastaan sairasta. Suuseksi on parasta ja siitä kyllä pitää lähes jokainen nainen. Ja mies. Mällin nieleminen ei muuta juttua mihinkään. Sen voi sylkeä pois... siis minun puolestani.

Tilastollisesti neljäsosa naisista, ja 9/10 miehistä, pitää siitä. Siis kun mies panee naista, tietenkin.

Vierailija
28/28 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kiitos naiset kun annatte sitä peppua, nyt minä (nainen) en koskaan tule saamaan parisuhdetta. Kiitos niin paljon. Ennen ajattelin että naiset antavat kakkosta vain alfoille mutta kun ihan tavismiehetkään eivät enää kelpuuta naista ellei saa kakkosta. Sairas maailma ei voi muuta sanoa. Olisinpa syntynyt 50-luvulla.

Sehän vasta on sairasta, että pelkille panoille annetaan itsestään enemmän, kuin sille mukamas elämän tärkeimmälle miehelle, jota rakastaa. Eikö vain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi