Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla hyvä sängyssä vaikka ei...

Vierailija
12.07.2018 |

Niele mällejä eikä anna persettä? En usko koskaan kelpaavani miehille muuhun kuin seksiin ja siihenkin vain silloin kun eivät saa parempaa sillä en halua ottaa spermaa suuhuni enkä harrastaa peppuseksiä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Minä en myöskään niele mällejä ja mun ahteri on exit only todellakin, mutta eipä ole kukaan palvelua moittinut koskaan ;) Itse asiassa suurin osa niistä naistutuistani, joiden kanssa aihetta on sivuttu, ei todellakaan niele spermoja tai suostu peppuseksiin. Yäk.

Vierailija
2/28 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on vain kehuttu, vaikka samat rajoitteet minullakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans nainen samoilla rajoitteilla....kiva jos joku mieskin vastaisi. ;)

Mutta joo, tuskin olen ainakaan huonoimmasta päästä seksikokemuksia. Nautin seksistä, omasta ja miehen vartalosta varsin estottomasti noita kahta lukuunottamatta. Luulen että se jo on iso asia.

Saan voimakkaita orgasmeja ja olen pystynyt niitä miehillekin tarjoamaan. Ihanaa.

Vierailija
4/28 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä voi harrastaa niinkin, ettei ota spermaa suuhunsa. Mies laukeaa sitten muualle. On paljon miehiä, jotka eivät halua peppuseksiä. Seksin hyvyys ei pääsääntöisesti riipu siitä, suostuuko johonkin yksittäiseen asiaan. Kokonaisuus ratkaisee. Syytä murheeseen on, jos on kovin estynyt ylipäätään. Ja tämäkin on suhteellinen juttu: mikä on yhdelle estynyt, on toiselle ihan hyvä. Ongelma lienee kommunikoinnissa: miten löytää itselleen sopiva seksikumppani, kun seksiin liittyvistä toiveista harvemmin puhutaan etukäteen riittävästi.

Vierailija
5/28 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki (yllättävän monet kun olen kavereiden kanssa keskuatellut) ei tosiaan tykkää peppuseksistä ja se on ihan ok ja mällien nieleminen ei ole hyvän suuseksin edellytys.

Vierailija
6/28 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ravitse neillä spermoja eikä panna antaa muuta reikää kun pillun, riittää kun naidessa lantio liikkuu ja antaa tuntua ja kuulua että hyvää tekee,

Vierailija
7/28 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäs naisen antaa pylly reikää ,

Kun moni mies ei tykkää omansa ronkkimisesta?

Vaimoni ei ota edes suuhun ,ja limasen kalun käteen ottaminenkin ällöttää

Vierailija
8/28 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää jo jonkin verran nähneenä miehenä voin sanoa, että mikään ei ole este parisuhteelle, jos kemiat ja halut pelaavat muutoin yksiin. Joistakin mielihaluista voin hyvin luopua, jos tiedän, etttä naiseni ei siitä pidä. Jos seksi on kovin rajoittunutta ja kaavamaista, niin pidemmän päälle se ei tyydytä emotionaalisia ja seksuaalisia tarpeitamme ja se sitten alkaa väistämättä näkyä enemmin tai myöhemmin.

Nuo edellämainitut rajoitteesi olet ilmeisesti "sisäänkirjoittanut" itsellesi? = Näistä en pidä ja näitä en harrasta. Entäpä jos skenaarion omaisesti kumppanisi kaikin tavoin miellyttäisi sinua ja osaisi tehdä sinulle kaiken oikein oman tyydytyksesi kannalta? Saattaisiko jossakin hurmioituneessa tilanteessa käydäkin niin, että huomiokykyinen pettäisi rajoitteiden kanssa ja tilanne positiivisessa mielessä karkaisi käsistä?

Vierailija
9/28 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v mies kirjoitti:

Elämää jo jonkin verran nähneenä miehenä voin sanoa, että mikään ei ole este parisuhteelle, jos kemiat ja halut pelaavat muutoin yksiin. Joistakin mielihaluista voin hyvin luopua, jos tiedän, etttä naiseni ei siitä pidä. Jos seksi on kovin rajoittunutta ja kaavamaista, niin pidemmän päälle se ei tyydytä emotionaalisia ja seksuaalisia tarpeitamme ja se sitten alkaa väistämättä näkyä enemmin tai myöhemmin.

Nuo edellämainitut rajoitteesi olet ilmeisesti "sisäänkirjoittanut" itsellesi? = Näistä en pidä ja näitä en harrasta. Entäpä jos skenaarion omaisesti kumppanisi kaikin tavoin miellyttäisi sinua ja osaisi tehdä sinulle kaiken oikein oman tyydytyksesi kannalta? Saattaisiko jossakin hurmioituneessa tilanteessa käydäkin niin, että huomiokykyinen pettäisi rajoitteiden kanssa ja tilanne positiivisessa mielessä karkaisi käsistä?

Ei saattaisi. Persettä mä en tule antamaan koskaan enkä myöskään nielemään mällejä.

Vierailija
10/28 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt ottaa suihin pitkässä, yli 20v kestäneessä suhteessa. Tämä ei johtunut millään tavoin miehestä, en vaan saanut siitä itse mitään, mutta hoidin homman aina välillä, en kuitenkaan loppuun asti.

Mutta mutta, eron jälkeen, nyt 46-vuotiaana, rakastan ottaa miesystävältäni suihin. Kiihotun itse valtavasti siitä, että tiedän olevani hyvääkin parempi, tiedän, että mies ei ole ennen sellaisia suihinottoja kokenut, haluan kehittyä koko ajan vieläkin taitavammaksi. Ja otan loppuun asti, nielen ja nuolen vielä puhtaaksi, tiedän kyllä, että tämä on useiden miesten ykköshaave.

Vierailija
11/28 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v mies kirjoitti:

Hienoa yleistämistä ja tulkintaa.

Minua on nuorena pantu perseeseen vastoin omaa tahtoani. Että joo voihan sen niinkin sanoa, että vastenmielisyys asiaa kohtaan on "sisäänkirjoitettu". Sanoisin jopa että tatuoitu.

En koskaan tule harrastamaan sitä vapaaehtoisesti. Ja turha tulla sanomaan että voisin tykätä siitä.

Ei kiinnosta.

Vierailija
12/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt aluksi oikein ymmärrä, mikä on mielestäsi yleistämistä ja tulkintaa, mutta tietysti voit löytää kirjoittamastani johtopäätöksen, mutta tarkoitukseni ei ole mitenkään yleistää. Seksuaaliset mieliteot ja rajoitteet ovat jokaisella yksilölliset ja varmaan myös syyt rajoitteisiin.

Se, että kerrot tulleeksi raiskatuksi, on jo kokonaan toinen juttu. Erittäin vakava ja harmillinen. Jos meille kelle tahansa tehdään seksuaalisia tekoja vastoin omaa tahtoamme, niillä on varsin kauaskantoisia seurauksia. En kertomasi perusteella yhtään ihmettele, että kantasi on em. asioissa noin jyrkkä ja kielteinen. Jos itsemääräämisoikeuttasi on rikottu, niin voisin uskoa sen vaikuttavan merkittävästi seksuaaliseen käyttäytymiseen ja ylipäätään luottamuksen syntyyn partneriasi kohtaan.

Toivottavasti ymmärrät, että en kirjoittanut vastaustani päämääränäni dissata mielipidettäsi asiasta, vaan ylipäätään heittäen ajatuksen seksuaalisten rajoitteiden mielekkyydestä. Jokaisella on syynsä ja ilman muuta niitä kunnioitan. Ei kaikkien tarvitse kaikesta pitää, mutta kun niin avoimesti haluaa kertoa, niin mielenkiinto herää selvittää syy siihen.

Lempeä ja helteissä päiviä :)

Vierailija
13/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä avain hyvään seksiin on että tykkää edes ottaa suihin loppuun asti tai peppuseksistä.

Loistavaa seksiä on sitten jos nainen nauttii molemmista.

Aika yksipuoliseksi se jää loppupeleissä jos on tarjolla aina ja vain sitä vaginaa eikä suuhunkaan saisi laueta..

Sen jälkeen kun sulla on miehenä suhde naiseen joka ottaa mielellään peppuun ja suihin loppuun asti niin sen jälkeen on tosi vaikea tottua tylsään yksipuoliseen seksiin.

Vierailija
14/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niele mällejä eikä anna persettä? En usko koskaan kelpaavani miehille muuhun kuin seksiin ja siihenkin vain silloin kun eivät saa parempaa sillä en halua ottaa spermaa suuhuni enkä harrastaa peppuseksiä.

Taasko sinä kakara olet täällä. Mitä jos äitisi tietää sinun täällä olosta?

Vierailija
15/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt ottaa suihin pitkässä, yli 20v kestäneessä suhteessa. Tämä ei johtunut millään tavoin miehestä, en vaan saanut siitä itse mitään, mutta hoidin homman aina välillä, en kuitenkaan loppuun asti.

Mutta mutta, eron jälkeen, nyt 46-vuotiaana, rakastan ottaa miesystävältäni suihin. Kiihotun itse valtavasti siitä, että tiedän olevani hyvääkin parempi, tiedän, että mies ei ole ennen sellaisia suihinottoja kokenut, haluan kehittyä koko ajan vieläkin taitavammaksi. Ja otan loppuun asti, nielen ja nuolen vielä puhtaaksi, tiedän kyllä, että tämä on useiden miesten ykköshaave.

Tällainen käytös on miehille aika iso turnoff myöskin. Eli eriarvoinen kohtelu.

Tuntuu olevan yleistä että naisten miellyttämishalu vaihtelee miesten välillä.

Jollekkin toiselle miehelle nainen antaa peppua ja nielee ja toinen mies ei saa niitä koskaan. Ei reilua.

Vierailija
16/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ no luuletko, että kerron eksälle miten harrastan seksiä jonkun toisen kanssa😀

Vierailija
17/28 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa itse olla sellainen mies, keneltä nainen mielellään nielee ja anelee tulemaan peppuun.

Vierailija
18/28 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti tosi hyvä sellaisen mielestä, joka on samoilla linjoilla.

Vierailija
19/28 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun sulla on miehenä suhde naiseen joka ottaa mielellään peppuun ja suihin loppuun asti niin sen jälkeen on tosi vaikea tottua tylsään yksipuoliseen seksiin.

Tämän allekirjoitan miehenä täysin. Näin yli 4-kymppisenä olen tavannut naisen joka suostuu molempiin ja vielä nauttii noista suunnattomasti. Voisi olla aika nihkeää jos tämä suhde päättyisi ja joutuisi taas tyytymään vain siihen yhteen reikään.

Olen kyllä tähän ikään pärjännyt ilman noitakin, aikaisemmin en tosin tiennyt tälläisiä naisia olevan kuin elokuvissa.

Vierailija
20/28 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa ei ole olemassa mitään "hyvä sängyssä" ja "huono sängyssä" ihmistä. On tiettyä käyttäytymistä sängyssä, josta toinen voi tykätä toinen ei. Tämä ei tietenkään tarkoita ettei jotain useimpien hyvänä/tyydyttävänä pitämää toimintaa olisi olemassa. Keskimäärin varmaan mies tykkää jos halutessaan saa myös suuseksiä looppuun asti tai ainakin kokeilla anaalia. Eivät kaikki kuitenkaan tykkää hyödyntää ko. mahdollisuuksia. On kiva jos nainen on innokas ja "kokeilunhaluinen" mutta tärkeämpää on että itse oikeasti haluat sitä ja se näkyy eikä niin että pakkopullana miestä tyydytät kun uskot että niin täytyy tehdä tai muuten on "huono sängyssä". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi