Oon flunssassa ja kaveri ei voi tuoda mulle ruokaa! Itse en siis pääse edes kauppaan ja makaan vaa sängyssä ku oon niin kipee
Itse auttaisin kyllä kaveriani tässä kohtaa välimatkasta huolimatta..mun puolesta se voisi jäädä vaikka mun luo yöksi jos vaan toisi pientä syötävää. Oon ollu viikonlopulta saakka kipee ja alkaa jääkaappi olla tyhjä. Nii ja se väittää ettei jaksa tulla kolmen vaihdon takii..muka pitkä matka. Mitäs sitte kehuskeli sen hyvillä ruuilla mitä laittoi jos ei kerta viitsi tuoda kun tietää et oon flunssassa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyl mä jeesaisin frendii vaik mikä olis..aika kummaa porukkaa. Flunsan nyt voi saada mistä tahansa et ei se välttämättä sitä edes multa saisi.. ja mä korvaisin sille kaverin palveluksena tän. Vai onks seki teille ihan vieras käsite..??! Ap
Äläpä lässytä. Tiedän tyypin, olet juuri sellainen joka vaatii muilta palveluksia muttei koskaan itse tee mitään. Olet varmaan se joka on aina rahapulassa tai kipeänä teidän porukassa ja muut jeesaavat. Mitä olet itse tehnyt kavereitesi eteen? Miksi sulla ei ole rahaa ruokaan?
No ei ole näin. Mä aina autan muita!! Ketään ei sanonut et mulla ei olis rahaa ruokaa..ei en halua laittaa sitä pizzaan! Kaveri ite mulle soitteli ja kehui tehneensä jotai herkku pekonipannuwokkia jossa olis myös kasviksia ja oisin vaa halunnu jotain terveellistä et paranisin joskus. Ehdotin vaa sille kohteliaasti et tois mulleki ja voi jäädä tänne punkkaa..mut ei kuulema sovi. Nyt loppuu kans mun avustukset Ap
Kaupasta saa kotiinkuljetuksen.
Tai mene taksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyl mä jeesaisin frendii vaik mikä olis..aika kummaa porukkaa. Flunsan nyt voi saada mistä tahansa et ei se välttämättä sitä edes multa saisi.. ja mä korvaisin sille kaverin palveluksena tän. Vai onks seki teille ihan vieras käsite..??! Ap
Äläpä lässytä. Tiedän tyypin, olet juuri sellainen joka vaatii muilta palveluksia muttei koskaan itse tee mitään. Olet varmaan se joka on aina rahapulassa tai kipeänä teidän porukassa ja muut jeesaavat. Mitä olet itse tehnyt kavereitesi eteen? Miksi sulla ei ole rahaa ruokaan?
No ei ole näin. Mä aina autan muita!! Ketään ei sanonut et mulla ei olis rahaa ruokaa..ei en halua laittaa sitä pizzaan! Kaveri ite mulle soitteli ja kehui tehneensä jotai herkku pekonipannuwokkia jossa olis myös kasviksia ja oisin vaa halunnu jotain terveellistä et paranisin joskus. Ehdotin vaa sille kohteliaasti et tois mulleki ja voi jäädä tänne punkkaa..mut ei kuulema sovi. Nyt loppuu kans mun avustukset Ap
Oikein!
Aika moni on jo kertonut, että Porvoossakin saa muuta ruokaa kotiin kuin pizzaa.
https://www.k-supermarket.fi/kaupat/tarmola/
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on jo kertonut, että Porvoossakin saa muuta ruokaa kotiin kuin pizzaa.
https://www.k-supermarket.fi/kaupat/tarmola/
Kuka väitti et asun muka Porvoossa!!! Asun pk seudulla enkö missään landelle Ap
Älä ole hölmö!!
Ei kai kukaan sairaan luo tule hakemaan tartuntaa.
Pystyisin auttamaan, jos asut Oulussa, muuten ehdottaisin kysymään naapurilta tai toiselta kaverilta apua. Jos sulla on sisaruksia tai vanhemmat elossa, kysy heiltä, vaikka ois kuinka huonot välit niitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.k-supermarket.fi/kaupat/tarmola/Kuka väitti et asun muka Porvoossa!!! Asun pk seudulla enkö missään landelle Ap
No sitten ei kukaan voi auttaa. Pk-seudulla ei ole mitään keinoa saada ostettua ruokaa kotiinkuljetuksella. Kevyet mullat.
Lähetä mies hakemaan vai onko se taas kaverillaan katsomassa jalkapalloa?
Vierailija kirjoitti:
Lähetä mies hakemaan vai onko se taas kaverillaan katsomassa jalkapalloa?
No kun olis edes miestä :'( Ap
Ole syömättä, niin laihdut sinäkin vähän.
Kiitti vaa ajatuksesta mut oon jo aika hoikka Ap
Tässä on ny henkisestikin hätää.
M58v
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vaa ajatuksesta mut oon jo aika hoikka Ap
Koskaan ei oo riittävän hoikka. Ja sitä paitsi: nyt et ainakaan pääse pulskistumaan maatessasi.
Kovin sairas et voi olla, jos pystyt syömään. Tilaa Alepasta ruokaa. Tai kysy naapuria hakemaan.
Terv. parikin keuhkokuumetta sairastanut yh
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ny henkisestikin hätää.
M58v
Mut en ymmärrä?!? Ap
Näin on. Ap