Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon flunssassa ja kaveri ei voi tuoda mulle ruokaa! Itse en siis pääse edes kauppaan ja makaan vaa sängyssä ku oon niin kipee

Vierailija
11.07.2018 |

Itse auttaisin kyllä kaveriani tässä kohtaa välimatkasta huolimatta..mun puolesta se voisi jäädä vaikka mun luo yöksi jos vaan toisi pientä syötävää. Oon ollu viikonlopulta saakka kipee ja alkaa jääkaappi olla tyhjä. Nii ja se väittää ettei jaksa tulla kolmen vaihdon takii..muka pitkä matka. Mitäs sitte kehuskeli sen hyvillä ruuilla mitä laittoi jos ei kerta viitsi tuoda kun tietää et oon flunssassa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pahempi tauti sulla nyt kyllä on, jos olet tossa kunnossa. Keuhkokuume.

Vierailija
2/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mulle osotetietois sekä ruoka- ja taksirahnat, niin miä tuon siulle ruoat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kotiinkuljetuksella, K-kaupoissa maksaa kympin, osassa ei mitään jos tilaa tarpeeksi. Kavereita en viitsi tällaisella vaivata, enkä itsekään toisi ruokaa vaan vinkkaisin tästä.

Vierailija
4/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita mulle osotetietois sekä ruoka- ja taksirahnat, niin miä tuon siulle ruoat.

No kyllä mä nyt odotan et kaverin tehtävä tulla! Ei se voi laistaa kaverin velvollisuuksia ap

Vierailija
5/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä ryhdy yh-äidiksi....

Vierailija
6/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Routa porsaan kotiin ajaa... ja nälkä toipuvan potilaan lähikauppaan (kovin kipe ei voi enää olla, jos ruoka jo kiinnostaa)

Vierailija
7/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pizzaa, kebabia tai salaattia.

Vierailija
8/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa perhepizza

Vierailija
9/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tilaan aina jtn pizzaa kipeenä. :) Pizzaonlinesta tilaa.

Vierailija
10/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan ite aina nepalilaista tai jotain thaisafkaa kipeenä! Kotiinkuljetus on hyvä juttu eikä maksa paljoakaan. Ei siinä ole mitään hävettävää käyttää noita foodoroita yms.

Vierailija
11/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat buranan, odotat tunnin, että kuume laskee ja olo helpottaa, käyt kaupassa ja palaat sänkyyn. Burana ei auta tohon sun avuttomaan ja itsekeskeiseen prinsessa luonteeseen, mutta saat kauppa-asiat hoidettua.

Vierailija
12/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii no ei mulla oo varaa koko ajan tilaa jotai pizzoi.. ettekö te muka menis jeesaa kaverii? Sanoin et se voi jäädä yöksi kun ap

Vierailija
13/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, onpa tosi itsekäs kaveri, kun ei halua tulla kolmella vaihdolla luoksesi ja jäädä vielä lattiamajoitukseen yöksi tartuttavan ja köhivän potilaan vuoksi. Anna kun arvaan, se kymppi on sulle niin suuri raha, että tottahan kaverisi voi tehdä paljon palkatonta työtä sinua varten (matkat ja kauppareissu)?

Vierailija
14/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii no ei mulla oo varaa koko ajan tilaa jotai pizzoi.. ettekö te muka menis jeesaa kaverii? Sanoin et se voi jäädä yöksi kun ap

Mene K-kaupan sivuille täyttämään tilausta ja saat tilattua ruoat koko loppuviikoksi ja vähän varastoonkin kaikkea tarpeellista jota ilmeisesti autottomana ei tarvitse sitten myöhemminkään kantaa itse kotiin. Pizzaa ei kukaan pakota syömään.

Vierailija
15/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kuolet nälkään. Ja kenen syy se sitten on?

Kaverin!!!!!

Vierailija
16/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mä jeesaisin frendii vaik mikä olis..aika kummaa porukkaa. Flunsan nyt voi saada mistä tahansa et ei se välttämättä sitä edes multa saisi.. ja mä korvaisin sille kaverin palveluksena tän. Vai onks seki teille ihan vieras käsite..??! Ap

Vierailija
17/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, tässä taitaa olla ideana saada se kaveri maksamaan ne ruoat, lupaat maksaa takaisin, mutta et maksa kuitenkaan.. Syö kuule vaan omaa räkääsi, jos et särkylääkkeen voimin pikku nuhanenä jaksa kaupassa käydä.

Ja nyt kun olet sairaana, niin luepa vähän kirjoja, niin saat vahvistettua samalla tota kirjoituspuolta, aika heikolla tasolla näyttää olevan.

Vierailija
18/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kuolet nälkään. Ja kenen syy se sitten on?

Kaverin!!!!!

Kyllä se hautajaisissa katuu itsekkyttään

Vierailija
19/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyl mä jeesaisin frendii vaik mikä olis..aika kummaa porukkaa. Flunsan nyt voi saada mistä tahansa et ei se välttämättä sitä edes multa saisi.. ja mä korvaisin sille kaverin palveluksena tän. Vai onks seki teille ihan vieras käsite..??! Ap

Autottomuus on sellainen elämäntapavalinta, että välillä pitää maksaa rahaa siitä, että joku kuljettelee sinua tai tavaroitasi maksua vastaan. Autottomia ollaan mekin, käytetään sitten kotiinkuljetuksia ja takseja. Rahaa säästyy silti, eikä tarvitse lokkeilla.

Vierailija
20/41 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä lässytä. Tiedän tyypin, olet juuri sellainen joka vaatii muilta palveluksia muttei koskaan itse tee mitään. Olet varmaan se joka on aina rahapulassa tai kipeänä teidän porukassa ja muut jeesaavat. Mitä olet itse tehnyt kavereitesi eteen? Miksi sulla ei ole rahaa ruokaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän