Miks nää himofillaristit ajaa tiellä kun vieressä hyvä pyörätie.
Joka helvatan päivä näitä trikoopellejä saa varoa kun ajavat ajoradalla eikä pyörätiellä joka kulkee siinä vieressä.
Mikä ihme niitä vaivaa?
Kommentit (26)
Siksi koska pyöräteillä on aivan joka risteyksessä liian korkeat reunat, pahimmillaan vielä laitettu kivistä kanttaukset. Minä en aja ajoradalla pyörällä eikä ole trikoita tai kapearenkaista kilpapyörää mutta säälittää takana istuimessa olevat lapsi, joka pomppii istuimessaan vaikka kuinka hiljaa menisin risteyksessä.
Jos se pyöräilijä on oikeasti hyvässä kunnossa niin luulisi olevan varaa ajella rauhassa sen muutaman kilometrin eikä yrittää päteä ajamalla lenkkivauhtia siellä missä on paljon ihmisiä tai liikennettä. Jos se pyörälenkki kestää useamman tunnin niin parikymmentä minuuttia rauhalliseen siirtymään ei pitäisi olla kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä ajatusmaailmaa.
Itse kuljetaan tuhat kiloa peltiä ympärillä saastuttaen toisten hengitysilmaa, viedään tilaa kymmenkertaisesti pyörälijääån nähden ja valitetaan pyöriliöjöistä?
Koska yksityisautoilu on sairaus jota Suomessa ei diaknosoida.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuljetaan tuhat kiloa peltiä ympärillä saastuttaen toisten hengitysilmaa, viedään tilaa kymmenkertaisesti pyörälijääån nähden ja valitetaan pyöriliöjöistä?
Meillä on liikennesäännöt ihan hyvästä syystä. Niitä on syytä noudattaa tai saattaa käydä kuten sille pyöräilijälle Vantaalla.
PYÖRÄtie
AUTOtie
KÄVELYtie
Ymmärtäkää jo minne kuulutte milläkin pelillä liikkuessanne.