Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teen aiolin kaveriksi? Pitäis olla jotain kasvisruokaa.
11.07.2018 |
Kaappiin jäi ylimääräistä reilusti ja nyt pitäs keksiä joku sopiva ruoka sen kanssa.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikkapa tapas, eli patatas bravas, manchegoa (jos maitotuotteet ok), padron-paprikoita, oliiveja... Tai jalosta aiolia lisäämällä rehuja ja yrttejä ja tee vaikkapa täyte uuni- tai grilliperunoille tai -bataateille.
Ja ei mielellään perunaa/riisiä/pastaa.
Ap
Grillattua bataattia/ grillattuja uusia perunoita
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uunikasviksia ainakin taidan tehdä. Jos lisäis nyhtistä tai mifua vielä jossain muodossa.
Ap
parmesanissa kieritettyjä kesäkurpitsatikkuja.
Alue: Aihe vapaa
Veneperunaveneitä!