Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Napakorusta... odotusaikana.

28.04.2006 |

Hei, ken tietää mistä saisi tällaisen odotusajan napakorun? Ovat ilmeisesti jotain muovisia? Onko joku saanut pidettyä napakorua ihan loppuun asti. Itselläni alkaa nyt vähän tuntua että pitääkö kohta puoliin ottaa pois =/ ja rv 26.

-kiitokset-

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin pitää mahdollisimman kauan korua mutta kävi niin että kun maha tarpeeksi kasvoi,alkoi napakorun ympäristö nahka kiristämään ja jos vahingossa koski siihen niin sattu aikast paljon. Jouduin ihan itse vapaaehtoisesti ottamaan pois. Tuskin korun materiaalilla on mitään väliä ja sitä paitsi jos sulla on joku kirurginterästä oleva tai titaniumia niin luulis niiden olevan ehkä parhaimpia kun sellaset yleensä laitetaan uuteenkin lävistykseen. Ajattelin ottaa samaan kohtaan uudelleen kunhan nappula on syntynyt. Kaverillani se ainakin onnistui kun oli hänen lävistys mennyt umpeen. Neuvolassakin sanottiin ettei ole pakko ottaa korua pois, ainoastaan sitte synnytyksessä jossa sitä vaaditaan.

SurinaS ja masuasukki rv27+2

Vierailija
2/3 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut naparengas paikoillaan nyt reilun 9 vuotta, ja tuohon väliin mahtuu 3 raskautta + synnytystä sekä tämä nykyinen raskaus (nyt rv 34+2). Eli kertaakaan en ole ottanut pois. Iho ei ole revennyt tai millään tavalla oireillut raskausaikoina.

Synnytykseenkään korua ei tarvitse ottaa pois (en ole koskaan ottanut muitakaan koruja, kuten sormukset tai kaulakorut). Tietenkin sairaaloiden välillä voi olla eroja tässäkin asiassa (itse olen synnyttänyt KYSissä). Sektioon kaikki korut tietenkin täytyy aina poistaa.

Tästä aiheesta on ollut useampia keskusteluja ja parissa taisi olla vinkkejä noiden raskausnapakorujenkin ostopaikaksi. Kannattaa hakea tuolla haku toiminnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset