Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies luulee että on menossa pettämään minua jonkun nettimuijan kanssa, vastassa olenkin minä

Vierailija
11.07.2018 |

Tein profiilin ja otin siihen jonkun ilmapallotissisen blondin kuvat. Sillä profiililla sitten laitoin miehelleni viestiä että tämä ilmapallonainen olisi kiinnostunut tapaamaan miestäni tositarkoituksella. Ja valitsin sellaiset kuvat ettei jää arvailujen varaan mitä siellä tulisi tapahtumaan.

Mies ajaa illalla 200km kuulemma luokkakokoukseen.

Mitkähän ovat miehen ilmeet kun marssin paikalle sovittuun paikkaan sovittuna aikana ja kysyn "Ai eikö Jemina olekaan vielä tullut"

Saa ehdottaa myös parempia tapoja näyttäytyä?

Kommentit (187)

Vierailija
41/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Näitä kun näkee niin usein niin pelkän otsikon perusteella jo voi arvata että provo. Se on surullista. Sitten jos vaikka kohdalle osukin aito tapaus niin kukaan ei vaan usko. Oli se sitten miten hyvin tahansa kirjoitettu.

Vierailija
42/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit itsekin seuranhakupalstalla tsekkailemassa äijiä. Mites muuten ukkosi olisit löytänyt sieltä etsimässä uutta seuraa?

Koska osasin epäillä. Kuvat otin eräältä pehmopo*nosivustolta ja photoshoppasin pari kuvaa vähän siveämmäksi.

ap

Miten photoshoppasit? Millä photarilla? Miks sulla on photari, tarviitko työkäyttöön vai opiskeluun? Missä opiskelit sen käyttöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi siirtää itsensäkin sinne kauas?

Laita vaikka viestiä miehelle, että tää Jemina tuli teidän ovelle ja pidätkin tästä eteenpäin tytöistä :D

No tuo olisi jo hieno temppu, että Jemina tuleekin muka kotiovelle miehen ollessa poissa ja kertoo vaimolle kaiken! :D

Vierailija
44/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse tehnyt saman, mun mies lähti lähipaikkakunnan juna-asemalle tapaamaan  mun feikkiprofiilia.  juttu tulikin ilmi niin, että hän itse oli tehnyt feikkiprofiilin millä yritti mun kaverin ystäväksi, ja mietittiin että kukahan tämä on ja kun itse aloin viestittelemään tajusin nopeasti että onkin mun miesystävä.  Lähetti mun feikkiprofiilille jopa oman kuvansa ja puhelinnumeronsa.  En voinut uskoa että joku voi olla niin typerä, että oikeasti lähtee tapaamaan ihmistä josta ei tiedä yhtään mitään.  En aluksi mitään treffejä olisi ehdotellut, mutta olin utelias ja mietin kuinkahan pitkälle mies olis valmis menemään, olisi varmaan mennyt vaikka kuinka pitkälle jos joku oikeasti olisi siellä juna-asemalla odotellut.  Lähetteli viestejä sieltä asemalta että olen täällä odottamassa sinua. OMG.  Olisi ollut valmis majoittamaan tämän ns. pimun eli kävi ilmi että jossain oli myös kämppä, mihin tälläiset tapaukset voi majoittaa. 

Vierailija
45/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni?

Vierailija
46/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on varaan trolli, muta taitaa olla niin, et tällaisiakin miehiä ja naisia on oikeastikin olemassa :(

Voin kaikille suositella uskovaisia, monella tavalla voidaan olla outojakin, mutta erittäin harvoin noin katalia pettureita. Eli miehet meidän piireissä ihan oikeasti helmiä <3 

Alapeukutatte, eli mieluummin otatte sen katalan petturin kuin uskovaisen :O Arvasin, mut turha sit valittaakaan ;)

Vierailija
47/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-U-O-N-O.

Vierailija
48/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatin sepitelmää.

Vierailija
49/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne katosi feikkijemina, aloittaja ja uskoton mies, taivaan tuuliin....    olipa yllätys.  :)

Vierailija
50/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette outoja kun innostutte tällaisesta.

Vierailija
51/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, Ap paikalla.

Treffithän siis oli sovittu n. 20 min ajomatkan päähän meiltä, mies itse keksi tuon 200km juurikin ilmeisesti siksi että pystyisi selittämään pitkän poissaolon.

Menin sovittuna aikana paikalle ja mies meni aivan hämilleen. Selitti että odottaa siellä jotain kaveriaan joka on tulossa kimppakyydillä sinne samaan luokkakokoukseen. Ja sanoi että älä nyt sitten hermostu, että se kaveri on nainen.

Hetken sitten odotimme "Jeminaa" saapuvaksi kunnes mainitsin että muuten, sitä Jeminaa ei ole olemassakaan. Sitten mies myönsi että on kyllä sopinut tapaamisen, mutta ihan kaverimielessä. Kysyin että hakeeko hän niitä kavereita useinkin deittisivustoilta ja aloittaa keskustelun toisen rintoja kehumalla. Meni hiljaiseksi eikä selitellut enää enempää.

Nyt olen keräämässä tavaroitani ja asun siskon luona jonkin aikaa. Saa kysyä jos on vielä jotain mielessä.

Ap

Vierailija
52/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä 2 autoa? Miksi mies olisi niin tyhmä, että keksisi luokkakokouksen, mutta ei pystyisi näyttämään yhtään valokuvaa kokouksesta?

Vierailija
53/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ap paikalla.

Treffithän siis oli sovittu n. 20 min ajomatkan päähän meiltä, mies itse keksi tuon 200km juurikin ilmeisesti siksi että pystyisi selittämään pitkän poissaolon.

Menin sovittuna aikana paikalle ja mies meni aivan hämilleen. Selitti että odottaa siellä jotain kaveriaan joka on tulossa kimppakyydillä sinne samaan luokkakokoukseen. Ja sanoi että älä nyt sitten hermostu, että se kaveri on nainen

Hetken sitten odotimme "Jeminaa" saapuvaksi kunnes mainitsin että muuten, sitä Jeminaa ei ole olemassakaan. Sitten mies myönsi että on kyllä sopinut tapaamisen, mutta ihan kaverimielessä. Kysyin että hakeeko hän niitä kavereita useinkin deittisivustoilta ja aloittaa keskustelun toisen rintoja kehumalla. Meni hiljaiseksi eikä selitellut enää enempää.

Nyt olen keräämässä tavaroitani ja asun siskon luona jonkin aikaa. Saa kysyä jos on vielä jotain mielessä.

Ap

Voimia ja ihan oikeasti, kaikkea hyvää sinulle

Vierailija
54/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanha ja mielikuvitukseton stoori. Annan nolla pistettä.

Vierailija
55/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit laittaa ruoaksi tänään?

Vierailija
56/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi myös paikka harrastaa villiä seksiä miehesi kanssa. 

Vierailija
57/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano EI trolleille kirjoitti:

Aika vanha ja mielikuvitukseton stoori. Annan nolla pistettä.

joskus vanha ja mielikuvitukseton voi olla totta ja ajankohtaista, ette oikeasti usko kuinka yleisiä nämä ihmisten feikkiprofiilit on, ja kuinka paljon ihmiset oikeasti käyttää niitä ja  juonii näin, se on karmivaa...

Vierailija
58/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on varaan trolli, muta taitaa olla niin, et tällaisiakin miehiä ja naisia on oikeastikin olemassa :(

Voin kaikille suositella uskovaisia, monella tavalla voidaan olla outojakin, mutta erittäin harvoin noin katalia pettureita. Eli miehet meidän piireissä ihan oikeasti helmiä <3 

Alapeukutatte, eli mieluummin otatte sen katalan petturin kuin uskovaisen :O Arvasin, mut turha sit valittaakaan ;)

Tämän piirin sisäpuolelta voin sanoa, että kyllä uskovaistenkin joukossa on katalia pettureita, susia lampaiden vaatteissa ja jos jonkinlaista johtoportaita myöten. Sillä taas ei ole tekemistä itse uskon kanssa, vaan on ihmisestä itsestään yms. johtuvaa,

Itse olen kokenut myös torjuntaa ihan vain sen takia, että avioerotaustan vuoksi on noussut seinä vastaan ja etsitään tyhjiöstä tulevia naisia vailla mitään  menneisyyttä  ( no jokaisella tietty oikeus rajata niin kuin hyväksi kokee). Omien havaintojeni mukaan hyviä ja vapaita uskovia miehiä ei istu joka oksalla, varsinkaan kun usko ei ole se ainoa kriteeri, jonka varaan alkaa rakentaa parisuhdetta. 

Vierailija
59/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

zero points

Vierailija
60/187 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voin jo tunnustaa että provohan tämä oli minun osaltani.

Halusin testata miten helposti täällä uskotaan tarinoita ja hyvin helposti on vastaus.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi