Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies luulee että on menossa pettämään minua jonkun nettimuijan kanssa, vastassa olenkin minä

Vierailija
11.07.2018 |

Tein profiilin ja otin siihen jonkun ilmapallotissisen blondin kuvat. Sillä profiililla sitten laitoin miehelleni viestiä että tämä ilmapallonainen olisi kiinnostunut tapaamaan miestäni tositarkoituksella. Ja valitsin sellaiset kuvat ettei jää arvailujen varaan mitä siellä tulisi tapahtumaan.

Mies ajaa illalla 200km kuulemma luokkakokoukseen.

Mitkähän ovat miehen ilmeet kun marssin paikalle sovittuun paikkaan sovittuna aikana ja kysyn "Ai eikö Jemina olekaan vielä tullut"

Saa ehdottaa myös parempia tapoja näyttäytyä?

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä 2 autoa? Miksi mies olisi niin tyhmä, että keksisi luokkakokouksen, mutta ei pystyisi näyttämään yhtään valokuvaa kokouksesta?

Ei kaikki räpsi valokuvia joka paikasta.  Itse ainakin otan kuvia vain todella harvoin muutoin kuin pyynnöstä.  Joten ei mulla ainakaan olisi mitään kuvia esitettävänä, vaikka luokkakokouksessa olisinkin ollut.

Vierailija
182/187 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet pettää, ennemmin tai myöhemmin, älä ole moksiskaan.

Kaikki naiset pettää ennemmin tai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jo. Pettyikö äijä, kun nettimuija olikin oma muija?

Vierailija
184/187 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleko joku vielä oikeasti, että tuo tarina piti paikkaansa :D

Vierailija
185/187 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvinsa kullakin. Ihmettelen miten naisilla on niin huono itsetunto , että pitää kytätä miehen puhelinta ja nettiä yms. ja sitten vielä itse virittää ansoja? Jos siis haluaa suhteensa ehdointahdoin pilata niin tuo on hyvä tapa. 

En kyllä usko tähän juttuun, keksitty stoory, mutta sen verran sekopäitä nykynaiset ovat, että voisi olla tottakin. 

Vierailija
186/187 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon krouvi lopetti kai joskus 80-luvulla toimintansa. 

Vierailija
187/187 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleko joku vielä oikeasti, että tuo tarina piti paikkaansa :D

Luuletko sinä, ettei tällaista muka tapahdu. Itsein törmäsin vastaavaan tilanteeseen. Bongasin 'uskollisuutta' vaatineen rakastajani netissä etsimässä lisähupia itselleen. Tyyppi oli ukkomies. Olisin ihan hyvin voinut tehdä saman kuin ap suunnitteli tekevänsä, mutta katsoin, ettei maksa vaivaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme