Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumal*uta! Mies nauhoitti/kuvasi kun tavattiin sattumalta sen puolituttuja kaupungilla ja nyt motkottaa miten mokasin

Vierailija
10.07.2018 |

Kuunteluttaa nauhoitustaan ja huomauttelee miten "tuossa, huomaatko mitä sanot? miksi ihmeessä sanot tollasta noille? tuossa vaiheessa kaikki alkoi nauraa mulle (=miehelle) sä et vaan sitä tietenkään huomaa!!!"

Aiemminkin on ollut riitoja kun kuulemma aivan puhun liikaa aivan väärille ihmisille. Koristeenako siinä vieressä pitäisi seisoa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä 😂 miksi olet tuollaisen hullun kanssa?

Vierailija
2/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuosta sanaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä 😂 miksi olet tuollaisen hullun kanssa?

Ei se ennen ole nauhoittanut mua!

Vierailija
4/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä totta? Kauheaa jos on. Mies vaikuttaa todella sairaalta. Ei ole normaalin ihmisen toimintaa.

Vierailija
5/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi takaisin, että miksi ihmeessä sinä sanot tuollaista minulle, et ole täydellinen itsekään.

Vierailija
6/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tosta tehty biisikin...laitoit mut nettiin (sannin biisi). Ei oo kaukana tuosta, mut otappa uusi eu:n gdpr sääntö puheeksi. Ei ole kysellyt lupaa, joten voit haastaa sen oikeuteen, joten pyydä poistamaan nauhoitus.

Vierailija
8/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään viitsisin katsoa tuollaista miestä enää, törkkisin kameraa naamalle pari päivää ja sitten kysyisin onko kivaa.

Vierailija
9/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on varmasti jokin psyykkinen sairaus. Ei kukaan henkisesti normaali tee tuollaista. Tämä ei varmaan ole ainoa omituisuus mitä on tehnyt? Kuulostaa erittäin pelottavalta.

Vierailija
10/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kauhistella ja taivastella, miten kauhea ja sairas miehesi on. Itse kuitenkin sanoisin hänelle: "Haista sinä äijä v*ttu. Tää suhde oli tässä."

Vierailija
11/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tosta tehty biisikin...laitoit mut nettiin (sannin biisi). Ei oo kaukana tuosta, mut otappa uusi eu:n gdpr sääntö puheeksi. Ei ole kysellyt lupaa, joten voit haastaa sen oikeuteen, joten pyydä poistamaan nauhoitus.

😂 Gdpr koskee vain henkilörekisteriä pitäviä organisaatioita.

Vierailija
12/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Gdpr koskee vain henkilörekisteriä pitäviä organisaatioita.

Vierailija
13/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
14/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole Jenni Vartiaisen biisi sitä paitsi?

No samapa tuo, ap:lla taitaa olla vähän isommat ongelmat.

Vierailija
15/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut johtuu ehkä siitä, että se on Jenni Vartiaisen biisi.

Vierailija
16/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tossua toisen eteen. Miehellä ei ole kaikki kotona.

Vierailija
17/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Mirroria on ilmeisesti katseltu Netflixistä.

Vierailija
18/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen parikin tällaista tavannut. Toinen oli siskon mies. Sääliksi kävi, mutta minkös teet vierestä?

Vierailija
19/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vessanpönttöön kamera ja ihmettele, minkälaisia makkararipulipökäleitä mies kakkii

Vierailija
20/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä harrasti tällaista. Eräs aamu, kun oli luvannut herätä kuopuksen kanssa ja oli mennyt jo puoli tuntia niin  että lapsi herätteli minua (koska isä ei koskaan herännyt), nousin ylös ja totesin että en sitten aio enää valvoa kanssaan yli yhdentoista. Menin kettämään kahvia ja kohta tyyppi rymisee makkarista, repii kahvipannun kädestäni ja kaataa sisällön päälleni. Siitä intona ryntää esikoisen huoneeseen ja huutaa että äiti aikoo taas erota. Menin esikoista rauhoittamaan ja sillä aikaa mies viritteli videokameran kuvaamaan läpimärkää minua ja esikoista joka oli juuri herännyt miehen huutamiseen. En hitokseenkaan tajunnut, mitä sen oman teatterin kuvaaminen olisi häntä hyödyttänyt. Ero tuli videosta huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi