Ihanimmat tv-sarjojen pariskunnat?
Kommentit (464)
Kitty ja Edward Dharmassa ja Gregissä
Claire ja Jamie Outlanderista.
Demelza ja Ross Poldarkista.
Vierailija kirjoitti:
Marge ja Homer Simpson
Meinasin juuri itse tulla lisäämään tämän parin, mutta se oli jo mainittu. Mutta olen samaa mieltä tästä parista.
Teho-osaston Carol Hathaway ja Doug Ross.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat parit eivät kolahtaneet (kaikkia en tosin tunne). Amy ja Sheldon niitä harvoja, joista samaa mieltä. Jotenkin se parisuhde ei saa olla niin selvä ja helppo muodostaa eikä missään nimessä niin meant to be, että kaikki tietävät heidän lopulta saavan toisensa, mutta siinä ei myöskään saa olla hyväksikäyttöä tai muiden loukkaamista (esimerkkinä vaikkapa Damon ja Elena), koska omaa onnea ei saa rakentaa toisten epäonnelle, surulle ja loukkaamiselle.
Jokin esim. tökkii tuossa Greyn anatomian Meredithissä ja Derekissäkin. Loukkaavat toisiaan kaikilla tavoilla jo heti alkuun, ovat melko ikoninen pari jo kolmoskaudelta alkaen ja aina väliin sitten sopivasti toisen vähättelyä, loukkaamista yms. En tarkoita, etteikö parisuhteessa saisi olla vaikeuksia tai jopa jotain vakavaa ongelmaa, mutta näillä se homma oli jo alkumetreillä niin rikkinäistä, ettei vain jotenkin jaksanut fanittaa. Toisaalta taas saman sarjan erittäin rikkinäisen ihmisen Cristinan parisuhteet ovat aina jaksaneet kiehtoa, vaikka niissäkin tosi vakavia säröjä. Ehkä se meant to be -höpinä joka välissä on se, mitä en jaksa.
Nomi ja Nita Sense8:ssa on ihana pari, pakko myöntää, vaikka en heistä aluksi edes pitänyt.
En osaa oikein nimetä itse yhtään paria, joka vain jotenkin olisi niin esimerkillinen parisuhteessa ja josta samalla pitäisin noita jo mainittuja lukuunottamatta. Esim. Richardin ja Hyacinthin suhde on todella epätasapainoinen. Aina käy sääliksi sitä Richardia. Mitä se saa tuollaisessa suhteessa? Onko siinä vain kulissien takia? Jos joutuu koko ajan häpeämään vaimoaan ja korjaamaan tämän tekemisiä, niin eikö se ole aika surullista molempien osapuolten kannalta?
Minusta täydelliseen TV-sarjapariin tarvitaan selkeä asetelma, että nämä hahmot kuuluvat yhteen ja siihen mieletön UST (ja angstia riippuen sarjan tyylistä), joka kestää mahdollisimman pitkään. Olen niin vanha, että seurasin Mulderia ja Scullya reaaliajassa, eikä heidän yhteen päätymiseen mennyt ollenkaan liian kauan :).
Aaah UST kyllä ihan parasta. Moni sarja onkin lässähtänyt sitten kun pari viimein päätyy yhtee. Kuten esim Bones ja Castle. Kutkuttavinta on seurata sitä kissa ja hiiri-leikkiä. Nykyään katselen paljon korealaisia draamoja, niissä on usein hyvää USTia.
Olen kuullut paljon hyvää Korealaisten draamojen USTista, mutta en ole onnistunut löytämään mitään hyvää laillista kanavista (YouTube) eikä Areenassa oleva W-Todellisuuden tuolla puolen vakuuttanut. Sain katsottua vain muutaman jakson. Tuntuu ettei nykyään osata oikein USTia, vaan pari päätyy yhteen aivan liian pian. Minulla on kuitenkin todella suuret odotukset JK Rowlingin Cormoran Strike-kirjojen perusteella tehdyn sarjan suhteen. Saa nähdä miten käy, kun se vihdoin saadaan Suomeen.
Mulla on freedome VPN joten katselen draamoja viki.comista sekä dramafever.comista. En ole varma onnistuuko näistä katselu suomessa ilman VPNää. Lisäksi katselen täältä https://www2. ondramanice.io, ei siis taida olla laillinen kanava.
Netflixistä löytyy mm Something In The Rain ja Korean Odyssey jotka on kivoja, ja niissä on aika hyvä UST. En tiennyt, että areenasta löytyy korealaista tarjontaa, tosin tuo W ei minunkaan mielestäni ole parhainta antia.
Youtubesta löytyy ainakin kokonaan tekstitettynä k-draamaklassikko You’re Beautiful, jota voit kokeilla. Ihan hömppää ja ehkä vähän nuoremmalle väelle suunnattu, mutta mua se viihdytti ja katselin sen alusta loppuun (olen 37v😁)Koreadraamathan on aina yleensä yhden tuotantokauden, eli 12-24 jakson, pituisia, joten noin puolenvälin tienoilla pari päätyy yhteen (episode 8 kiss😄) ja koko tarina on kerrottu alusta loppuun tässä ajassa. Eli kauhean pitkitettyä ei UST ole.
Kiitos vinkeistä, täytyy kokeilla noita. Joo USTin pituus täytyy vähän suhteutta sarjan pituuteen. Suudelma jaksosossa 8 on ok, jos jaksoja on 12, mutta suudelma jaksossa 8 ei, jos kausia on 12😉.
Asko ja Minna - Uusi Päivä. Ihana vaikeuksien kautta voittoon❤ Harmi vaan että kaksikon seikkailuja ei enää nähdä koska sarja loppuu ja ihana Antti Majanlahti on kuollut😓
Vierailija kirjoitti:
Dempsey ja Makepeace
Konnankoukkuja kahdelle Maddie ja David
Villi pohjolan Joel ja Maggie
Ai niin piti perustellakin, olin teini/nuori aikuinen kun nämä sarjat olivat suosikkejani. Näillä pareilla oli kipinä´ä, muttei mitään itsestään selvää ja jännitin aina tapahtuuko jotain romanttista.
Luke Danes ja Lorelai Gilmore. Because.
Vierailija kirjoitti:
Downton Abbey: Matthew ja Mary
Täydellistä pukudraamaa kliseisellä ollakko vai eikö olla leikillä. Marysta voidaan olla montaa mieltä, mutta Matthew sai hänestä esiin parhaat puolet.
Mä tykkäsin kyllä Maryn seuravistakin suhteista koska naisella itsellään oli munaa!
Vierailija kirjoitti:
Bates Motelin Norma Bates ja Alex Romero
- kaksi kovaa kokenutta ihmisrauniota löysivät viimein rakkauden ja ihmisen, joka ei petä ja kohtele kaltoin. Harmi, että sitten Norman tietysti pilasi kaiken...
Teho-osaston Abby ja Luka
- alkoholismista kärsinyt Abby, jolla vaikea lapsuus ja elämä, bipolaarinen äiti jne. löysi rakkauden Jugoslavian sodassa vaimonsa ja lapsensa menettäneestä Lukasta
En pitänyt Abbystä ja Lukasta parina. Abbyn olisi pitänyt yhdessä Afrikkaan karanneen Carterin kanssa. Aikoinaan lopetin tuon sarjan katsomisen Abbyn ja Carterin lopulliseen eroon ja Carterin Afrikassa oloon. Se Carterin Afrikasta löytämä nainen oli aivan kamala. Kovin samalla tavalla Abbyn näyttelijä tuon roolinnäytteli kuin The Affairissä.
Vierailija kirjoitti:
Ansa ja Oiva.
Nämä!!!! Voi vitsi, mikä ohjelma, katselin kun poikani oli pieni. Ihan loistavaa läppää, kunpa tulisi uusintana. Suurin osa lastenohjelmista kauheaa kuraa, tää oli vaivannäöllä tehtyä, ihme miks ei uusita😑Mari Vainio ihan huippunäyttelijä, mihin kummaan lienee kadonnut?
Kelly ja Brandon Beverly Hills 90210:ssa
Vierailija kirjoitti:
Frank Furillo ja Joyce Davenport iki-ihanasta Hill Street Bluesista.
Älykäs, lämmin ja huumorintajuinen pariskunta, joiden rakkaus kantoi yli vaikeuksienkin. Olivat jotenkin niin toistensa näköisiäkin ne näyttelijät, että toivoin nuorempana että heillä olisi ollut oikeaakin flingiä keskenään!
Ja näin jälkikäteen tajuan, että etsin nuorempana monesta miehestä "Frankia", ja että semmoisenhan mä sit lopulta sain ja nain :)
Olet niin oikeassa!! Varhaisteinivuosieni paras sarja, joka on täydellisesti kestänyt aikaa, ja relevantti laadukkuudessaan edelleen.
Itse nuorena rakastin Ed Marinaroa, mutta muistan kyllä ihailleeni vahvoja naishahmoja sarjassa, siinäkin mielessä aikaansa jopa edellä. Oi ihana 80-luku ja nuoruus!!!😚
Emmerdalen Nicola ja Jmmy ovat tälläisissä sarjoissa siinä mielessä harvinainen pari, että ovat olleet yhdessä harvinaisen pitkään. Siltikään heidän elämänsä ei ollut tylsää ja ovat voittaneet paljon vastoinkäymisiä ja siis pysyneet yhdessä. Toivottavasti eivät eroa ja pysyvät yhdessä niin kauan kun sarjassa ovat, sillä tälläisetkin sarjat tarvitsevat edes yhden yhdessä pysyvän parin.
Valentina Villanueva ja Orestes Villanueva XD
ei vaineskaan.
Mulla on freedome VPN joten katselen draamoja viki.comista sekä dramafever.comista. En ole varma onnistuuko näistä katselu suomessa ilman VPNää. Lisäksi katselen täältä https://www2. ondramanice.io, ei siis taida olla laillinen kanava.
Netflixistä löytyy mm Something In The Rain ja Korean Odyssey jotka on kivoja, ja niissä on aika hyvä UST. En tiennyt, että areenasta löytyy korealaista tarjontaa, tosin tuo W ei minunkaan mielestäni ole parhainta antia.
Youtubesta löytyy ainakin kokonaan tekstitettynä k-draamaklassikko You’re Beautiful, jota voit kokeilla. Ihan hömppää ja ehkä vähän nuoremmalle väelle suunnattu, mutta mua se viihdytti ja katselin sen alusta loppuun (olen 37v😁)
Koreadraamathan on aina yleensä yhden tuotantokauden, eli 12-24 jakson, pituisia, joten noin puolenvälin tienoilla pari päätyy yhteen (episode 8 kiss😄) ja koko tarina on kerrottu alusta loppuun tässä ajassa. Eli kauhean pitkitettyä ei UST ole.