Ihanimmat tv-sarjojen pariskunnat?
Kommentit (464)
Mary and Francis So Beautiful Love Story Reign
Suolaisten kansioiden Mulkero ja Kulli.
Luca Magnotta ja sen ensimmäinen uhri. Ihanan aito ja räväkkä ihmissuhde.
Kyyrölän veljekset ja se hesalainen.
Amy ja Sheldon Rillit huurussa!
Minusta kivoin pari oli se Uma Thurmanin leffa jossa Uma oli kolkytjotain ja kakskytjotain mies kiinnostui hänestä ihan hirveästi ja heillä synkkasi niin että heippa. Sit kuitenkin leffa oli spoilerspoiler pakko päättää mielikuvituksettomasti siihen että he yhdessä tekee bänät koska 36-vuotias Uma totta kai miehen mielestä haluaa lapsen just nyt heti ja totta kai nuori mies Uman mielestä ei ole onnellinen jos hankitaan lapsi koska mieheltä menee nuoruus ohi ja sitten totta kai on ihan loogista että erotaan ja Uma totta kai tällä logiikalla ens viikolla löytää miehen jonka kanssa synkkaa niin paljon että hankitaan lapsi. Viimeinen ei siis tapahtunut leffassa vaan jäi sellainen olo että Uma sitten olelee taas yksin ja varmaan viiskytjotainvuotiaana miettii että tosiaan tein tällaisen valinnan että haluan lapsen jaaaa elämän rakkauden heitin ikkunasta ulos. Good for me! Hyvä minä!
You Me Her TV-sarja kolmenkimppa :) sarja voi kattoo netflixillä suosittelen :)
Helmi ja Veikko Honkonen Rintamäkeläisistä.
Calle ja Nina!! (Aika on meidän)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae Soo ja Wang So - Scarlet Heart Ryeo
Maggie ja Joel - Villi Pohjola
Mulder ja Scully - X-Files
Sookie ja Eric - True Blood
Jung Hoo ja Yeong Shin - Healer
Anna ja Gilbert - Anna Ystävämme
Bones ja Booth - BonesDempsey ja Makepeace. Aivan mieletön kemia, ymmärsin vaikka olin lapsi.
Dempseyn ja Makepeacen kemia oli niin todellista että heistä tuli pari oikeasti eli Glynis Barber ja Michael Brandon. Olivat minun lemppari kasareilla. Miksei uusuta kun muitakin hyviä nostalgiasarjoja?
How I Met Your Motherissa Ted ja se "mother". Kieltämättä itkeä tirautin kosintakohtausta katsoessa, koska olin vahingossa sitä ennen sattunut lukemaan netistä loppupaljastuksen.
Sydämen kutsumus: Jack ja se opettajar 😭😭😭😭
Lorelai ja Luke - Gilmoren tytöt
Chandler ja Monica - Frendit
Wanda ja Vision :))
Järki ja tunteet -sarjan Sir John Middleton ja hänen anoppinsa? Oliko se anoppi? No, oli mikä oli, mutta tämä hulvaton kauhukakarakaksikko tuntui viihtyvän toistensa seurassa ja heillä oli aina hillittömän hauskaa. Olihan heillä sama harrastus, jota he intohimoisesti suorittivat: juoruilu.
Siinä oli kakka vanteensa valinnut.