Ihanimmat tv-sarjojen pariskunnat?
Kommentit (464)
Elisabeth Bennet ja Mr Darcy/ Ylpeys ja ennakkoluulo
Sheldon Cooper ja Amy Farrah Fowler.
Kensi ja Deeks (NCIS LA), tosin täytyy tunnustaa että kausien 8 ja 9 aikana sarja on harmittavan paljon huonontunut käsikirjoituksen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä onkin jo monta mun (osan olin jo unohtanut!) suosikkia mainittu, lisäisin vielä Once Upon a Timen Snow White / Mary-Margaret & Prince Charming / David
Ovat aivan ihania yhdessä, se kemia ja miten onnellisina katsovat aina toisiaan ♡ Osittain johtuu varmasti siitä että ovat pari oikeassa elämässäkin.
Btw en ollu koskaan aiemmin kuullu USTista ja oon jotenki kuvitellu että vain mä tykkään seurata sellasta, mutt en näköää ku sille on oikee oma termiki keksitty :D
Käsittääkseni termi keksittiin jo 90-luvun alussa Mulderille ja Scullylle.
Joo en epäillytkään että se olis ihan uus juttu, sen takii oonki hämmentyny ku en siitä aiemmin oo kuullu :D 90-luvulla olin liian pieni että olisin voinut X-Filesia katsoa, ja myöhemmin kun oon sarjaa katsonut nii ei oo tullu mielee googlata Mulder+Scully -juttuja. Ny katoin sit youtubesta, ja ei ois pitäny ku jään sitt vaan jumittaa kattoo niitä (tai Anderson ja Duchovny -videoita) :'D
Siis voiko sanoa Saara Aalto ja Meri Sopanen?
Saara nyt on kuitenkin ollut Talentissa, Voice of Finladissa, Euroviisukarsinoissa, x-Factor UK:ssa, x-factor suomessa ja Euroviisuissa. Ja Meri ollut tukena ja esille aika paljon.
Ansa Ikonen ja Tauno Palo
Siiri Angerkoski ja Aku Korhonen
Mä tykkäsin Housesta ja Cameronista
Blanche ja Glovis.
Kanadalaisesta ranskankielisestä sarjasta Blanche.
Shameless: Ian ja Mickey <3
Olen katsonut youtubesta näiden rakkaustarinaa moneen kertaan sarjan jälkeen.
Frank Furillo ja Joyce Davenport Hill Street Bluesista.
Emilie ja Ovila sarjasta Emilie (Les Filles de Caleb).
Nikita ja Michael sarjasta Nikita.
Malec (Magnus & Alec) Shadowhuntersista.
Britti-Officen Tim ja Dawn, aina ja ikuisesti. En edelleenkään selviä kuivin silmin siitä kohtauksesta, kun Dawn sanoo Timille hyvästit ja Take Thatin Back for Good soi taustalla. Ja sitten Dawn avaa Timin antaman lahjan ja tulee takaisin ❤
Kaikki Skamin parit! Upeat keskinäiset kemiat, ja saavat muistamaan, että juuri tuollaista se rakkaus teininä oli, hyvin hankalaa ja intohimoista :D
Miranda ja Steve Sinkkuelämästä. Rakastan sitä kohtaa, kun molemmilla on uudet hyvännäköiset kumppanit, mutta sitte Bradyn syntymäpäivillä tunnustavat rakastavansa toisiaan siivouskomerossa.
Se Steven lausahdus saa kyyneleet nousemaan silmiin: "Come on, Miranda. You're the one."
Käsittääkseni termi keksittiin jo 90-luvun alussa Mulderille ja Scullylle.