Miksi monelle on niin tärkeää saada pää sekaisin?
Kommentit (50)
Koska ei ole rauhaa sydämessä minkä vain Jeesus voi antaa. Siunausta!
Kun on juonut vain alkoholia niin olettaa että kaikilla aineilla saa niin sanotusti pään sekaisin. Minä olen ottanut alkoholia ja nykyään suosin kannabista koska siitä ei mene pää niin sekaisin ja sillä oikeasti rentoutuu ilman että joutuu kärsimään krapulasta.
Kaikki eivät ole luonnostaan ulospäin suuntautuneita. Päihteet rentouttavat.
Edes AP ei viihtyisi juhlissa joissa ei kukaan ottaisi mitään. AP pitäisi yksin tai ehkä kahden muun kanssa showta jota muut katselisivat hiljaa sivusta ja toivoisivat pääsevänsä pois.
Eri asia kun tarjolla on päihteitä. Silloin suuresta osasta ihmisiä vähenee estot ja hekin nauttivat samasta mistä AP kavereineen.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset viitteet oluen tekemisestä on saatu 10 000 vuoden päästä. Spekuloitavaksi jää, oliko se viihdekäyttöön tehtyä vai ruuan säilöntään.
Sinkkumies
Se oli viihdekäyttöön kun ihmiset ovat aina halunneet päihteitä.
Onneksi nykyään on peukkua joka vapauttaa kahleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvinpäin olen varautuneempi ja itsekontrolli päällä. Ei se normaalisti haittaa mitään, mutta välillä on silti mukava vetäistä sopiva känni ja pitää eri tavalla hauskaa. Vaihtelu virkistää.
Mitä tuo alapeukku meinasi? Pelkääkö joku oikeasti alkoholia niin paljon, ettei edes joskus voi vähän ottaa ja nauttia siitä erilaisesta olotilasta? Pitääkö elämän olla aina samanlaista joka ikinen päivä?
Minulla on samaa syy päihtymiseen. Varsinkin nuorena olin todella varautunut ja juominen auttoi paljon siihen, että pystyi viikonloppuna kaveriporukassa olemaan ja pitämään hauskaa. Enää en niinkään tarvitse sitä. Voin kuitenkin kuvitella, että moni nuori vaan ajautuu päihteisiin. Onneksi omalla kohdallani se oli vain alkoholi, eikä jotkut kovat huumeet.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on niin kovaa huumetta, että siitä on hyvä vierottautua välillä viinan voimalla.
Niinhän se on vaikka viinakin on ominaisuuksiltaan kova huume. Sillä saa myös yhden voimakkaimpia sekavuustiloja. Jokin siinä on miksi ihminen ja monet eläimet haluavat päihtyä.
Tämä kuvastaa ajatuksiani aika hyvin siltä ajalta kun käytin päihteitä
Mitä vttua tässä muutakaan enää tekis, kaikki tulevaisuuden näkymät muuttuu vaan synkemmiksi päivä päivältä. pitäiskö mun pysyä selvinpäin että moraalinvartijalle ei tulis mielipahaa?