Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyytää laittamaan aina viestin, kun olen päässyt perille

Vierailija
10.07.2018 |

Tällainen on ollut jo alusta lähtien, kun saattoi treffeilläkin illalla. Kontrollihalua? Väittää olevansa vain huolissaan

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitetaan pyytämättä (useita)viestejä toisillemme kun reissataan.

Vierailija
2/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin pyytää mun äitikin, jos tietää että lähden ajelemaan 500 km toiselle puolelle Suomea (olen 33-vuotias ja muuttanut pois kotoa 16-vuotiaana). Samoin mies toivoo saavansa viestin että perillä ollaan. Mielellään otan itsekin sellaisen kuittauksen vastaan, ettei tarvitse huolestua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aina ikävää, kun joku välittää.

Vierailija
4/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lemppasin tuollaisen miehen ekan tapaamisen jälkeen.

Vierailija
5/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloiva mies ei päästäisi sinua edes lähtemään. T:Kokemus

Vierailija
6/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ei tod.ole kontrolloiva vaan fiksu empaattinen toista kunnioittava ja arvostava ihminen! Mies välittää sinusta ja on tosi fiksua kun pyytää laittamaan viestin. Kontrolloiva käyttäytyy aivan eri tavalla. Ole tyytyväinen miehestä! 

Vierailija
7/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin tehdään, että laitetaan viestiä kun johonkin päästään perille. Samaten muutenkin viestitellään melko paljon, jos ei samassa paikassa olla, vaikka ollaan ikuisuuksia oltu yhdessä. Siis ei toki jatkuvasti olla luuri kourassa, mutta sopivissa väleissä. Eikä tietääkseni kummaltakaan mitään kontrollinhalua.

Vierailija
8/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloiva mies istuu ratissa, vieressäsi.

Vierailija
9/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko normaalia, että jo alussa pyytää laittamaan? Onko sellaiseen edes ''oikeus''? Tuo se minun korvaani särähti aloituksessa

Vierailija
10/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla ja exällä oli samoin, mutta exän mielestä minä rajoitin hänen elämäönsä, kun pyysin laittamaan vastaavassa tilanteessa virstiä. Minusta ihan normaalia huolehtimista. Mies sitten jättikin minut yllättäen ja myöhemmin selvisi, että oli harkinnut eroa jo pitkään. Eli exän kohdalla normaalin välittämisen tulkinta kontrolloinniksi tarkoitti, että olisi halunnut musta jo eroon...

Vierailija
11/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt koko ajan pitää viestitellä??

Vierailija
12/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua eroon, mutta kokemusta on kontrollinhaluisesta miehestä. Pelkäänkin, että haksahdan taas samanlaiseen :(

Ap

Vierailija
13/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua eroon, mutta kokemusta on kontrollinhaluisesta miehestä. Pelkäänkin, että haksahdan taas samanlaiseen :(

Ap

Eihän toi ole mitään kontrolloimista. Välittää ja haluaa tietää että olet yhtenä kappaleena päässyt määränpäähän. Saattaa myös huolehtia sinusta ja pystyy helpommin lepäämään kun tietää että olet määränpäässä.

Vierailija
14/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen on ollut jo alusta lähtien, kun saattoi treffeilläkin illalla. Kontrollihalua? Väittää olevansa vain huolissaan

Meillä oli jo lankapuhelimien aikaan tapana, että soitettiin, kun oli päästy perille. Nyt se tapa on jatkunut seuraavassa polvessa.

Vierailija
15/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairas kontrollifriikki kyllä!!

Vierailija
16/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos haluaa viestin aina kun olet päässyt lähikauppareissulta takaisin kotiin tai normaalin työpäivän päätteeksi, niin en tykkäisi itse tuollaista päivittäin kuittailla. Tuntuisi rasittavalta. En tiedä kontrolloivasta, mutta olen hyvin itsenäinen ja kyllä se hieman oudolta vahtimiselta/ylihuolehtivaiselta tuntuisi.

Sen sijaan pidän ihan normaalina ja fiksuna, että vaikka pitkän ajomatkan jälkeen (mökkireissu, työmatka) kuitataan perillepääsy. Samoin, jos lähdet miehen luota tai treffeiltä illalla yksin pimeällä kotiin, pidän vielä normaalina huolenpitona. Sanon joskus esim.luotani illanistujaisista yönselkään lähtevälle ystävälle, että laita tekstari, että pääsit turvallisesti kotiin. On hyvä, että joku osaa heti alkaa kaivata sinua, jos kotimatkasi kestää huomattavan pitkään.

Vierailija
17/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloivaa. Ex-mies oli samanlainen ja oli mielestani suloista ensin, mutta osaan kylla huolehtia itsestani. Rupesi arsyttamaan. 

Vierailija
18/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloivaa. Ex-mies oli samanlainen ja oli mielestani suloista ensin, mutta osaan kylla huolehtia itsestani. Rupesi arsyttamaan. 

sama jatkaa. siis tama oli hippa iltojen jalkeen

Vierailija
19/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perille minne? Olen minäkin pyytänyt miestä laittamaan viestiä, kun hän on matkustanut ulkomaille tai esim. ajanut tosi huonossa kelissä useamman sadan kilometrin päähän kotimaassa.

Vierailija
20/41 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli jo lankapuhelimien aikaan tapana, että soitettiin, kun oli päästy perille. Nyt se tapa on jatkunut seuraavassa polvessa.

Meillä samoin. Edelleen äiti pyytää, että laita viesti, kun olet kotona ja olen sentään 54 vuotias. Samaa tapaa on jatkettu miehen ja omien lasten kanssa.