Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kehuvatko miehenne teitä?

Vierailija
10.07.2018 |

Ja jos kehuvat, niin miten? Kauanko olette olleet yhdessä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me puhutaan kauniisti toisillemme ihan päivittäin. Mies on se joka kaipaa enempi kehuja, mulle riittäisi se että on kiltti ja huomaavainen arjessa silloinkin kun on vähän rankempaa. Hän on onneksi oppinut että koen ulkonäköön menevät kehut vähän noloina, ennemmin muita ominaisuuksia esim. kun lomalla ohjasin meidät oikealle reitille havainnointikyvyn tai kielitaidon avulla.

Ihaninta on se, että mies on vuosien varrella huomannut että ne aiempien tyttö- ja naisystävien jutut ei tehoa välttämättä muhun. Ja se henkilökohtainen huomio lämmittää sydäntä eniten. Aiemmissa suhteissani vuodesta toiseen mentiin perinteisten naiskliseiden kautta, tukka kivasti ja kiva mekko. Lahjaksi jotain tuoksua jne. Onneksi nyt on toisin. Tästä olen vuorostani kehaissut miestä monen monta kertaa <3

Vierailija
22/32 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuu runonlausuntataitojani

Todella sielukas kehu mieheltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kehuu mitään tiettyä, ellei sitä, et kehuu jotain laittamaani ruokaa lasketa. Mut viikottain sanoo mua ihanaksi. Se tuntuu kyllä hyvältä. Ja usein huomioi mua käytöksellään niin, että se tuntuu kehulta. Ollaan oltu yhdessä 23 vuotta.

Vierailija
24/32 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 37 vuotta ja kehuminen, pusuttelu sekä taputtelu senkun lisääntyy. Mies on nyt eläkeläinen niin nyt on aikaa ajatella ja toimia. Useimmilla saattaa jäädä ruuhkavuosina tunteista puhuminen yms kiireen ja väsymyksen vuoksi jäädä vähiin.

Vierailija
25/32 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähäsen. Neljä vuotta ollaan oltu yhdessä. Olen yrittänyt asiasta mainita, mutta se ei ole toistaiseksi toiminut. 

Vierailija
26/32 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ei kehunut koskaan, arvosteli ja haukkui vain. Ei ikinä sanonut yhtäkään positiivista asiaa, siis oikeasti ikinä. Kertoili myös innokkaasti, jos joku kaverinsa oli haukkunut minua hänelle. Nyt voi onnellisesti olla siinä hulttioporukassaan sitten.

Nykyinen ihastelee päivittäin, jopa niin paljon, että se on jo kiusallista. En ole kovin hyvä kehujen vastaanottamisessa (minkä vuoksi ex varmaan saikin niin pitkän suhteen kanssani, rumasta käytöksestään huolimatta), mutta koska miehelleni kehuminen on oikeasti tärkeää, yritän opetella sietämään sitä. Kehuu kauniiksi, älykkääksi ja hauskaksi.

Itse olen kehunut kumpaakin miestä paljon, koska tykkään puhua kauniisti muille (kehun myös perheenjäseniä ja kavereita paljon, samasta syystä). Ensimmäisen miehen kanssa olin seitsemän vuotta, tämän toisen kanssa olen ollut nyt viisi.

Vaihtamalla kyllä oikeasti paranee.

Vierailija
27/32 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kehuu joka päivä:) Kehuu kuumaksi ja seksikkääksi, kehuu miten tuoksun hyvältä ja tunnun hyvältä. Joka aamu kehuu söpöksi.

Kun hakee autollaan minut töistä, sanoo aina että olin kaunein nainen joka ovista tuli ulos (vaikka itsestä tuntuu liioitellulta). Sanoo myös usein, että miten keski-ikäiset naiset pukeutuu huonosti ja ovat nuutuneen ja väsyneen näköisiä, ja kehuu miten pukeudun naisen näköisesti ja olen iloinen, hymyilevä ja liikunnallinen.

Kehuu myös tekemiäni ruokia ja pyytää laittamaan jotain uudelleen koska se oli niin hyvää ja maistuvaa. Kehunut ruanlaittotaitojani myös muille, joka vähän nolottaa.

Minulle kehunut seksissä suoraan tiukkuutta ja huuliani, tissejä ja peppua. Sanoo, että huuleni ovat pehmeämmät maailmassa ja tehty suudeltaviksi;)

Yhdessä 16 vuotta. Joo, mieheni aidosti rakastaa minua.

Vierailija
28/32 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuu runonlausuntataitojani

Luin "ruoansulatustaitojani". Ajattelin olevan joku kiertoilmaisu ylimääräisille kertyneille kiloille.

Vierailija
29/32 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Tämän takia testaan noin kerran vuodessa saisinko vielä muuta seuraa. Itsetunto tarvitsee jotain boostausta. Olen sanonut tämän miehellekkin, ei kehu edelleenkään eikä kiellä myöskään kerjäämästä kehuja muilta. Tiedä sitten miksi on tuollainen. Vaikuttaisi kuitenkin että edelleen pitää itsekkin minusta. Sanoo ettei viitsi itsestäänselvyyksiä hokea, mutta eipä nuo itselleni mitään itsestäänselvyyksiä ole.

Vierailija
30/32 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuu vaatteita

Homo se on

Vierailija
31/32 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se usein varsinkin kutsuu söpöksi ihan jokapäiväisissä tilanteissa, muuten kehuu lähinnä joskus kun on nähnyt minusta että odotan jotain reaktiota jos laittaudutaan vaikka juhliin tai olen käynyt kampaajalla. Tilanteita joita mies ei itse tajua ottaa sillä tavalla kehumisen paikkoina :D On enemmän sellaista teoilla rakkauttaan näyttävää sorttia. Olen oikein tyytyväinen tähän.

Vierailija
32/32 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaa enää. Alkuaikoina jostain kehui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme