Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut kuvittelee voivansa varata neljä istumapaikkaa omaan käyttöön IC-junissa

Vierailija
10.07.2018 |

Kaikki tietää ne paikat vaunujen puolessavälissä joissa on kunnolliset pöydät ja istuimet vastapäätä. Olin varannut istumapaikan sieltä kun matkustin aiemmin tänään. Kyseiseen väliin (muttei minun paikalle) oli aiemmin tullut toinen matkustaja ja hän siirtyi muualle heti kun huomasi että minä tulen sinne. Hän ei mennyt vain ravintolavaunuun vaan otti ihan matkalaukkunsa ja hattuhyllyltä ja häipyi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? En kyllä yhtään ymmärtänyt, mikä on pointtisi?

Vierailija
2/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä? Ei kaikki lipun ostaneet saa määrättyä paikkaa, joten he pakosti seilaavat junassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko hänen pitänyt paikalleen jäädä. Syliinkö olisit halunnut istumaan?

Vierailija
4/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisiko hänen pitänyt paikalleen jäädä. Syliinkö olisit halunnut istumaan?

Olisin ymmärtänyt jos hän ei olisi halunnut istua vieressä mutta hän oli vastakkaisella penkillä.

Vierailija
5/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi että tämä olikin hänen asemansa?

Vierailija
6/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli itse varannut sen paikan missä istui ja oli jo jäämässä pois junasta? Mitä väliä, sinun paikkasi oli vapaana ja pääsit siihen istumaan häätämättä ketään pois.

Vierailija
7/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan vaihtaa paikkaa, jos selviää, että tuttu tai työkaveri on samassa junassa. Ehkä sinun paikalle tuleminen ei liittynyt asiaan millään tavalla?

Vierailija
8/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasi että tämä olikin hänen asemansa?

Muuten joo mutta hän jäi pois vasta myöhemmin.

Vierailija
9/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan auennut, miten hän mielestäsi kuvitteli voivansa varata neljä paikkaa.

Vierailija
10/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän kuvitellut varanneensa neljää paikkaa, mutta koska halusi istua yksin, vaihtoi toiseen paikkaan istumaan. Miksi ei muka olisi saanut niin tehdä, jos tilaa kerran oli? Selitä mulle? Ehkä sun norsunveellä oleva naamasi ei ole niin kivaa katseltavaa, että sitä viitsii jäädä lähietäisyydeltä katselemaan.

Vierailija
11/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä ainakin vastakkain on paljon ahdistavampaa olla kuin vierekkäin. Ap:täkin taitaa ahdistaa jokin.

Vierailija
12/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sinullakin ongelmat ap

Vierailija
13/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sen edellisen matkustajan istumapaikka oli muualla, mutta asettui siihen kun siinä on hyvä pöytä ja tilaa. Lähti sitten omalle paikalleen kun sinä tulit.

Vierailija
14/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa oli jotain sellaista, ettei iljennyt olla edes samassa hytissä. Totuus se vain on katkera kalkki niellä...

Vierailija
15/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussa oli jotain sellaista, ettei iljennyt olla edes samassa hytissä. Totuus se vain on katkera kalkki niellä...

Ja tämän hän ratkaisi yhdellä silmäyksellä?

Vierailija
16/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran vaihdoin nopeasti paikkaa, kun joku tunki tuollaiseen 4 hengen loosiin viereeni, ei edes vastapäätä. Melkein koko vaunu oli tyhjä, mielestäni oli omituista istua vierekkäin tuntemattoman kanssa, kun muuallakin oli tilaa.

Vierailija
17/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran vaihdoin nopeasti paikkaa, kun joku tunki tuollaiseen 4 hengen loosiin viereeni, ei edes vastapäätä. Melkein koko vaunu oli tyhjä, mielestäni oli omituista istua vierekkäin tuntemattoman kanssa, kun muuallakin oli tilaa.

AP oli käyttämässä tietokonetta matkan aikana ja halusi siihen pöydän.

Vierailija
18/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläiset iholle änkijät busseissa/junissa on todella kummalisia/rasittavia. Joskus ollessani bussisa, eteeni istui joku junttipariskunta, ja molemmat veti heti ne penkit lepoasentoon ja toinen ryki sitä penkkiä. 

Ja bussissa oli yli puolet tyhjää. :D

Vierailija
19/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän hän ratkaisi yhdellä silmäyksellä?

Saattoi hän luottaa hajuaistiinkin.

Vierailija
20/21 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläiset iholle änkijät busseissa/junissa on todella kummalisia/rasittavia. Joskus ollessani bussisa, eteeni istui joku junttipariskunta, ja molemmat veti heti ne penkit lepoasentoon ja toinen ryki sitä penkkiä. 

Ja bussissa oli yli puolet tyhjää. :D

Oliko Lapista tämä rykijä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi