Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saules Fabrikan ihonhoitotuoteet

Saules
10.07.2018 |

Ostin Tampereelta eräästä kaupasta Saules Fabrikan ihonhoitotuotteita (mango sugar body scrub ja vartalojogurtti), kylpypalloja ja palasaippuoita. Kyseessä 100 % käsintehdyt täysin luonnonmukaiset tuotteet. Valmistusmaa Latvia. Niiden tuotteiden tuoksu on aivan ihana, mm. mango tuoksuu aivan aidolta mangolta. En tiedä sitten annoinko tuoksuun hurahtamiseni vaikuttaa mielipiteisiini itse tuotteista, mutta niiden laatu vaikuttaa liian (?) hyvältä suhteessa hintaan. Mm. vartalojogurtti toimii täysin kuten pitää jättämättä ihoa lainkaan rasvaisen tuontuiseksi. Heillä on ihonhoitotuotteita, saippuoita (mikä tuoksu!!), kylpypalloja yms. yms. ja hinta vain murto-osa kilpailijoiden hinnoista. Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia Saules Fabrikan tuotteista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pelkästään se niiden tuotteiden hyvä tuoksu. :) Saules Fabrikan tuotteet ovat nimittäin laadukkaita ja enemmän kuin hintansa arvoisia. Itse en juurikaan enää edes muiden valmistajien tuotteita käytä.

Vierailija
2/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse googletin äsken hieman ja meinasin lentää pepulleni hintoja verratessani. Täytyypä kokeilla. Kiitos vinkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostit?

Vierailija
4/8 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi markkinoille tulee näitä uusia brändejä noiden vanhojen ja kalliiden lisäksi. Kenenkään ei kannata maksaa brändistä yhtään ylimääräistä vaan tuotteiden laadun ja hinnan pitäisi olla se tärkein juttu.

Vierailija
5/8 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Saules Fabrikan palasaippuoista, Ne ovat huippuja eivätkä kuivata ihoa. Kylpypalloja käytän jalkakylpyyn, suosittelen kokeilemaan sitäkin.

Vierailija
6/8 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä yks ääni palasaippuoille ja kylpypalloille! :)

Vierailija
7/8 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonmukaisuus ja käsityö viehättää... tietty niiden palasaippuoiden tuoksujen lisäksi.

Vierailija
8/8 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesälomalla käymässä tampereella tammerfestien aikaan ja alarannassa siinä laukontorilla pieni liike joka myy kyseistä sarjaa ka ostin ihan tuoksun perusteella jasmine-green tea palasaippuan. Aivan ihanan tuoksuinen ja ei todellakaan kuivata ihoa. Iho ei yhtään ole kireä käytön jälkeen.

Harmi, että en itse asu tampereella. No ystäväni kanssa kun tuli puheeksi niin hän sano et tällä liikkeellä no myös verkkokauppa niin saan tilattua lisää tämän sarjan tuotteita.

Ysäväni osti sellaisen vartalojugurtin olikohan kirsikka ja hän tykkäsi myös siitä.

Luonnonmukaisuus on itelle positiivinen asia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi