Joko on "kesäkilot" kertyneet?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oo. Suunta on vaan tasaisesti alaspäin. Kesä on kasviksineen eläinrasvakarpin juhlaa.
Suolistosyöpä laihduttaa kieltämättä tehokkaasti.
Milloin kasviksista ja rasvasta on syövän saanut? Mun suolistoni ei ole koskaan voinut näin hyvin. 8 vuotta sitten heivasin leipäviljat, siemenöljyt ja karrageenin ynnä aspartaamin hittoon ja tervehdyin.
Avainsana: eläinrasva.
Näytä mulle sellainen tutkimus, jossa nimenomaan eläinrasvan on osoitettu aiheuttavan suolistosyöpää.
Pistä googleen "eläinrasva syöpä" tai "cancer animal fat" niin sieltä niitä alkaa ropista.
Missään niistä ei olla syöty pääasiallisena energiana eläinrasvaa. Eli edelleen. Näytä mulle se tutkimus, jossa on todistettu että yksinomaan eläinrasva on ruokavaliossa ollut se, mikä on aiheuttanut suolistosyöpää. Ei punainen liha, ei prosessoidut lihavalmisteet, vaan eläinrasva.
Ei se pysty näyttämään, koska sellaista ei ole. Ei myöskään ole sellaista tutkimusta, missä todetaan punaisen lihan riskistä syöpään.
Kylläpä joillakin on elämä tylsää, kun lomallakin pitää vahtia painoaan. Ilmeisesti pelko oman elämän hallinnan menetyksestä on niin suuri, ettei uskalleta antautua nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelöä tulee vedettyä normaalia enemmän, mutta alakomahooli ja "mättö" ei ole mun juttu. Liikuntaa selvästi talvikautta enemmän joten jäätelöt lähtee heti pois. Itse asiassa kilojakin on lähtenyt neljä ja varmaan toiset neljä lähtee ennen syksyä.
Varo nyt vähän, kuihdut pois. 8 kiloa kesän aikana, jäätelöä normaalia enemmän. Jokin tässä yhtälössä ei täsmää, vaikka liikkuisit koko valveillaoloajan.
Mulla on kesän aikana paino tippunut n. 2 kg. En ole varsinaisesti laihduttanut. No, keväällä tuli vähän ylimääräistä, joten kiva päästä vähitellen takaisin omiin mittoihin.