Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ei ymmärrä että tarvitsen myös omaa aikaa, haluaa tulla mukaan kaikkialle

Vierailija
10.07.2018 |

Edes lenkille en pääsisi yksin jos en lähde "salaa" eli sanon esim. vieväni roskat ja etsiväni jotakin varastosta mutta lähdenkin oikeasti lenkille. Kauppaan haluaa tulla aina mukaan, jopa lähikauppaan. Tyttöjen iltoihin on myös aina änkemässä mukaan niin että olen suosiolla jäänyt niistä itsekin pois. (kenenkään muun kumppani ei tule mukaan)

Kun olen puhunut hänelle asiasta, alkaa marttyyrivaihe "Ai mä en kelpaa mukaan" "Ai oon niin ärsyttävä ettei edes lenkkiseuraksi käy"

Asia varmaan normalisoituu kun molemmilla alkaa työt, mutta siihen on vielä aikaa enkä kestä tuollaista jatkuvaa roikkumista.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan ole sairaalloisen mustasukkainen? Älä suostu tuohon ollenkaan vaan mene ystäviesi kanssa

tyttöjen iltoihin, kohta sulla ei ole niitä ystäviä jos jäät pois! Jos annat tuon käytöksen jatkua niin huomaat

olevasi aina valvottuna ja hänen alaisuudessaan. 

Vierailija
2/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan ole sairaalloisen mustasukkainen? Älä suostu tuohon ollenkaan vaan mene ystäviesi kanssa

tyttöjen iltoihin, kohta sulla ei ole niitä ystäviä jos jäät pois! Jos annat tuon käytöksen jatkua niin huomaat

olevasi aina valvottuna ja hänen alaisuudessaan. 

Nimen omaan! Tuollainen riippuvuus ja kontrolli ei ole tervettä. Pidä kiinni itsenäisyydestäsi ettet pian huomaa olevasi ansassa ja ilman ystäviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, älä anna periksi, äläkä lakkaa menemästä. Äläkä tietenkään ota miestä mukaan tyttöjen iltoihin. Jos tuollaisesta ero tulee, sieti mennäkin, ei ollut hyvä ja normaali kumppani.

Vierailija
4/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä puolesi. Minua oikeasti ihmetyttää, että tällä palstalla on näin paljon aikuisten ihmisten avauksia, joissa valitetaan kun poikaystävä/miesystävä/puoliso sitä-tai-tätä ja sitten käy ilmi, ettei itse osata vetää niitä omia rajoja.

Asutteko te siis jo yhdessä vai miten on mahdollista, ettet lenkille pääse? Ja tuo mukaan änkeäminen alkoi vasta sitten, kun pitkän tutustumisen eli seurustelun jälkeen päätitte muuttaa yhteen?

Vierailija
5/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehellä ole omia kavereita ja harrastuksia? Tuore suhde ilmeisesti. Ei oikein hyvältä kuulosta. Soitteleeko sinulle töihin tai käykö työpaikalla katsomassa?

Vierailija
6/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä omia kavereita, joitten kanssa viettää aikaa? Harrastuksia? Oisko vaan yksinäinen?

Ite en tykkää oikeestaan ikinä olla yksin eli haluun tietää miehen menot mahollisimman ajoissa, että saan järkättyä itelleni muuta tekemistä ja seuraa siks aikaa. Ei siis välttämättä oo kyse mustasukkasuudesta. Toki se on sun miehen tehtävä hommata itelleen ne kaverit ja tekemiset, jos ei yksin viihdy. Mutta kannattaa ottaa puheeks, ettei oo hyväks jos puoliso on ainoo "kaveri".

Vierailija
7/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös kyllä tukahduttaa toisen nopeasti. Miehesi ei selvästikään luota sinuun.

Vierailija
8/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono signaali. Pidä kiinni omasta tilastasi, jota jokainen tarvitsee. Kannusta miestä pitämään yhteyttä kavereihin ja tekemään jotain silloin tällöin niiden kanssa.

Meillä oli seurustelun alussa aikoinaan sama ongelma. Se juonsi juurensa siihen, että miehelläni oli ollut alakoulussa viimeksi paras kaveri ja seiraava kaveripiiri vasta jatko-opiskeluissa lukion jälkeen. Hän ei harrastanut ryhmälajeja.

Mieheni kivenkovaan väitti, kun menin tyttöjeniltoihin, että heidän kaveriopiskelijaporukassa illanviettoihin osallistuvat miehet ja naiset yhdessä. Selitin kauniisti, että minun kaveripiirissäni tyttöjenilta on erikseen ja en huolinut häntä mukaan. Pidän tästä edelleen kiinni ja tyttöjeniltoja ja tapaamisia parhaiden kavereiden kanssa on muutaman kerran kuussa tai kahdessa. Harrastan kaveriporukalla viikoittain. En todellakaan rajoita niitä mieheni takia. Mies on ymmärtänyt tilanteen. Mutta hirveän huonosti hän pitää yhteyttä kavereihinsa.

Vierailija
9/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas, mistä näitä helmiä löytyy? Ja ap, onko todella kyse rakkaudesta omalta puoleltasi?

Vierailija
10/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä omia kavereita, joitten kanssa viettää aikaa? Harrastuksia? Oisko vaan yksinäinen?

Ite en tykkää oikeestaan ikinä olla yksin eli haluun tietää miehen menot mahollisimman ajoissa, että saan järkättyä itelleni muuta tekemistä ja seuraa siks aikaa. Ei siis välttämättä oo kyse mustasukkasuudesta. Toki se on sun miehen tehtävä hommata itelleen ne kaverit ja tekemiset, jos ei yksin viihdy. Mutta kannattaa ottaa puheeks, ettei oo hyväks jos puoliso on ainoo "kaveri".

Käytkö terapiassa? Ei kuulosta terveeltä. Voisitko vähän avata, mikä siinä on niin kauheaa, jotenkin tuntuu vaikealta ymmärtää tämmöistä? Minkä ikäinen olet ja miten olet selvinnyt tähän asti?

Vierailija
11/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap googlaa aihe vapaa-ketju Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset ja lue se läpi.

Vierailija
12/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalla oli ketju jossa miestä ei voi päästää yksin mihinkään, ja se oli suurimman osan mielestä ihan ok.

Vierailija
13/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt annetaan ainoana vaihtoehtona mustasukkaisuus. Mutta on myös mahdollista, että mies on ollut aiemmin niin yksinäinen, että nyt vain kerta kaikkiaan nauttii siitä, että on aina mahdollista olla toisen seurassa. Eikä siitä innoissaan huomaa ajatella, että ap ei kaipaa ihan niin äärettömän intensiivistä yhdessäoloa.

Vierailija
14/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pidän mahdollisena, että mies on takertuva ja yksinäinen. Älä ihmeessä opeta häntä siihen, että olet vain ja ainoastaan häntä varten ja seuraneiti. Ilmoita ystävällisesti mutta napakasti, mitkä menot aiot tehdä ilman häntä. Älä taivu aneluihin, koska niille ei tule loppua, etkä pääse enää ikinä mihinkään ilman häntä. Koska hänellä ilmeisesti ei ole muuta elämää kuin sinä.

Vierailija
15/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua mitä se haittaa jos mies tulee lenkille mukaan. Jonkun kaveriporukkaan tunkeminen on eri asia kun ette voi jutella tamppooneista. Itsestäni vaikuttaa , että mies nauttii seurastasi. 

mies.

Vierailija
16/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aneleva, marttyrimainen, roikkuva mies. Voiko pahempaa olla? Oikeasti kuka vääntyy mukaan, jos puoliso selvästi tuo ilmi ettei ole sopivaa tulla?

Vierailija
17/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt annetaan ainoana vaihtoehtona mustasukkaisuus. Mutta on myös mahdollista, että mies on ollut aiemmin niin yksinäinen, että nyt vain kerta kaikkiaan nauttii siitä, että on aina mahdollista olla toisen seurassa. Eikä siitä innoissaan huomaa ajatella, että ap ei kaipaa ihan niin äärettömän intensiivistä yhdessäoloa.

Mulla juuri näin. Mies oli ollut viisi vuotta todella yksin, ennen kuin tapasimme. Hän oli todella onnellinen, kun oli lopultakin kumppani, jonka kanssa jakaa kaikki. Minä taas olen introvertimpi, ja tarvitsen vähän enemmän tilaa. Oli meillä siitä ensin vääntöä, mutta elämä asettui niin että otan omaa tilaa säännöllisesti, mutta joustan myös niin että hän ei ole liian pitkiä aikoja yksin, eikä tunne että hänet jätetään ulos kaikesta.

Vierailija
18/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua mitä se haittaa jos mies tulee lenkille mukaan. Jonkun kaveriporukkaan tunkeminen on eri asia kun ette voi jutella tamppooneista. Itsestäni vaikuttaa , että mies nauttii seurastasi. 

mies.

Kullä se voi haitata, jos toinen haluaa rauhoittua ja vaikka kuunnella musiikkia. Mies ilmeisesti nyhjää kotonakin vieressä eikä tällä tule mieleenkään lähteä yksin lenkille, vaan silloin vain innostuu kun toinen lähtee. Lisäksi kun vääntyy tyttöjen illanistujaisiin niin on jo vähän yksinkertainen.

Vierailija
19/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aneleva, marttyrimainen, roikkuva mies. Voiko pahempaa olla? Oikeasti kuka vääntyy mukaan, jos puoliso selvästi tuo ilmi ettei ole sopivaa tulla?

Nämä puolisot eivät osaa sanoa suoraan, että kulta, tämä on nyt tyttöjen ilta ja sinne ei kukaan ota miehiä. Pus, mä meen nyt.

Tai että mä haluan nyt mennä lenkille ihan vaan itsekseni, on rentouttavaa välillä vaan olla ja kuunnella musiikkia, ja mennä omaan tahtiin. Mutta laita mulle lenkkisauna valmiiksi, niin mennään sitten yhdessä saunaan kun tuun.

Vierailija
20/52 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä puolisot eivät osaa sanoa suoraan, että kulta, tämä on nyt tyttöjen ilta ja sinne ei kukaan ota miehiä. Pus, mä meen nyt.

Tai että mä haluan nyt mennä lenkille ihan vaan itsekseni, on rentouttavaa välillä vaan olla ja kuunnella musiikkia, ja mennä omaan tahtiin. Mutta laita mulle lenkkisauna valmiiksi, niin mennään sitten yhdessä saunaan kun tuun.

Toi on hyvin sanottu.