Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu siivoamaan mökillä??!! Pitää saada olla "lomaa"!!!

Nuori äiti
10.07.2018 |

Mun rakas puoliso ei osallistunut viikonlopun siivoukseen mökillä. Ei siivonnut myöskään eilen. Tänään herätin hänet aamulla niin ei suostunut nousta siivoamaan.

Oikeesti, mun pää HAJOAA täällä! Kauheesti roskaa tulee sisään mikä pitää lakaista pois. Nyrkkiin tulee seittejä vaikka harjaan seinät päivittäin. Terassin ikkunalaudoilla lojuu kuolleita kärpäsiä. Pesen ikkunat joka aamu mutta niihin tulee kärpäsen ulostetta.

Tää on ihan kuin kauhuleffasta. Ruokakin putää laittaa kaasulla joka voi räjähtää koska tahansa.

Ja meillä on täällä PIENI LAPSI mukana!!!

En halua olla täällä enää. Ollaan siis Tampereelta pohjoiseen, metsässä. Neljättä päivää jo.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit listalta mökin katon. Menkääpäs kauppaan Porvooseen ja ostakaa painepesuri.

Vierailija
22/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ilmiselvä siivoushullu. Ei kelpaa muiden työn jälki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava akka..mä en IKINÄ pystyisi olemaan tuollaisen kanssa sekuntiakaan.

Vierailija
24/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tultiin tänne lauantaina. Halusin aloittaa loman suursiivouksella. Mies sanoi että ei, koska hänen äiti siivonnut eilen. Mutta minusta ei ollut siivottu. Siivosin la ja su.

Eilen pyysin miestä ajamaan mut Tampereelle ostamaan siivoustarvikkeita. Ostettiin sinipiika ja harjoja millä voi harjata seinät. Myös juuriharjoja.

Sitten siivosin kunnolla.

Nyt pitäisi pestä ikkunat. Ja veranta. Pesisin myös matot jos mies auttaisi. Muutakin on: sauna, kesäkeittiö ym ym.

Mut mies meni laiturille nukkumaan. En pysty ymmärtää?!

Helppo ymmärtä. Hnen äitinsä oli siivonnut. Ei koe tarvetta siivota.

Luultavasti kokee pian tarvetta siivota sinut elämästään

Älä viitsi. Ei hauska. Liassako pitäisi elää koska äiti? Ap

Vierailija
25/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset apua matonpesussa? Oletko saamaton

En jaksaisi nostella märkiä mattoja. Mut kai mun täytyy :( Ap

Vierailija
26/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset apua matonpesussa? Oletko saamaton

En jaksaisi nostella märkiä mattoja. Mut kai mun täytyy :( Ap

Oletko heikko ja saamaton?

Kai samalla hoidat lapsen ja ruuanlaitot ym

Ja saunanlämmityksen

Laiskuus on niin säälittävää. Ei viitsi mattoja pestä!

Vierailija
27/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v itun työleiri sulla on siellä ku joka päivä siivotaan?

Anna sen ukkos relata, kyllä se sitten vimppapäivänä siivoo.

Itte voit heilua siivoushommissa vaikka pi llu hiessä, jos se on sua rentouttavaa mökkeilyä.

Jösses sentään.

Vierailija
28/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas mies ajatteli antavansa työlistan, kun jäin lomalle. Sanoin heti alkuunsa etten todellakaan vietä arvokasta lomaani hänen määrittämien rästihommien parissa vaan vietän LOMAA lasten kanssa. Mies ei itsekään ole mikään työmyyrä, keksii vain paljon asioita joita pitäisi tehdä, mutta samat työt lojuvat listalla helposti vuosia. Ja nyt minun pitäisi lomallani tuota listaa lyhentää! Todellisuudessa minä olen tässä perheessä se ahkerampi projektien toteuttaja, mies on ahkera pleikkarin pelaaja...

Vierailija
29/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin ne matot yksin sitten. Mies vaan istuskeli siinä laiturilla

Ap

Vierailija
30/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hah hah...jaksoithan sä sittenkin.

Olet pelkkä pelle ja todellakin ansainnut ukkosi.

Vierailija
31/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea tapaus. Siis ap. Ei sen mies. Kampaatko kotona matonhapsut ja desinfioit jääkaapin kerran päivässä? Ehkä sun pitäis hakeutua terapiaan tai jotain. Pääset kohta suljetulle siivoamaan.

Vierailija
32/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joko on lounas valmista?

Vierailija
33/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä? Et kai luonnonvedessä pessyt

Saastuttaja

Vierailija
34/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mahtava ketju. Kerro ap ja muut siivousihmiset lisää siitä miten tarkalleen aloitatre siivouksen ja missä järjestyksessä etenee. Itse tykkään käyttää Sini tuotteita, entäs muut?

Vierailija
35/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt se tenava ja käykää keräämässä pikkukippoon mustikoita metsästä. Sen jälkeen uimaan. Sitten syötte jotain ja päiväunille sekä aikuiset että lapsi. Illalla lueskelua, pelailua, telkkarin katselua, grillailua, sauna, uimista.... Tätähän se loma on eikä kärpäsenkakkojen jynssäämistä. Millaisen lomamuiston jätät lapselle? Hysteerisen siivoojamuijan vai perheen kanssa kivaa tekemistä?

Vierailija
36/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin itkettää tää tilanne etten kykene ees aatteleen mitään ruuanlaittoa tai mustikoita. Kesäkeittiö pitäis siivota ja kaikki astiat pestä. Mut sinne tulee järvestä vesi niin se pitää keittää ensin. Alan keittää vettä kolmella kattilalla kunhan lakasen ensin terassin ja myrkytän muurahaiset.

Mies saa paistaa heille makkaraa. Mä en pysty syömään kun niin yrjöttää

Ap

Vierailija
37/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se siivoaa jota häiritsee.

Vttu mua ärsyttää tällainen asenne, sorry vaan. Miehen vanhemmat ja sisarukset ihan oikeasti elää p*skassa ja perustelee laiskuuttaan sillä että: "Ei tule allergioita", "Se siivoaa, joka siistimpää haluaa"."Ei sen mökin niin siisti tarvi olla, sehän on mökki!" jne. Tosin kaupunkikotikin on tahmainen läävä. 

Minä sitten tulen mökille, pesen ikkunat talven jäljiltä, että näkee läpi, tuuletan tekstiilit, ettei tarvi kärpäsenraadoissa nukkua, pyyhin kaapit ja jääkaapin hiirenkakasta, imuroin ja pesen lattiat että ilkeää edes olla. Siis aivan perussiivous eikä mitään kummallista. Onhan se talven siinä ollut pölyyntymässä.

Sitten ne sukulaiset siinä ihmettelevät suut ammollaan, että miten sinä jaksoit/osasit tehdä kaiken ja voi-voi kun olet oikea himosiivoaja ja kylläpäs täällä taas kelpaa koko kesä viettää...

Niin, kyllä se sitten kelpaa siellä kesä olla ja aikaa viettää. Kun joku on siivonnut.

Olenkin tehnyt parina vuonna niin, etten tule mökille kuin loppukesästä. Ovat eläneet siellä talvikakoissaan koko kesän, eikä ole näköjään heitä haitannut vaikkei ikkunoista näe läpi. En ole ilmainen siivooja. Mutta maine sellaisena näiden kanssa on, vaikka olen ihan normi-ihminen. Mutta tälle sakille sellainen normaalius  on jo ylihygieenistä.

Vierailija
38/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia siellä on hämähäkkejä ja verkkoja, että ne pitää kärpäspopulaation kurissa. Ei saa mennä ronkkimaan luonnon herkkää tasapainoa.

Vierailija
39/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin itkettää tää tilanne etten kykene ees aatteleen mitään ruuanlaittoa tai mustikoita. Kesäkeittiö pitäis siivota ja kaikki astiat pestä. Mut sinne tulee järvestä vesi niin se pitää keittää ensin. Alan keittää vettä kolmella kattilalla kunhan lakasen ensin terassin ja myrkytän muurahaiset.

Mies saa paistaa heille makkaraa. Mä en pysty syömään kun niin yrjöttää

Ap

Kyllä kätevä emäntä olis samalla tehny lapselle ruuan. Esim täytettyjä kesäkurpitsoja tai muuta helppoa

Lapsi olis pitäny jo laittaa nukkumaan

Oöet selvästi niin nuori ettet vielä osaa. Tai sitten olet saamaton

Vierailija
40/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa hirveää viettää lomaa niin että pakotettuna pesee jotain ikkunoita päivästä toiseen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi