Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu siivoamaan mökillä??!! Pitää saada olla "lomaa"!!!

Nuori äiti
10.07.2018 |

Mun rakas puoliso ei osallistunut viikonlopun siivoukseen mökillä. Ei siivonnut myöskään eilen. Tänään herätin hänet aamulla niin ei suostunut nousta siivoamaan.

Oikeesti, mun pää HAJOAA täällä! Kauheesti roskaa tulee sisään mikä pitää lakaista pois. Nyrkkiin tulee seittejä vaikka harjaan seinät päivittäin. Terassin ikkunalaudoilla lojuu kuolleita kärpäsiä. Pesen ikkunat joka aamu mutta niihin tulee kärpäsen ulostetta.

Tää on ihan kuin kauhuleffasta. Ruokakin putää laittaa kaasulla joka voi räjähtää koska tahansa.

Ja meillä on täällä PIENI LAPSI mukana!!!

En halua olla täällä enää. Ollaan siis Tampereelta pohjoiseen, metsässä. Neljättä päivää jo.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin oot kuitenkin ehtinyt, kun hikipäässä siivotessakin ehtii tänne vastailla!👍

Vierailija
42/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siivoaa jota häiritsee.

Vttu mua ärsyttää tällainen asenne, sorry vaan. Miehen vanhemmat ja sisarukset ihan oikeasti elää p*skassa ja perustelee laiskuuttaan sillä että: "Ei tule allergioita", "Se siivoaa, joka siistimpää haluaa"."Ei sen mökin niin siisti tarvi olla, sehän on mökki!" jne. Tosin kaupunkikotikin on tahmainen läävä. 

Minä sitten tulen mökille, pesen ikkunat talven jäljiltä, että näkee läpi, tuuletan tekstiilit, ettei tarvi kärpäsenraadoissa nukkua, pyyhin kaapit ja jääkaapin hiirenkakasta, imuroin ja pesen lattiat että ilkeää edes olla. Siis aivan perussiivous eikä mitään kummallista. Onhan se talven siinä ollut pölyyntymässä.

Sitten ne sukulaiset siinä ihmettelevät suut ammollaan, että miten sinä jaksoit/osasit tehdä kaiken ja voi-voi kun olet oikea himosiivoaja ja kylläpäs täällä taas kelpaa koko kesä viettää...

Niin, kyllä se sitten kelpaa siellä kesä olla ja aikaa viettää. Kun joku on siivonnut.

Olenkin tehnyt parina vuonna niin, etten tule mökille kuin loppukesästä. Ovat eläneet siellä talvikakoissaan koko kesän, eikä ole näköjään heitä haitannut vaikkei ikkunoista näe läpi. En ole ilmainen siivooja. Mutta maine sellaisena näiden kanssa on, vaikka olen ihan normi-ihminen. Mutta tälle sakille sellainen normaalius  on jo ylihygieenistä.

Niin ja kyseessä on heidän mökkinsä ja heitä ei sotku häiritse niin mikä ongelma? Odotat jotain mitalia? Anna ihmisten elää niinkuin haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ei mustikoita voi syödä pesemättä tai keittämättä ensin...

Vierailija
44/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, just tällaisiin mökkeihin ei kiinnosta tulla yöpymään.

Olin kerran juhannuksenvietossa jonkun tuttavan kesämökillä ja järkytyin, millainen saastainen rötiskö se oli. Home haisi, kaikkialla oli kuolleita ötököitä ja ikivanhat huonekalut... kuin 70-luvulle olisi saapunut. Onneksi oli edes oma makuupussi, ettei tarvinnut nukkua niissä ummehtuneissa peitoissa, joiden välistä kuolleet ampiaiset ropisivat lattialle. Huussissa kaikkien tuotokset lepäsivät näkyvillä. Saunana toimi pimeä, musta koppero, jossa muka piti pesytyä. Koin, etten tullut siellä ainakaan puhtaammaksi. Laituri oli laho ja liukas. Pihalla kasvoi metrinkorkuista heinää, jossa vaani punkkeja ja käärmeitä.

Odotin vain sieltä pääsyä pois omaan kotikylppäriini. Hiukset, vaatteet ja kaikki kamat haisivat niin hemmetin pahalle tuolta tultua.

Vierailija
45/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-palstan esittämät ongelmat miesten kanssa ja joidenkin palstailijoiden asenteet naisia kohtaan ovat kyllä räväyttäneet silmäni auki.

Olen sinkku, ja olin haaveillut omasta rakkaasta, mutta taitaa se yksinään olla helpompaa.

Minä olen nyt n. 4 vuotta täällä av:lla käynyt ja huomannut miten sekopäisiä naiset ovat. Kaikesta pienestäkin asiasta tehdään suuri ongelma ja aina syyllisiä ovat miehet ja anopit. En muista olenko koskaan lukenut ketjua, jossa mm. naisen oma äiti olisi tehnyt jotain väärin lapsenlapsen kanssa. Aina se on anoppi.

Onneksi tuskin tunnen yhtäkään av:n mammaa, koska näin typeriä ihmisiä en tunne oikeassa elämässä. Käy oikeasti sääliksi miehiä, jotka joutuvat teidän mammojen kanssa elämään. 

Terveisin nainen 45v.

Vierailija
46/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siivoaa jota häiritsee.

Vttu mua ärsyttää tällainen asenne, sorry vaan. Miehen vanhemmat ja sisarukset ihan oikeasti elää p*skassa ja perustelee laiskuuttaan sillä että: "Ei tule allergioita", "Se siivoaa, joka siistimpää haluaa"."Ei sen mökin niin siisti tarvi olla, sehän on mökki!" jne. Tosin kaupunkikotikin on tahmainen läävä. 

Minä sitten tulen mökille, pesen ikkunat talven jäljiltä, että näkee läpi, tuuletan tekstiilit, ettei tarvi kärpäsenraadoissa nukkua, pyyhin kaapit ja jääkaapin hiirenkakasta, imuroin ja pesen lattiat että ilkeää edes olla. Siis aivan perussiivous eikä mitään kummallista. Onhan se talven siinä ollut pölyyntymässä.

Sitten ne sukulaiset siinä ihmettelevät suut ammollaan, että miten sinä jaksoit/osasit tehdä kaiken ja voi-voi kun olet oikea himosiivoaja ja kylläpäs täällä taas kelpaa koko kesä viettää...

Niin, kyllä se sitten kelpaa siellä kesä olla ja aikaa viettää. Kun joku on siivonnut.

Olenkin tehnyt parina vuonna niin, etten tule mökille kuin loppukesästä. Ovat eläneet siellä talvikakoissaan koko kesän, eikä ole näköjään heitä haitannut vaikkei ikkunoista näe läpi. En ole ilmainen siivooja. Mutta maine sellaisena näiden kanssa on, vaikka olen ihan normi-ihminen. Mutta tälle sakille sellainen normaalius  on jo ylihygieenistä.

Niin ja kyseessä on heidän mökkinsä ja heitä ei sotku häiritse niin mikä ongelma? Odotat jotain mitalia? Anna ihmisten elää niinkuin haluavat.

No joo, annankin elää, mutta kun mies ja ne kaikki olettavat, että mökille on aina mentävä kesänviettoon. Minä myös. Ei likaisuus haittaisi, jos minua ei vaadittaisi sinne mukaan. Ja minua inhottaa moinen ääri-epäsiisteys. En vaan voi olla siellä, jos tiedän, että lautanen jolta syön, on ollut hiirenkakassa siellä kaapin perällä ja kakat vaan kipattu ikkunasta ulos.

En kyllä ymmärrä, että joku ap pesee ikkunoita päivittäin. Kuulostaa joltakin neuroosilta jo.

Vierailija
47/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-palstan esittämät ongelmat miesten kanssa ja joidenkin palstailijoiden asenteet naisia kohtaan ovat kyllä räväyttäneet silmäni auki.

Olen sinkku, ja olin haaveillut omasta rakkaasta, mutta taitaa se yksinään olla helpompaa.

Samaa mieltä. En usko että mikään suhde voi tuoda elämääni enempää positiivisia kuin negatiivisia asioita. Tarkoitan esim viiden vuoden otannalla. Ei ainakaan edellisitä kokemuksia peilaten. Vuosi voi ollakkin mukavaa mutta sen jälkeen en enää kelpaakkaan, vaan minun tulee muuttua.

Vierailija
48/48 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt n. 4 vuotta täällä av:lla käynyt ja huomannut miten sekopäisiä naiset ovat. Kaikesta pienestäkin asiasta tehdään suuri ongelma ja aina syyllisiä ovat miehet ja anopit. En muista olenko koskaan lukenut ketjua, jossa mm. naisen oma äiti olisi tehnyt jotain väärin lapsenlapsen kanssa. Aina se on anoppi.

Onneksi tuskin tunnen yhtäkään av:n mammaa, koska näin typeriä ihmisiä en tunne oikeassa elämässä. Käy oikeasti sääliksi miehiä, jotka joutuvat teidän mammojen kanssa elämään. 

Terveisin nainen 45v.

Ehkä et vaan tunnista provoilua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi