Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miehiä/naisia, joilla on lapsia enemmän kuin 2 eri naisen/miehen kanssa....?

Vierailija
09.07.2018 |

Onko ehkäisy unohtunut vai miksi niitä lapsia täytyy hankkia niin monen eri ihmisen kanssa? Tuli vaan mieleeni, kun luin Jere Karalahden uusimman vauvauutisen...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä vai et hyväksy? Mitä siinä et ymmärrä?

Vierailija
2/11 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitä, mitä sillä lapsen hankkimisella tavoitellaan? Omaa onnea vai mitä? Aina oma onni ja se, mikä on oikein hankittuja lapsia kohtaan ei välttämättä kohtaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pistit kysymysmerkin otsikkoon + lauseeseen johon se ei kuulu

Vierailija
4/11 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi pistit kysymysmerkin otsikkoon + lauseeseen johon se ei kuulu

Selvä. Tätä ongelmaa kannattaakin pohtia oikein pidemmän kaavan mukaan.

Vierailija
5/11 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä niitä, joilla on lapsia enemmän kuin yhden kanssa.

Vierailija
6/11 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sitä, mitä sillä lapsen hankkimisella tavoitellaan? Omaa onnea vai mitä? 

Ap

Omaa onneahan ihminen aina tavoittelee. Rakkaus uuteen kumppaniin ja halu saada sen kanssa lapsi lienee aika helposti ymmärrettävissä, jos vähänkään osaa asettua toisen asemaan.

Vierailija
7/11 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ehkäisy on laiminlyöty, osa on elänyt hetkessä ja päätökset on tehty vain tunteella. Miksi se liikuttaa ap:tä?

Vierailija
8/11 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Mä en ymmärrä niitä, joilla on lapsia enemmän kuin yhden kanssa.

Samaa mieltä olen itsekin enkä itse olisi koskaan halunnut lapsia kuin yhden ihmisen kanssa. Jotenkin kuitenkin vielä ymmärrän sen, että jos on kerran hankkinut lapsia nuoruuden rakastetun kanssa eikä asiat sujuneetkaan auvoisasti ja tuli ero, niin sitten ehkä voi vielä haluta lapsia uuden rakkaan kanssa. Mutta jos niitä hankkii vielä kolmannen osapuolen kanssa, niin sitten on kyllä jossain jotain pielessä...

Vierailija
9/11 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän alkuhuumassa pitää pyöräyttää ihana muksu uuden naisen kanssa ;) eikös amin asikaisellakin ole kolmesta suhteesta lapsia? 

Vierailija
10/11 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä miksi se vähintään kaksi lasta ei riitä. Muutenkin lasten elämässä kuviot muuttuneet moneen kertaan, luulisi että vanhemmat tajuaisivat keskittyä jo olemassa oleviin lapsiinsa.

Vierailija
11/11 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sitä, mitä sillä lapsen hankkimisella tavoitellaan? Omaa onnea vai mitä? 

Ap

Omaa onneahan ihminen aina tavoittelee. Rakkaus uuteen kumppaniin ja halu saada sen kanssa lapsi lienee aika helposti ymmärrettävissä, jos vähänkään osaa asettua toisen asemaan.

Niin, tämä nykypäivän itsekäs oman onnen tavoittelu on juuri se, mikä on pielessä. Nykypäivän lapset ja nuoret kärsivät paljon juuri siitä, että vanhemmat ovat näissä monimutkaisissa "perhejärjestelyissään" ajatelleet vain itseään ja omaa onneaan, eivät lapsiaan. Jotenkin luulen, että lapset, joita riepotellaan perheestä toiseen eivät välttämättä ole niitä kaikkein onnellisimpia tai henkisesti hyvinvoivimpia tässä maassa. Silloin, kun olet vanhempi, et voi ajatella vain omaa onneasi vaan myös lapsesi/lastesi onnea.