Jännittääkö miehet treffejä? Jos mies on suht vaikutusvaltaisessa duunissa ja esiintyy paljon työkseen ym ja on rohkea
Jännittääkö sellainen mies treffejä sellaisen naisen kanssa, josta on kiinnostunut? Vai meneekö se sinne hermot viilipyttynä kuin mihin tahansa "liiketapaamiseen"?
Kommentit (15)
Mitä ne niissä treffeillä jännittää? Olen itse ihan hermorauniona.
ap
Ei tuollainen mies, tosin sanoo jännittävänsä vaikuttaakseen symppikseltä.
Käyttäjä16049 kirjoitti:
Kyllä niistä usein huomaa että jännittää. ...
Miten sen huomaa? Toivoisin että näkisin miehessä jotakin jännittämisen merkkejä. Se olisi inhimillistä ja aitoa ja helpottaisi minunkin oloani.
ap
Ekoilla treffeillä kaikkia jännittää vähän. Mitä kiinnostuneempi sellainen alfan oloinen mies on naisesta, sitä enemmän häntä hermostuttaa. Etenkin seuraavilla treffeillä. Varma ihastumisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Jännittääkö sellainen mies treffejä sellaisen naisen kanssa, josta on kiinnostunut? Vai meneekö se sinne hermot viilipyttynä kuin mihin tahansa "liiketapaamiseen"?
Jos pystyy noihin menemään viilipyttynä niin sun kanssa ei sykekään nouse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mun kanssa ei syke nouse? Mitä tarkoitat? ettei olisi seksuaalisesti kiinnostunut vai?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mun kanssa ei syke nouse? Mitä tarkoitat? ettei olisi seksuaalisesti kiinnostunut vai?
ap
Että "liiketapaamiset" on ihan pikkusen pahempia paikkoja kuin jotkut treffit
Voi huomata hieman estyneestä kehonkielestä ja siitä että puhuu vähän tyhmiä tai toistaa samoja asioita. Sängyn puolella varmaan tiedätkin mistä sen voi huomata ...
Eipä oikeastaan. Jos homma menee pieleen eikä seksiä irtoa, naisia on kuitenkin maailmassa riittämiin.
Keskiarvo ja sitä alemmat miehet jännittävät enemmän tai vähemmän. Itsevarmat, komeat ja menestyneet tietävät pärjäävänsä tilanteessa kuin tilanteessa eivätkä yhtä satunnaista kainalohikipisaraa enemmän hermoile.
Kyllä jännittää. Se on terveen miehen merkki.