Millastahan olis olla ääripersu tai äärisateenkaariliberaali?
Noi kaksi ryhmää ne mouhottaa somessa, enemmistölle ei jää oikein sanansijaa, kun sanoo mitä tahansa asioista,joka ei miellytä jompaa kumpaa nopista edellämainituista ryhmistä, ne huutavat että kuulun toiseen noista ryhmistä.
Eli toisen äärihonottajien mielestä kuulun toiseen ryhmään, ja toisten mielestä toiseen ryhmään, he kai elää niin siinä omassa kuplassaan, että näkee maailman vaan kahteen kuplaan jakautuneena.
Oletteko ei-persuei-sateenkaaret huomanneet saman ilmiön somessa?
Keskustele nyt sitten tollasten kanssa yhtään mistään, joukolla hyökkäävät kimppuun molemmat, jos ei vastaus miellytä. Ja sitten käyttävät sitä omaa kieltään, jota en ymmärrä, ne keskenään tietävät kaikenlaiset hörhöt kummankin puolilta, ja onh myös ihan oma sanasto mitä tuntuvat molemmat puolet käyttävän.
Koskakohan se meuhkaaminen loippuu, ei johda yhtään mihinkään, pilaavat somen molemmat puolet.
Kommentit (14)
Ovat ihan omia uskontojaan molemmat, ole onnellinen ettet kuulu kumpaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joo, mutta tuosta ei ottanut erkkikään mitään selvää.
Sori kirjotusvirheet, jos johtui niistä.
Mä olen persulta näyttävä maltillinen liberaali. Onneksi tosipersut ei tiedä miten suvaitsevainen olen, ulkonäkö suojelee.
Mutta vastaavasti ääriliberaalit hipitkin kiertää minut kaukaa.
Molempi parempi.
Mä olen äärikeskiverto, ja ylpeä siitä.
Äärikeskiverrot, yhtykää!
Minä olen luokittelemasi ääripersu. Kaupunginvaltuutettu yms.
En tosin myöhää netissä, vaikka minulla on mielipiteeni.
Eniten ottaa päähän kun muut sanovat mitä mieltä olen, mitä ajattelen tai minkälainen olen persuna.
Käyn töissä, on lapsia, olen naimisissa. Olen matkustellut paljon.
Kaverina on kaiken värisiä ja kaikista tykkääviä.
En vaan halua haittamaahanmuuttoa.
Ihan mukavaa varmaan, kumpikin luulee tietävänsä absoluuttisen totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ääripersu?
sellanen mitä näkee somessa, hokee mv-kieltä, jauhaa kommunismista ja käyttäytyy kuin kusipää moukka.
kaikki persut ei toki ole tuollasia, vaan ihan normaaleja ihmisiä. noi ääripersut on just niitä ääliöitä.
Mä karsastan äärisateenkaariliberalisteja, koska jotenkin niiden kannattajilla on ristiriitaisia ideologioita. Toisaalta ei saa olettaa kenenkään sukupuolta ulkoisen olemuksen perusteella, toisaalta taas jos poika tykkää kynsilakasta ja mekoista tai tyttö lyhyestä tukasta ja meikkaamattomuudesta, on ehdottomasti trans tai ainakin pitää miettiä, jos vaikka olisi.
Persuista en sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen luokittelemasi ääripersu. Kaupunginvaltuutettu yms.
En tosin myöhää netissä, vaikka minulla on mielipiteeni.
Eniten ottaa päähän kun muut sanovat mitä mieltä olen, mitä ajattelen tai minkälainen olen persuna.
Käyn töissä, on lapsia, olen naimisissa. Olen matkustellut paljon.
Kaverina on kaiken värisiä ja kaikista tykkääviä.
En vaan halua haittamaahanmuuttoa.
Et sä sitten ole ääripersu, vaan persu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä karsastan äärisateenkaariliberalisteja, koska jotenkin niiden kannattajilla on ristiriitaisia ideologioita. Toisaalta ei saa olettaa kenenkään sukupuolta ulkoisen olemuksen perusteella, toisaalta taas jos poika tykkää kynsilakasta ja mekoista tai tyttö lyhyestä tukasta ja meikkaamattomuudesta, on ehdottomasti trans tai ainakin pitää miettiä, jos vaikka olisi.
Persuista en sano mitään.
Joo, noilla sateenkaariuskovaisilla ei ole mitään logiikkaa, ja kun siitä huomauttaa, käyvät joukolla kimppuun ja lynkkaavat.
Kauhean vanhakantasesti ajattelevat vaatteista, harrastuksista jne, mikä kuuluu pojille ja mikä tytöille, ihmettelen miten liberaalit voi muka ajatella niin umpimielisesti kuin körttiläiset.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen äärikeskiverto, ja ylpeä siitä.
Äärikeskiverrot, yhtykää!
Täällä ollaan. Power to the people!
Mä olen ”äärisateenkaariliberaali”, demari ja feministikin vielä. Elämäni on ihan kivaa, normaalia. Ei tämä ihmeemmältä tunnu, sitähän sä kysyit?
Kyllä joo, mutta tuosta ei ottanut erkkikään mitään selvää.