Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se on todistettu, iPhonen omistavat ovat ihan s**tanan rikasta porukkaa!

Vierailija
09.07.2018 |

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/201807092201062437_dx.shtml

Jos näät jollain iPhonen, on hän 100% varmuudella rikas. Kannattaa seurata mihin puhelimeen ihmiset puhuu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunnen monta köyhää iPhonen omistajaa?

Ovat ilmeisesti jotain piilorikkaita 😁

Vierailija
2/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielenterveysongelmainen korkeakouluopiskelija ihan tavallisesta perheestä, ja silti mulla on iPhone, Mac book ja iPad. Niiden omistaminen ei todellakaan kerro varakkuudestani, vaan silkasta onnesta: sain puhelimen silloiselta poikaystävältäni lahjaksi, ostin koneen omilla pitkään säästetyillä rahoillani käytettynä ja iPad jäi erossa minulle lainaan eksältä, sillä hän halusi sen antaa sanoen, että tarvitsen tablettia itse enemmän opiskeluissa kuin hän vapaa-ajalla. En ole rikas, elän opintotuella. Mutta minulla on ollut elämäss tuuria ja aivan ihania ihmisiä matkan varrella, joiden kautta olen nämä kivat laitteet itselleni saanut / lainannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole. Meillä poika 19v halusi välttämättä uhrata kaikki kesätyörahat omppuluuriin, ja jantteri on oikeasti täysin persaukinen.

Vierailija
4/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Minulla on niin vanha (käytettynä saatu) iphone, ettei siihen enää saa ohjelmistopäivityksiä. Ja ihan olen P.A. Laskeskelen, mitä laskuja on pakko maksaa nyt ja mitä voi antaa tulla muistutusladkut. On syvältä ja poikkttain.

Vierailija
5/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä kaikilla on iPhonet ja iPadit päälle. Ja kyllä, olemme rikkaita.

Vierailija
6/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah,oon työtön ja ostanut iPhonen osamaksulla! :D Jeeeee mua luullaan rikkaaksi!

Vierailija
7/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt särkekö illuusiota!

(Lähetetty iphonesta)

Vierailija
8/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luurin perusteella jos lähtee arvailemaan mun varallisuutta niin pieleen menee ja paljon. iPhoneen en tuhlaisi rahojani millään perustella.

Vierailija
9/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon ihan hemmetin rikas. 2400€ bruttopalkka. Käyks kateex?

Vierailija
10/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus tehty Yhdysvalloissa. Se ei ole suoraan yleistettävissä Suomeen.

Vierailija
11/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tunnen monta köyhää iPhonen omistajaa?

Ovat ilmeisesti jotain piilorikkaita 😁

Tilastot on vaikea ala...

Vierailija
12/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla iPhonet ja iPadit ja nettotulomme ovat yhteensä noin 14 000 euroa kuussa (ansaitsemme molemmat suunnilleen saman verran). En nyt meitä rikkaiksi sanoisi mutta ainakin hyvin toimeentuleviksi. Ja miksi sitten nuo - mies osti ensin iPhonen, sitten iPadin, minä ostin sen jälkeen iPadin että pystyimme soittamaan FaceTime-puheluja ollessamme työmatkoilla (olisihan Skypeakin voinut käyttää jos minulla olisi ollut joku muu tabletti, mutta halusin mennä helpoimman kautta). Sitten kun tuli aika minunkin ostaa älypuhelin en edes harkinnut muuta kuin iPhonea koska halusin että tabletti ja puhelin toimivat maksimaalisen hyvin yhteen. Kai noissa aika usein käy noin; yksi Applen tuote johtaa toiseen.

Vierailija
13/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahhahhaa! Minulla ja tyttärellä on iiluurit, hänellä ipad myös. Eletään köyhyysrajan alapuolella. Olen työtön yh.

Tytön isä on ostanut laitteet hänelle, omani on halvin iphone jonka ostin viimeisestä palkasta. Lumiat olivat silloin loppuneet ja Nokiat vasta tulossa ( mistä en tiennyt, sellaisen olisin hankkinut), ja inhoan Samsungeja yms.

Pojalla on Huawei.

Vierailija
14/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osarilla saa kaikenlaista ja kun katselee noita mitä tarjotaan, niin eipä se kovin rikkaks tee. Jos on varaa maksaa puhpaketti 20ekk niin se on siinä

Vierailija
15/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Minulla on ollut työpuhelin 22 vuotiaasta lähtien ja aina olen saanut valita luurini. Eikai kukaan työssäkäyvä joudu itse puhelintaan ostamaan?

Vierailija
16/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/201807092201062437_dx.shtml

Jos näät jollain iPhonen, on hän 100% varmuudella rikas. Kannattaa seurata mihin puhelimeen ihmiset puhuu.

Yhtä rikkaita kuin audin volkkarin bmw:n volvon ja mersun omistajat, velkarahalla ostettuja niikuin suurin osa iPhoneistakin. 🤣🤣

Vierailija
17/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhoneja (kuten muitakin merkkejä) on eri hintaisia. Se että on tietyn merkkinen puhelin ei kerro vielä mitään, se voi olla uusin&kallein malli, tai vanha (ehkä käytettynä saatu/ostettu).

Mietin myös ottiko tutkimus huomioon sitä miten puhelin on saatu? Meillä on töissä kaikilla kalliit puhelimet (eri merkkejä) koska työsuhde-etu --> kaikki ottavat sen kalleimman mallin, joka uusitaan 1-2 vuoden välein. Yleensä työssäkäyvät ovat varakkaampia mitä opiskelijat/työttömät jne. ja saavat paljon noita työluureja.

En koskaan omalla rahalla ostanut 400e kalliimpaa puhelinta, enkä edelleenkään ostaisi, koska siinä ei ole järkeä. Mutta toki hyödynnän työsuhdepuhelimen ottamalla siihen mahdollisimman hyvän.

Vierailija
18/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Minulla on ollut työpuhelin 22 vuotiaasta lähtien ja aina olen saanut valita luurini. Eikai kukaan työssäkäyvä joudu itse puhelintaan ostamaan?

Olet varmaan 22 ja puoli.

On erilaisia ammatteja, katsos. Kaikissa työtehtävissä ei tarvitse henkilökohtaista työpuhelinta.

Onnea tielläsi kohti aikuisuutta!

Vierailija
19/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah hah hah... Joku osarilla hommattu h0m0luuri...

Kylläpä on vaurauden käsite kokenut inflaation.

Vierailija
20/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan 22 ja puoli.

On erilaisia ammatteja, katsos. Kaikissa työtehtävissä ei tarvitse henkilökohtaista työpuhelinta.

Onnea tielläsi kohti aikuisuutta!

Kiitos! Ah, se lienee tämä akateeminen kupla, jossa elän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä