Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa, jos tälläinen neljävitonen akka pitää Gina Trikotin vaatteita ( tyttären hutiostokset) ?

Vierailija
09.07.2018 |

Vai luuleeko ihmiset että yritän käydä parikymppisestä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ostanut pitkään aikaan vaatetta, koska nuorisolta saa niin paljon. Olen kuitenkin 43v ja ihan hyvin voin pitää.

Vierailija
22/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin 23v voin sanoa että jos oma äiti pukeutuisi samalla tavalla niin häpeäisin silmät päästäni. Se riippuu niin paljon millaisia vaatteita ne on. Jos juuri semmoisia baaritoppeja,kireitä housuja, lyhyitä shortseja yms mihin kaikki teinit pukeutuu niin siitä tulee kuva että yrittää näyttää nuoremmalta. Jos taas perus vaatetta t-paitaa ja perus farkkua niin ok. Oma äitini pukeutuu tyylikkäästi ja maltilla nuorekkaasti vaikka 52v onkin mutta ei ikinä silti samalla tavalla kuin minä. Monet eivät tajua ettei se ikä nuorene pukeutumalla ja naamasta sen todellisen iän näkee monella joten miksi nähdä liikaa vaivaa. Puhun nimenomaan näistä yli 40 naisista jotka ehkä jollain tasolla on jääneet sinne 20v tasolle. Tarkoitus ei ole haukkua ketään mutta kun vanhemmilla tuntuu olevan tiukka mielipide meistä nuoremmista ja meidän pukeutumisesta niin ajattelin sanoa omani myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären voi opettaa käymään sovittamassa, ennenkuin ostaa. Lisäksi niissä on palautusoikeus, jos laput tallella.

Mutta kysymykseen: ei ole noloa. Vaatteissa ei ole ikärajaa eikä edes sukupuolirajoitetta. Itseään kannattaa kuitenkin kunniottaa sen verran, että määrittelee jonkinlaiset päävärit omaan vaatekaappiin, sellaiset jotka korostaa omia luonnollisia sävyjä. Jokaisella on ainakin yksi väri, joka saa silmät ja ihon oikealla tavalla hehkumaan. Mitä kirjavampi ja kuviollisempi vaate, sitä todennäköisempää että oma itse hukkuu printin sekaan.

Vierailija
24/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietin, miksi aikuinen nainen haluaa pitää huonolaatuisia riepuja. Riippumatta siitä, mistä ne on ostettu.

Vierailija
25/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä kirjoitti:

No näin 23v voin sanoa että jos oma äiti pukeutuisi samalla tavalla niin häpeäisin silmät päästäni. Se riippuu niin paljon millaisia vaatteita ne on. Jos juuri semmoisia baaritoppeja,kireitä housuja, lyhyitä shortseja yms mihin kaikki teinit pukeutuu niin siitä tulee kuva että yrittää näyttää nuoremmalta. Jos taas perus vaatetta t-paitaa ja perus farkkua niin ok. Oma äitini pukeutuu tyylikkäästi ja maltilla nuorekkaasti vaikka 52v onkin mutta ei ikinä silti samalla tavalla kuin minä. Monet eivät tajua ettei se ikä nuorene pukeutumalla ja naamasta sen todellisen iän näkee monella joten miksi nähdä liikaa vaivaa. Puhun nimenomaan näistä yli 40 naisista jotka ehkä jollain tasolla on jääneet sinne 20v tasolle. Tarkoitus ei ole haukkua ketään mutta kun vanhemmilla tuntuu olevan tiukka mielipide meistä nuoremmista ja meidän pukeutumisesta niin ajattelin sanoa omani myös.

Luuletko tosiaan että nuorelta näyttäminen olisi keski-ikäisen tarkoituksena!? Jos laitan päälleni pojalta pieneksi jääneen hupparin, se ei todellakaan tarkoita sitä, että yrittäisin näyttää nuorelta. Se tarkoittaa, että minä pidän hupparista, ja että mielestäni se sopii minulle/näytän siinä hyvältä. Muut ihmiset saa ajatella ihanmitä hyvänsä pukeutumisestani, tuskinpa se ketään suuresti edes liikuttaa. Haluan vaan oikaista tämän, että jos on ikää, automaattisesti haluaisi näyttää nuorelta. En minä ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä