Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa, jos tälläinen neljävitonen akka pitää Gina Trikotin vaatteita ( tyttären hutiostokset) ?

Vierailija
09.07.2018 |

Vai luuleeko ihmiset että yritän käydä parikymppisestä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, aivan hyvin voi käyttää. :)

Vierailija
2/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voit käyttää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 34-vuotias ja shoppailen rinta rinnan h&m:llä 10-vuotiaiden tyttöjen kanssa. Se siitä noloudesta.

Vierailija
4/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan!

Vierailija
5/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on noloa että  nelivitonen  on niin pälli että kyselee asiasta netissä tuntemattomilta mielipiteitä sen sijaan että  ihan itse osaisi miettiä asiaa.

Vierailija
6/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos mahtuu päälle ja sopii yleisemmin tilanteeseen ja paikkaan, missä aikoo niitä aikoo käyttää... Itse eikä perheessäni kukaan tietääkseni käytä Gina trikotin vaatteita, joten en minä ainakaan erottaisi, että mistä vaatteesi on peräisin.

Vierailija
7/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ja hyvin wt.

Vierailija
8/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan!

Opettele olemaan kommentoimatta, mikäli ei ole mitään asiaan liittyvää kommenttia.

Vierailija
9/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panna hyvää vaatetta hukkaan. Minulla ainakaan ei ole varaa sellaiseen. Toiseksi, tavaraa on jo liikaa maatumassa kaatopaikoilla.

Itse olen käyttänyt poikieni talvikengät loppuun ja hupparit ja tytön vaatteet. Hyviä käyttövaatteita. Kuka tämän ikäinen vielä välittää siitä, mitä ihmiset ajattelee. Jos joku ajattelee, että onpa typerä akka, kun käyttää poikiensa pieneksi menneet maiharit pois, niin ihan vapaasti saa ajatella. Samoin kuin olen käyttänyt tytön pieneksi menneet talvitakit pois. Ajatelkoot mitä haluaa. Minusta on kuitenkin fiksumpaa käyttää tavara loppuun, kuin heittää se pois. Maailmakin voi siinä sivussa pelastua.

Vierailija
10/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaatteesta, ei napapaitoja eikä nahkalegginsejä.

Vierailija
11/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vaatteesta, ei napapaitoja eikä nahkalegginsejä.

Raidallinen pitkä hame, kukallinen löysä  toppi ja t-paita jossa tiikerin kuva.

A.p

Vierailija
12/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paas kuva nuo retut ylläsi päästä alespäin niin katotaan :)

Vierailija
13/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ny hyvä ihminen puhu itsestäsi akkana. Hyi.

Vierailija
14/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiikerinkuvat on kielletty

Jos etnoo itäblokinmaista

Vierailija
15/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paas kuva nuo retut ylläsi päästä alespäin niin katotaan :)

Olishan se pääkin hyvä nähdä, että sopiiko. Laita vaikka aurinkolasit päähäsi, niin ei tunnisteta.

Vierailija
16/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 56 v ja todellakin shoppailen kaupoissa missä nuoretkin :D Hyvin sopii minulle, aivan sama mitä muut ajattelee, sehän on pääasia missä itse viihtyy. Minä koen itseni naiselliseksi kun en pukeudu mihinkään mummo vaatteisiin. Ja kaiken ikäiset saa seurata muotia jos haluaa, tietenkin hyvällä maulla ja järki pitää olla mukana miltä näyttää :D 

Vierailija
17/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä mitään, eikä kai gina trikokaan sellaisenaan - mutta jos tyttäresi ei niitä kelpuuttanut, niin onko varma, että ne näyttää yhtäön paremmilta sinun päälläsi?

Joo. Köyhänä käytin loppuun teini-ikäiselä pojaltani pieneksi jääviä vaatteita ja on niitä uolla kaapissa vieläkin. Mutta ei niillä mihinkään ihmistn ilmoille voi mennä, koska vaikka ne sopivat niin eivät ne näytä hyvältä.

Vierailija
18/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ikä mitään, eikä kai gina trikokaan sellaisenaan - mutta jos tyttäresi ei niitä kelpuuttanut, niin onko varma, että ne näyttää yhtäön paremmilta sinun päälläsi?

Joo. Köyhänä käytin loppuun teini-ikäiselä pojaltani pieneksi jääviä vaatteita ja on niitä uolla kaapissa vieläkin. Mutta ei niillä mihinkään ihmistn ilmoille voi mennä, koska vaikka ne sopivat niin eivät ne näytä hyvältä.

Siis kaikki olivat heräteostoksia ja tytär   huomasi vasta kotona, etteivät kukka ja raitakuosi ole sittenkään hänen juttunsa. Itse vaatteissa ei ole vikaa :) .

A.p

Vierailija
19/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kaikki olivat heräteostoksia ja tytär   huomasi vasta kotona, etteivät kukka ja raitakuosi ole sittenkään hänen juttunsa. Itse vaatteissa ei ole vikaa :) .

A.p

Ei me nyt vaan uskota mitään mitä selostat ennenkuin lataat kuvia itsestäsi kukkaraitavermeissä :)

Vierailija
20/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotatteko te joka rätistä että mistä kaupasta se on ostettu? En mä ainakaan erota. Saman näköisiä ne on joka kaupassa, jos nyt näistä halpiksista puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi