Eri lääkärille
Kävin tänään työterveyshuollossa terveystalosa josss oli joku todella töykeä lääkäri ketä halusi vain nopeasti minut ulos ja seuraava sisään. Ja nyt ajattelin että menisin käymään päivystyksessä mutta näkeekö he että olen jo kerran käynyt tänään lääkärissä?
Kommentit (11)
No missä tämä TT otti vastaan? Julkisella vai yksityisellä ? Oletko antanut luvan tietojenluovutukseen?
Millainen vaiva sinulla on? Ts.luuletko että päivystys ensinnäkin ottaa vastaan ja toiseksi jos ottaa niin olisiko siitä apua?
Jos työpaikalle tarvitset jotain paperia, on työterveyshuolto oikea paikka. Työnantaja saa laskun käynnistä, joten he ainakin tietävät sinun käyneen.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään työterveyshuollossa terveystalosa josss oli joku todella töykeä lääkäri ketä halusi vain nopeasti minut ulos ja seuraava sisään. Ja nyt ajattelin että menisin käymään päivystyksessä mutta näkeekö he että olen jo kerran käynyt tänään lääkärissä?
Itselle tuli viimeksi aivan sama tunne, että lääkäri vaan euron kuvat silmissä ahnehti potilaskäyntejä ja laskeskeli päivän palkkaansa eikä ollut tippaakaan kiinnostunut muusta kuin, että ehtii mahdollisesti ottaa muutaman extrapotilaan, kun saa edelliset nopeasti alta pois.
Jos luit kunnolla niin kirjoitin alotukseen jo että terveystalossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos työpaikalle tarvitset jotain paperia, on työterveyshuolto oikea paikka. Työnantaja saa laskun käynnistä, joten he ainakin tietävät sinun käyneen.
Terveystalossa joka on tietääääkseni yksityinen lääkäri asema.
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä sain sieltä paperin töihin mutta lääkäri ei tutkinut minua kunnolla ja sanoi vaan ettö buranaa niin parannut. Joten olisin ajatellut että menen vielä päivystykseen kun tuntuu että olisi keuhkoputken tulehdus joka on joka kerta kun olen kipeänä niin jos he tutkisivat eikä vaan lykkäisi äkkiä ulos.
Mutta mietin että näkeekö ne et oon käynyt jo terveystalossa koska sieltä tulee iha varmasti vastaus että miksi uudestaan tarvitsee lääkäriä.
Vierailija kirjoitti:
No missä tämä TT otti vastaan? Julkisella vai yksityisellä ? Oletko antanut luvan tietojenluovutukseen?
Millainen vaiva sinulla on? Ts.luuletko että päivystys ensinnäkin ottaa vastaan ja toiseksi jos ottaa niin olisiko siitä apua?
Kannassa lukee että en vielä ole hyväksynyt tietojeni luovutusta niin meinaako tämä sitä ettei he nää?
Ja vaivana on kuume flunssa kauhea yskä ja kun on astma niin ei meinaa henki kulkea.
Niin luulen että sieltä voisi saada apua. Kuulostat just siltä että olet päivystyksessä töissä ja sinua ei kiinnostaisi ottaa potilaita vastaan
Mene yksityiselle. Pomo voi kyllä käskyttää tt:een, mutta ei lääkärit toistensa diagnooseja peru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä sain sieltä paperin töihin mutta lääkäri ei tutkinut minua kunnolla ja sanoi vaan ettö buranaa niin parannut. Joten olisin ajatellut että menen vielä päivystykseen kun tuntuu että olisi keuhkoputken tulehdus joka on joka kerta kun olen kipeänä niin jos he tutkisivat eikä vaan lykkäisi äkkiä ulos.
Mutta mietin että näkeekö ne et oon käynyt jo terveystalossa koska sieltä tulee iha varmasti vastaus että miksi uudestaan tarvitsee lääkäriä.
Sama paikka, Sama vaiva, sama ohje ja toteamus että pari päivää toipumiseen riittää, tai jos ei riitä, niin tule uudestaan. Oliko nais- vai mieslääkäri, nimi tai nimikirjaimet? Itselläni oireet vain pahenevat ja sain asiantuntevaa ohjeistusta toiselta lääkäriltä pari päivää ensimmäisen ohjeilla kärsittyäni. Onko oma tautisi jo paranemaan päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mietin että näkeekö ne et oon käynyt jo terveystalossa koska sieltä tulee iha varmasti vastaus että miksi uudestaan tarvitsee lääkäriä.Sama paikka, Sama vaiva, sama ohje ja toteamus että pari päivää toipumiseen riittää, tai jos ei riitä, niin tule uudestaan. Oliko nais- vai mieslääkäri, nimi tai nimikirjaimet? Itselläni oireet vain pahenevat ja sain asiantuntevaa ohjeistusta toiselta lääkäriltä pari päivää ensimmäisen ohjeilla kärsittyäni. Onko oma tautisi jo paranemaan päin?
Korjaus pahenivat, mutta käynti toisella lääkärillä muutaman päivän kärsimisen jälkeen siis onneksi lopulta auttoi. Mikäli edelleen olet kipeä, onhan sinulla jo syy käydä uudelleen lääkärissä.
Päivystykseen voi mennä vaikka olisi jo käynyt lääkärissä, mutta sinne kannataa ensin soittaa , niin saa jo puhelimessa vihjettä kannattaako edes lähteä jonottamaan, sillä kaikkia tulijoita ei oteta vastaan, vaan oireiden vakavuudesta johtuen.