Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestenne ällöttävimmät tavat?

Vierailija
09.07.2018 |

Oma aviomieheni sotkee aina vessanpöntön laitoja myöten käydessään vessassa. Ai että kun ällöttää... Kyllä todellakin tiedän että mitä paskamyrsky tarkoittaa kun sellainen puhuri tulee sieltä että hyi kamala... Siinä vielä tyytyväisenä istuu tietokoneella ja mua ällöttää aivan superpaljon..

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kähmintä. Kourii rintojani kun tiskaan, kähmii persettäni kun leivon, tunkee kättä haaroihini kun kävelen portaissa, yrittää imeä nännejäni kun katson elokuvaa jne. Raivostuttavaa ja ahdistavaa. Ja joo, olen maininnut ettei kyseinen toiminta tunnu mukavalta.

Tuollainen itsekäs k-pää olisi jo vain pienen pieni piste taustapeilissäni. Yrittää imeä nännejäsi?!

Vierailija
42/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kähmintä. Kourii rintojani kun tiskaan, kähmii persettäni kun leivon, tunkee kättä haaroihini kun kävelen portaissa, yrittää imeä nännejäni kun katson elokuvaa jne. Raivostuttavaa ja ahdistavaa. Ja joo, olen maininnut ettei kyseinen toiminta tunnu mukavalta.

Tuohan on parasta esileikkiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kuulostaa valitettavan tutulta. Anna kun arvaan.. sunkin mies yrittää sitten sormea sinne ruskeaan? Tosi hygieenistä, kesken leipomisen!!!???!!!

Vierailija
44/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kourii telkkaria katsoessa muniaan.

Monta munaa hänellä on?

Kivekset=munat

Kyllä se krpä on muna ja kivekset säkit.

Munat, säkit, kulkuset, killuttimet, monet muut ovat kivesten synonyymeja. Penikselle taas on omat nimityksensä, mm. mainitsemasi krpä.

Penistä nimitetään myös munaksi, mikä on tässä kohtaa harhaanjohtavaa jos kerran kivekset on munat. Kuka mitäkin tarkoittaa.

Vierailija
45/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavuaariin kuseminen ärsyttää vaimoa. En ymmärrä miksi, kaikki miehethän sitä tekevät.

M40

Tekee naisetkin.

Vierailija
46/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen itsekäs k-pää olisi jo vain pienen pieni piste taustapeilissäni. Yrittää imeä nännejäsi?!

Taidat olla vanhapiika ja en ihmettele miksi.

Vierailija
47/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ärsyttää se, että seksin huumassa hän käyttää sylkeä liukkarin asemesta, vaikka olen monta kertaa sanonut, että se on ällöttävää.

Lisäksi harmittaa, että hänellä on matalammat standardit siisteyden ja puhtauden suhteen oli kyse sitten kodista tai henkilökohtaisesta hygieniasta.

Vierailija
48/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö naisten pariutua naisten kanssa?

Me miehet voisimme katsella tuleeko siitä parittelusta mitään.

Vierailija
49/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ärsyttää se, että seksin huumassa hän käyttää sylkeä liukkarin asemesta, vaikka olen monta kertaa sanonut, että se on ällöttävää.

Lisäksi harmittaa, että hänellä on matalammat standardit siisteyden ja puhtauden suhteen oli kyse sitten kodista tai henkilökohtaisesta hygieniasta.

Ykköseen vai kakkoseen? Ja mikä siinä syljessä niin ällöä on?

Vierailija
50/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munamies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kourii telkkaria katsoessa muniaan.

Monta munaa hänellä on?

Kivekset=munat

Kyllä se krpä on muna ja kivekset säkit.

Munat, säkit, kulkuset, killuttimet, monet muut ovat kivesten synonyymeja. Penikselle taas on omat nimityksensä, mm. mainitsemasi krpä.

Penistä nimitetään myös munaksi, mikä on tässä kohtaa harhaanjohtavaa jos kerran kivekset on munat. Kuka mitäkin tarkoittaa.

Peniksen kutsuminen munaksi on melko tuore keksintö ja se jos mikä on harhaanjohtavaa.

Vierailija
51/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tää on kyllä käsittämätöntä, kuinka kellään edes juolahtaa mieleen tuhrata sylkensä kanssa. Yöks. Käytä liukkaria tai tee esityöt kunnolla. -eri

Vierailija
52/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että itselle on osunut sisäsiisti mies. Ärsyttävin tapa hänellä on se, että on tosi vastahakoinen syömään kädestään esim. Karjalanpiirakoita, pitsaa tms. Aina hänelle pitää olla veitsi ja haarukka.

Vierailija
53/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tää on kyllä käsittämätöntä, kuinka kellään edes juolahtaa mieleen tuhrata sylkensä kanssa. Yöks. Käytä liukkaria tai tee esityöt kunnolla. -eri

Mutta jos nainen ottaa suihin tai mies nuolee niin kyllähän sitä sylkeä päätyy kuitenkin sinne tänne.. Eli tuntuu aika normaalilta.

Vierailija
54/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos nainen ottaa suihin tai mies nuolee niin kyllähän sitä sylkeä päätyy kuitenkin sinne tänne.. Eli tuntuu aika normaalilta.

Ei tuo ole normaalia vaan vielä ällöttävämpää.

Vierailija
55/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavuaariin kuseminen ärsyttää vaimoa. En ymmärrä miksi, kaikki miehethän sitä tekevät.

M40

Ei muuten tee, kuulut todella pieneen marginaaliryhmään jos oikeasti tollasta sikailua harrastat. M43

Vierailija
56/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole normaalia vaan vielä ällöttävämpää.

No ehkä totta, mutta tietääkseni kuitenkin suht yleistä? Mutta kyllä siiä syljen mukana varmaan voi tauteja tarttua, eli sikäli ymmärrän.

Vierailija
57/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peniksen vaatiman huomion määrä. Sitä esitellään jatkuvasti, minkään muun kehon osan koskettaminen ei kelpaa, seksuaalisen halun kohdistaminen omaan penikseen ja yhdynnässäkin vain se sopii mikä peniksestä tuntuu hyvältä. Vastenmielistä.

Miehet ei tajua miten naurettava lerpake se on. Sitä ei ole tarkoitettu katseltavaksi vaan käytettäväksi.

Mun siskolla oli joskus kauan sitten lyhyt suhde mieheen, joka oli aivan munansa pauloissa. Se oli kuin kolmas perheenjäsen. Kai tuokin jokin pakkomielle on.

Ei pysty edes kuvittelemaan naista, joka kulkisi ympäriinsä räpläten haltioissaan tavaraansa, vaikka se tuntuukin kivalta. Miehet on lapsellisia.

Kiitos! Olen itkenyt koko päivän (vaikea masennus) mutta nyt piti ääneen nauraa.

Sinä siunattu!

Vierailija
58/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peniksen vaatiman huomion määrä. Sitä esitellään jatkuvasti, minkään muun kehon osan koskettaminen ei kelpaa, seksuaalisen halun kohdistaminen omaan penikseen ja yhdynnässäkin vain se sopii mikä peniksestä tuntuu hyvältä. Vastenmielistä.

Miehet ei tajua miten naurettava lerpake se on. Sitä ei ole tarkoitettu katseltavaksi vaan käytettäväksi.

Mun siskolla oli joskus kauan sitten lyhyt suhde mieheen, joka oli aivan munansa pauloissa. Se oli kuin kolmas perheenjäsen. Kai tuokin jokin pakkomielle on.

Ei pysty edes kuvittelemaan naista, joka kulkisi ympäriinsä räpläten haltioissaan tavaraansa, vaikka se tuntuukin kivalta. Miehet on lapsellisia.

Kiitos! Olen itkenyt koko päivän (vaikea masennus) mutta nyt piti ääneen nauraa.

Sinä siunattu!

No mut mistähän johtuu?? Ehkä se miehen elin on HIUKAN hienompi kuin naisen tavara :D

Vierailija
59/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanotaan ottaa suihin?

No, toisaalta, olisihan se jännän kuulosta, kun sanoisin, että vaimo ottaa suuhun. 😳

Vierailija
60/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on parasta esileikkiä!!!

Ei ole. Ei, kun mies roikkuu _jatkuvasti_ kiinni jossakin ruumiinosassani, nuolee niskaa tai poskeani, kopeloi ja ropeltaa. Ehkä jonkun mielestä kyseessä on esileikki, itse en kiihotu kourasta hameeni alla kun olen kumartunut ottamaan kattilaa kaapista tai käsistä rinnoillani, etumus kiinni takapuolessani kun puhun puhelimessa sähkölaitoksen edustajan kanssa. "Kulta sä oot niin kuuma, ihanat rinnaaath" jaa mun tekis mieli huitasta nyrkillä.

Ärsyttävää ja v*tuttavaa kun pitää hiplata 20 kertaa päivässä. On mullakin oikeus omaan tilaan.

-se jota lainasit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi