Kuinka hyvä homotutka sinulla on?
Kommentit (11)
Mistä sen tietää? Kysytkö jokaiselta epäillylta?
En tarvitse kyseistä laitetta/kykyä, koska homon tunnistaminen ei kiinnosta minua yhtään.
Pitäiskö sellanen olla? En ole seksuaalisesti kiinnostunut homomiehistä, tai miehistä yleensäkään sillä lailla.
Ei ole.. vain stereotyypit tunnistan
Kyllä sen yleensä aika nopeasti huomaa
Aika hyvä, vaikka asialla ei ole minulle mitään merkitystä. En ole kiinnostunut ihmisten seksuaalisuudesta.
Mä en tarvitse sellaista, mutta tyhmät ihmiset vaistoan jo kaukaa ja välttelen heitä parhaani mukaan.
Mites ap:n tutka? Mitä kellekään kuuluu kenenkään suuntaukset? Haisteletko aina ihmisten sukupuolisia suuntauksia? Arvaapa vaan, kuinka herkkiä jo valmiiksi vainotut ovat? Oletko itse jotenkin parempaa väkeä?
Mun paras kaveri aikoinaan tutustuttuamme suorastaan huokui homoutta, vaikka kertoi, kuinka oli ensirakkautensa ollut nainen. Nyt, pitkän ystävyytemme jälkeen vihdoin tunnusti, kuinka on ihastusta myös miehiin. Ja mulle on asia ihan sama, ei kuulu mulle lainkaan. Aivan ihana ihminen, ja harmittaa hänen ja muiden asioitaan häpeilevien ja salaavien puolesta tällaiset hemmetin "tutkailut"! Kömmi tälle vuosituhannelle! Häpeä ap!
Nämä ihmisten seksuaalista suuntausta "tutkailevat" ovat samoja, jotka arvailevat raskautta, tuloja ym. Tungettelevan uteliaita.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ihmisten seksuaalista suuntausta "tutkailevat" ovat samoja, jotka arvailevat raskautta, tuloja ym. Tungettelevan uteliaita.
Ja ovat aina "vaistonneet" vähän ennen muita, että ketkä eroaa.
Minulla ei ole sellaista ollenkaan.