Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olkiluoto kolmosessa olla Suomen ydinaseet?

Vierailija
09.07.2018 |

Jos olisi tietyill valtioilla tuollaisia ikuisuus projekteja ydinvoimassa niin tulisi sanktiota.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maailman toiseksi kallein rakennus :D

Vierailija
2/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt siellä. Ei ollut ainakaan silloin. T. Insinööri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein rikosilmoituksen en siis nettivinkkiä vaan rikosilmoituksen. Ei saa kertoa netissä valtion salaisuuksia.

Vierailija
4/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein rikosilmoituksen en siis nettivinkkiä vaan rikosilmoituksen. Ei saa kertoa netissä valtion salaisuuksia.

Se ei liene valtiosalaisuus ettei Suomen ydinaseita ole Olkiluoto 3ssa koska Suomen ydinaseita ei ole yhtään missään.

Vierailija
5/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia sen rakentaminen muka maksaa niin paljon. Kaikki on kulissia Putinin hämäämiseksi.

Olisi muuten noloa valtionvierailulla jos ei ole omaa ydinasesalkkua mukana. Nyt päästään istumaan pyöreän pöydän ympärille kaikki sormi punaisella napilla!

Vierailija
6/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne beetasoihtulähettimet voitane laskea ydinaseiksi, tosin omaa kansaa vastaan suunnatuksi.

Vierailija
7/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin Imatran voimassa kesätöissä ja ne järjestivät retken Loviisan ydinvoimalaan. Siellä ne esittelivät jo 80-luvun lopussa Suomen ydinasearsenaalia kesätyöläisille. 

Miksi niitä kannattaisi länsirannikolle siirtää, kun ne kaikki on suunnattu Pietariin ja Moskovaan?

Vierailija
8/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ne on espoossa. Luuletteko muuten oikeasti että pari metrotunnelinpätkää voisi maksaa useamman miljardin ja myöhästyä tuosta noin vaan hups yli vuoden aikataulusta ilman sen tarkempia selityksiä. Muutenkin varastoaluetta ilmeisesti laajennetaan kun porukka valittelee outoja tärinöitä (hiljaista louhintaa jossain maan alla). Selityksenä on muka joku poranreikä johon pumpataan vettä mutta eihän se nyt maata helsingissä asti voi täristää. 

Vierailija
9/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ne on espoossa. Luuletteko muuten oikeasti että pari metrotunnelinpätkää voisi maksaa useamman miljardin ja myöhästyä tuosta noin vaan hups yli vuoden aikataulusta ilman sen tarkempia selityksiä. Muutenkin varastoaluetta ilmeisesti laajennetaan kun porukka valittelee outoja tärinöitä (hiljaista louhintaa jossain maan alla). Selityksenä on muka joku poranreikä johon pumpataan vettä mutta eihän se nyt maata helsingissä asti voi täristää. 

Se on oikeasti armeijan salainen hiukkaskiihdytin, eikä mikään metrotunneli. Kaverin serkku kertoi. Se on töissä pääesikunnan vahtimestarina. Varma tieto.

Sen takia metrot ei kulje yöllä kun pitää tehdä salaisia kokeita.

Vierailija
10/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballisitiikan asiantuntija kirjoitti:

Minä olin Imatran voimassa kesätöissä ja ne järjestivät retken Loviisan ydinvoimalaan. Siellä ne esittelivät jo 80-luvun lopussa Suomen ydinasearsenaalia kesätyöläisille. 

Miksi niitä kannattaisi länsirannikolle siirtää, kun ne kaikki on suunnattu Pietariin ja Moskovaan?

Koska Trumpin ja Putinin tapaamisen jälkeen Suomen puolustuksen etulinja kääntyy itärajalta Itämerelle. Pietari ja Moskova ovat liittolaisemme suojattavia kohteita.

Vierailija
11/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Trumpin ja Putinin tapaamisen jälkeen Suomen puolustuksen etulinja kääntyy itärajalta Itämerelle. Pietari ja Moskova ovat liittolaisemme suojattavia kohteita.

Runkaatko Janitskin kuville vai oletko töissä Pietarin trollitehtaassa?

Vierailija
12/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7up. 24/7 365! Suomella ei ole maailmankaikkeuden ohjusta eikä tule näkemään! You will see!

Vierailija
13/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarin karhu jahtaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta huumori se vasta mielipidevaikutusta on.

Vierailija
14/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietarin karhu jahtaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta huumori se vasta mielipidevaikutusta on.

Niinpä. Siksi tartuin linnaan joutuvan Jaikskin ja napoleon-kompkeksista kärsivän Putinin tilanteeseen. Onhan kombo koominen. 

Vierailija
15/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, onneksi kirjoitin viestin panamassa sijaitsevan pöytälaatikkofirmani toimitiloista. T. Insinööri

Vierailija
16/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, onneksi kirjoitin viestin panamassa sijaitsevan pöytälaatikkofirmani toimitiloista. T. Insinööri

Koko Panama muuttuu huomenna yhdeksi kanavaksi.

Vierailija
17/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränlainen reaktori siihen puuhaan. En perustele tarkemmin.

Vierailija
18/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääränlainen reaktori siihen puuhaan. En perustele tarkemmin.

Mistäs sen tietää onko siitäkin valehdeltu?

Vierailija
19/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä ei ole tietoisuutta rakentaa sellaista ohjusta mitä yhdysvalloilla on.

Jos kuningattaren maailmankaikkeuden avain joka on kadoksissa niin tulee käteen taikasanasta niin jenkeillä on sellainen ballistinen ohjus että sekin laukeaa taikasanasta jos sen lähellä on. Sen voi myös purata.... jos löydät sen niin se voi räjähtää naamallesi. Tämä ydin ohjus ei ole leikin asia. Se tuhoaa ihmiskunnan. Vaikka en muista taikasanaa että se laukaistuu niin voin silti laukaista raketin jos tarve on. Minulla on omat tiedot asiasta eikä se kuulu kenellekkään. Tämä ohjus on mahtava. Sen kärki on uskomattoman tehokas. Se kuluttaa polttoaineeksi salaista materiaalia eikä Queen Elizabeth2 raketit pohjoiskoreassa ole mitään vertansa vailla. Välillä tekee mieli laukaista tämän raketin liiallisen idiotismin takia mistä kärsin eikä kukaan anna selkoa minulle minulle kuuluvista asioista... wuhuu joku raketti... kuulupa paljon minulle!

Vierailija
20/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturin palkka on kuolema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan