Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää mieheni teinitytöt pukeutuminen

Vierailija
09.07.2018 |

Minulle ei ole ok että nuori tyttö pukeutuu kuin hutsu. Pakarat näkyy (tai siis olematon laiha takamus) ja liivit tosi mauttomasti aluspaidan näköisen topin alta. Minusta seksuaalisesti provosoiva pukeutuminen lapsella on kuvottavaa.
Mies pyysi että lähdemme kaikki yhdessä etelään. En tiedä kehtaanko kulkea sillä tavalla pukeutuvan nuoren kanssa.

Tuntuupa todella vaikealta ottaa tällainen asia esiin. Mies antaa lapsensa pukeutua niin eikä asia minulle varsinaisesti kuulu. Voinko itse sanoa tytölle että kun liikumme yhdessä, sulla tulee olla vaatteet päällä. Voinko puuttua tuollaiseen ylipäätään?

Itsellä vähän vanhempi tytär ja nuorempi poika. Koskaan ei ole ollut lupaa paljastella itseään ja se on ollut tyttärelleni ihan selkeä sääntö, en ole nipo uskovainen mutta lapset ovat lapsia ja pukeutuvat edes jotenkin säädyllisesti.

Onko neuvoja?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuttukaa vanhemmat kirjoitti:

Näin eilen iltalenkillä noin 12 v tytön, jolla näkyi kireissä shortseissa koko anatomia. Kyllä vanhemmat voisivat vähän sentään välittää ja suojella lastaan. Ehkä tuossa iässä ei tajuta miten kiihottavia ovat aikuisten miesten mielestä.

Jos aikuinen mies näkee lapsen kiihottavana, on sillä päässä vikaa. Kuvottavaa yleistystä. 

Mikä kuvottaa? - Sekö, että miehenä toivoisi lapsen vanhempien kiinnittävän huomiota edes hieman siihen, mitä lapset laittavat päälleen. - Ja tarpeen mukaan ottavat kauniisti sanottuna puheeksi. Pukeutuminen ja pukeutumisvalinnat on aika tavanomaien tapa tai keino kapinoida vanhempia auktoriteetteja vastaan, mutta on välittämistä ja huolenpitoa, että on hivenen kiinnostunut siitä, miten nuori liikkuu ja mahd. varoittaa, enkä nyt tarkoita, että alkaisi pelottelemaan, että mitä millaisia tuntemuksia hieman provosoiva tai paljasteleva pukeutuminen saattaa joissain vanhemmissa tai "hieman" vanehmmissa ja tai samanikäisissä tytöissä tai pojissa herättää....  

Tämän keskustelun saa käydä todella kieli keskellä suuta ettei tule viestineeksi että nuori on _vastuussa_ näiden muiden ihmisten tuntemuksista saati siitä jos joku toimii asiattomasti tuntemustensa pohjalta. Minihame päällä syrjäisellä kadulla kulkevaa naista ei saa raiskata sen enempää kuin pilkkihaalari päällä torilla hengaavaa.

Turvataidoista ihan yleisesti on haastava puhua niin että lapselle/nuorelle tulisi mahdollisuus tehdä tietoisia valintoja ja toimia, ja samalla vältettäisiin laskemasta ihmisen harteille vastuuta tai pelkoa joka sinne ei kuulu.

Kotioven lukitsematta jättäminen ei ole järkevää, mutta silti ei saa ryöstää. Kannattaa kuitenkin lukita.

Vierailija
42/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minkäs sille tekee. Tyttö 14v. ja shortsit on kaikki mallia "hyvä, ettei pakarat näy" ja topit pitää olla niin lyhyitä, että napa vilkkuu. Kouluvuonna tapellaan siitä, että pitää maha peittää koulussa. Epäilen, että painelee koulussakin liian lyhyissä paidoissa, kun ei olla näkemässä. Jos itse käy kaupoilla, tuo aina sellaisia huppareitakin, jotka on napamallisia. En ymmärrä. Mitä hienoa siinä mahan näyttelyssä on?

Ja olen itse yläkoulussa opettaja. Meidän koulussa on noin karkeasti arvioituna about 5 navan vilauttelijaa lähes 300 tytöstä. Näistäkin neljä ongelmatapauksia. Siksikin ärsyttää, että oma tyttö, kiltti ja fiksu, on niin fiksoitunut paljastavaan pukeutumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä veikkaan, että ap itse on sen verran pullava tapaus ettei kovin paljastavasti ja seksikkäästi voi pukeutua! Miehen tytär on nuori ja nätti ja vielä kaiken lisäksi hoikka! Punaistahan siinä näkee!

Katseet kerää se tyttö, lyllerö jää varjoon. Siinä vika!

Vierailija
44/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt omalle tytöllekin tolkuttaa, että älä paljastele kaikkea kerralla. Jos olet lyhyissä shortseissa, laita peittävämpi paita. Tai jos on napapaita, niin sitten peittoa alakertaan. Se on jo pelkästään tyyliseikka, että ei samaan aikaan joka päästä paljasteta tai näyttää halvalta.

Paljastelun saisi kyllä lopettaa, mutta en tiedä miten. Juhannuksena tajusin ekan kerran, että tyttöhän on tulossa isoksi ja kiinnittää huomiota. Kahden sukulaisen kolmekymppiset miehet seurasi hiljalleen teiniä mökillä. Eihän nuo mitään pedofiileja ole ja fiksuja miehiä, mutta niinpä jäi katse tuohon 15-vuotiaaseen, joka pomppii pikkushortseissaan ja bikiniyläosassa hoikkana, mutta jo hieman kurvikkaana. En tiedä, tajuaako tyttö itse sitä, koska pitää tietysti meitä aikuisia ja kolmekymppisiäkin pappoina.

Vierailija
45/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksualisoit miehesi lasta? Toisekseen, teineilläkin on aivan yhtä samanlainen oikeus päättää pukeutumisestaan kuin sinullakin.

Minua ällöttävät kaltaisesi misogynistiset hutsuttelijat. Miten kuvittelet tasa-arvon tässä maailmassa koskaan toteutuvan, jos edelleen ylläpidetään sääntöjä naisten "säädylliselle" pukeutumiselle? Miksi olet mukana ylläpitämässä näitä sortavia tapoja? Mikseivät kaikki saisi pukeutua niin kuin haluavat, ne ovat vain vaatteet!

N16

16v ei kykene luomaan tuollaista textiä ja voitte sanoa mitä vain, mutta 16 v ei ole kyseessä.

Vierailija
46/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas tämä nuori nainen -vanhempi mies... Että joku jaksaakin jauhaa pervoa fantasiaansa.

Vierailija
47/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen iltalenkillä noin 12 v tytön, jolla näkyi kireissä shortseissa koko anatomia. Kyllä vanhemmat voisivat vähän sentään välittää ja suojella lastaan. Ehkä tuossa iässä ei tajuta miten kiihottavia ovat aikuisten miesten mielestä.

Jos aikuinen mies näkee lapsen kiihottavana, on sillä päässä vikaa. Kuvottavaa yleistystä. 

Jos murrosikä on alkanut ei ole sairaus.

Hassua että meitä ma muja pidetään aina pedareina kun kiihotutaan 12+ murrosiän alkavista nuorista naisen aluista.

Kaksinaismoralismia parhaimmillaan.

Ei. Teitä pidetään lapsenraiskaajina koska te raiskailette niitä 12+ tyttöjä.

On ok olla pedofiili, kunhan ei siirrytä ajatuksen tasoa pidemmälle. Pedofiilejä on maailmassa järkyttävä määrä, mutta vain erittäin pieni osa heistä ei osaa pitää halujaan kurissa ja siirtyy tuumasta toimeen. Itse ajan päässäni vihan sokaisemana julmia agressiivisia tekoja, mutta en silti suuttuessani ihmiselle hakkaa tätä vasaralla paskaksi ja pilko ruumista vaikka mieli tekisi.

Vierailija
48/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yrittänyt omalle tytöllekin tolkuttaa, että älä paljastele kaikkea kerralla. Jos olet lyhyissä shortseissa, laita peittävämpi paita. Tai jos on napapaita, niin sitten peittoa alakertaan. Se on jo pelkästään tyyliseikka, että ei samaan aikaan joka päästä paljasteta tai näyttää halvalta.

Paljastelun saisi kyllä lopettaa, mutta en tiedä miten. Juhannuksena tajusin ekan kerran, että tyttöhän on tulossa isoksi ja kiinnittää huomiota. Kahden sukulaisen kolmekymppiset miehet seurasi hiljalleen teiniä mökillä. Eihän nuo mitään pedofiileja ole ja fiksuja miehiä, mutta niinpä jäi katse tuohon 15-vuotiaaseen, joka pomppii pikkushortseissaan ja bikiniyläosassa hoikkana, mutta jo hieman kurvikkaana. En tiedä, tajuaako tyttö itse sitä, koska pitää tietysti meitä aikuisia ja kolmekymppisiäkin pappoina.

Ja runkkailevat sitten fantasioiden kielletystä seksikkäästä teinistä.

Vierailija
49/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olisi täysin eri asia, jos miehesi tytöllä olisi kunnon takamus, jota näytellä? Vai miten se, että takamus on laiha, tähän liittyy?

No onhan se olemattoman perseen paljastelu kuin tyhjää autotallia esittelisi.

Vierailija
50/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos murrosikä on alkanut ei ole sairaus.

Hassua että meitä ma muja pidetään aina pedareina kun kiihotutaan 12+ murrosiän alkavista nuorista naisen aluista.

Kaksinaismoralismia parhaimmillaan.

Ei. Teitä pidetään lapsenraiskaajina koska te raiskailette niitä 12+ tyttöjä.

No ei rais kailla niin paljoa noin nuoria. Yleensä uhri on aikuinen. On niitä tapauksia missä on lapsikin ja olihan se yksi 10 vuotiaskin. Samoin raiskaa suomalaiset, mutta nyt kysymys olikin katselusta.. kun nyt niin yritetään ymmärtää miten olisi ok kiihottua noin nuorista, niin ihan turha moralisoida meitä ma muja.

Vierailija
51/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas hävettää AP:n kirjoitustaidottomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä