Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jutteli toiselle naiselle

Kinuski
09.07.2018 |

Oltiin ihan laivan baarissa päiväsaikaan. Pöydässä oli ahasta joten sielä oli muutakin kansaa. Mies rupes jutteleen toisen naisen kans, vilkas muutamia kertoja kun vielä lähettiin. Ihme tunne tuli tosi ahistava..ihan kuin oisin ollu ulkopuolinen, vertaistukea kaipaan mitä tehdä tuntemuksilleni

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Kuitenkin jutellut muiden naisten kanssa aiemminkin! Törkeää käytöstä, siis oikeasti puhui toiselle, kamalaa!

Vierailija
2/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on ihana asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä. Se. Sika.

Vierailija
4/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possu mikä possu. Jätä se!

Vierailija
5/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee! Hirveä sika!

Kehitä itsetuntoasi, älä kahlitse.

Vierailija
6/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, mikä sika. Se ei oo sun arvoisesi. Jätä se.

Vierailija
7/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä?! Ihan kamalaa. Kuinka sä nyt voit? Ehkä kannattaisi varata aika johonkin terapiaan ettei asia jää hautaan asti vaivaamaan. Ja jätät tietenkin sen miehen HETI.

Jaxuhaleja<3

Vierailija
8/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla työpaikka? Jutteletko siellä miesten kanssa?

Vierailija
9/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo?!?!? Onha täs muustakin kyse kuin pelkästä juttelusta. Apn ukko selkeesti tahtoi uittaa mulkkuaan tossa toisessa naisessa! 

Vierailija
10/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo?!?!? Onha täs muustakin kyse kuin pelkästä juttelusta. Apn ukko selkeesti tahtoi uittaa mulkkuaan tossa toisessa naisessa! 

Muttei uittanut. Jutteli vaan.

Vierailija
11/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin vähän loukkaantuisin jos mies juttelisi jonkun vieraan naisen kanssa ja itse olisin kuin ilmaa. Siis ei pieni jutustelu häiritse todellakaan ja small talk mutta jos intensiivisesti vaikka tunninkin juttelisi eikä edes huomaisi minua niin voisi vähän pistää ärsyttämään. Ja vielä lähteissään tuijottaisi perään.

Jos noin kävi niin ihan aiheesta suuttuit ap.

Vierailija
12/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se onkin kun tunsin itseni epävarmaksi. mies oli jotenkin muutenkin omissa oloissaa. Tavallisesti tulee pusipusi viestejä nyt on jotenkin hiljaa (emme asu yhdessä). Kipeenä ollut jo kaksi viikkoa, en tiiä johtuuko siitä vai onko alkuhuuma jo ohitse. Oltu yhdessä 9kk nytten. Kysyin häneltä tunsitko sitä naista, kuittas vaan et ei ja jatkoi muista asioista juttelemista.

Vierailija
13/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelemisen ja katsomisen voi tehdä monella tavalla. Flirttailiko avoimesti sun läsnäollessa ja kuolasi vielä perään, vai oliko kyse tavallisesta keskustelusta?

Vierailija
14/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sianjättötoimenpiteitä.

Vierailija
15/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee ahdistelija. Onko keski-ikäinen tai sitä vanhempi? Tai ainakin mies?

Vierailija
16/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli miehesi sielunkumppani - vain väärässä paikassa, väärässä seurassa ja väärään aikaan...

Vierailija
17/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä ei ihastuksissaan tajua loukkaavansa toista. Ei välttämättä edes tajua olevansa ihastunut...

Mun mies oli jo pitkään puhunut työpaikkansa uudesta työntekijästä - naisesta - josta minä kuulemma pitäisin. Lopulta järjesti meille kolmelle tapaamisen kahvilaan. Siellä nuo kaksi tuijottivat toisiaan intensiivisesti silmiin koko tapaamisen ajan, vitsailivat ja puhuivat inside-juttuja, joista minulla ei ollut mitään hajua. Tunsin olevani kuin ilmaa. Lopulta nainen kääntyi minun puoleeni ja kysyi virallisesti luvan "lainata" mun miestäni johonkin projektiin, joka toisi aika tavalla ulkomaan matkoja. Eläissäni en ole tuntenut oloani yhtä vaivautuneeksi. En tainnut vastata siihen muuta kuin jotain epämääräistä. Kun lähdimme kahvilasta, mies oli ihan intona: No, mitä pidit - eikö ollutkin mukava tyyppi?" Minusta tuntui, kuin olisin juuri saanut sangollisen kylmää vettä päin naamaani. Oltiin miehen kanssa oltu yhdessä ihan teineistä asti, eikä ukko silti tajunnut ollenkaan missä mennään.

No, myöhemmin tällä naisella meni työjuttujen takia sukset niin pahasti ristiin työpaikan (lähiesimiehen, ylimmän johdon ja työkavereiden) kanssa, ettei yhteistä projektia - ja niitä ulkomaan matkoja - tullut. Nainen lähti ovet paukkuen koko firmasta ja perusti kilpailevan yrityksen. Yritti vielä mustamaalata entisen työpaikkansa ja sen työntekijät, mutta ovat alalla niin tunnettuja, että pilasi vain omankin asemansa. Nykyään asuu ulkomailla ja sama kierre kuulemma jatkuu; lupaavan alun jälkeen kaikki projektit menevät mönkään ja nainen pistää syyt aina muiden niskoille. Mies kutsuu edelleen naista noita-akaksi, ei suostu lausumaan tämän oikeaa nimeä...

Vierailija
18/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeyden voimat hallitsevat sinua. Tee parannus.

Vierailija
19/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsekin vähän loukkaantuisin jos mies juttelisi jonkun vieraan naisen kanssa ja itse olisin kuin ilmaa. Siis ei pieni jutustelu häiritse todellakaan ja small talk mutta jos intensiivisesti vaikka tunninkin juttelisi eikä edes huomaisi minua niin voisi vähän pistää ärsyttämään. Ja vielä lähteissään tuijottaisi perään.

Jos noin kävi niin ihan aiheesta suuttuit ap.

Reilusti olis voinut esitellä sut siinä samalla, niin ei tule kellekään mitään epäselvyyksiä.

Vierailija
20/21 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron paikka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi