Kysymys Hamax pyörän istuimen omistajille!!
Ostin Hamax- Sleepy pyörän istuimen pyörääni. Kun kiinnitimme sen pyörään, niin se heiluu huolestuttavan paljon siinä paikallaan.
Yritin palauttaa istuimen kauppaan, mutta siellä ei otettu sitä takaisin vaan sanottiin, että se on ihan oikein kiinnitetty.
Myyjä oli vain laittanut sen kahdella nippusiteellä vielä kiinni tarakkaani.
Onko teidän istuimenne kiinni millään " vippaskonsteilla" vai vain istuimen mukana tulleilla kiinnityskappaleilla??
Ja mikä tärkeintä. Pysyykö se heilumatta paikallaan ??
Kommentit (3)
Tuuli98:
...ja se pitää kiinnittää hyvin sillä " mötikällä" ja siihen sitten loksauttaa se istuinosta KUNNOLLA alas. Silloin se ei huoju tai tutise ja on LOISTAVA! Siis mulla ei ole siitä mitään negatiivistä sanomista. Meidän neiti on tosiaan siinä ottanut torkutkin, jos on matka alkanut väsyttämään, heh. Me ostimme myös toisen " kiinnitysmötikän" , jotta istuinta voisi siirtää mun ja isännän pyörien välillä helposti, muttei istuin yksinkertaisesti sovi isännän pyörään (en tiedä miksi) nyt se mötikkä sitten on ukin pyörässä ja istuinosaa siirrellään tarpeen mukaan mun ja ukin pyörän välillä. Nyt tosin se taitaa olla tämän kesän ukin pyörässä, sillä mun LA on tässä kuukauden sisällä ja mä luulen, ettei istuminen/pyöräily kiinnosta mua ihan heti...Toivottavasti oli apua tai edes antoi lisäpotkua mennä sinne ostoliikkeeseen ja pyytää niitä katsomaan mikä siinä kiinnityksessä on vialla tai sopiiko istuin edes sun pyörään. En suosittele mitään nippusidevirityksiä!
Minun istuimeni heiluu paljon myös sivusuunnassa ja mielestäni se ei sitä saisi tehdä missään nimessä.. ja myyjä tosiaan laittoi sen vain kahdella nippusiteellä kiinni. :( Ihme juttu!
En kyllä aio lasta siihen istuttaa, joten menen huomenna takaisin kauppaan sanomaan että heidän on pakko purkaa kauppa.
Kiitos sinulle vielä kerran. Ja onnea lapsen saannin johdosta !!
Meillä kyllä se Hamaxin perusmalli, ei sleepy ja tosi tyytyväisiä ollaan istuimeen. Ohjeiden mukaan on pyörään kiinnitetty eikä heilu missään suunnassa.
Kyllä siinä sun ostamassa istuimessa jotain vikaa täytyy olla...
...ja se pitää kiinnittää hyvin sillä " mötikällä" ja siihen sitten loksauttaa se istuinosta KUNNOLLA alas. Silloin se ei huoju tai tutise ja on LOISTAVA! Siis mulla ei ole siitä mitään negatiivistä sanomista. Meidän neiti on tosiaan siinä ottanut torkutkin, jos on matka alkanut väsyttämään, heh. Me ostimme myös toisen " kiinnitysmötikän" , jotta istuinta voisi siirtää mun ja isännän pyörien välillä helposti, muttei istuin yksinkertaisesti sovi isännän pyörään (en tiedä miksi) nyt se mötikkä sitten on ukin pyörässä ja istuinosaa siirrellään tarpeen mukaan mun ja ukin pyörän välillä. Nyt tosin se taitaa olla tämän kesän ukin pyörässä, sillä mun LA on tässä kuukauden sisällä ja mä luulen, ettei istuminen/pyöräily kiinnosta mua ihan heti...
Toivottavasti oli apua tai edes antoi lisäpotkua mennä sinne ostoliikkeeseen ja pyytää niitä katsomaan mikä siinä kiinnityksessä on vialla tai sopiiko istuin edes sun pyörään. En suosittele mitään nippusidevirityksiä!