Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ujo/varovainen mies deittiseurana

Vierailija
09.07.2018 |

Olen ahkerasti kirjoittanut ja pari kertaa nähnyt erittäin miellyttävältä vaikuttavaa miestä. Arvot osuu kohdilleen, ulkonäkökin on jees (tämä bonuksena). Itselle koskettaminen on helppoa ja on ollut hämmentävää, miten iso asia esim. halaaminen miehelle on. Vastaa halaukseen kyllä, mutta hieman varoen, eikä todellakaan sen oloisesti, että itse olisi asian suhteen aloitteellinen (ei kuitenkaan vältellyt/kieltänyt tms).

Voiko tämä mennä alkujännityksen piikkiin vai pitääkö olla huolissaan? Onko jollain kokemuksia? Olisihan se kiva, jos aina ei tarvitsisi itse olla aloitteentekijänä ihan kaikessa... (Jos tarvitsee, niin sitten mentävä sillä, mutta silti mieluusti kuulisin kokemuksia.)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies on? Ilmeisesti hän on neitsykäinenkin? Osaako hän käyttäytyä muiden ihmisten kanssa vai onko jörrikkä?

Minulla hälytyskellot soisivat ja peräöntyidin harkitusti takavasempaan.

Tämä. Pari tällaista on tullut tavattua ja poikuushan niillä on ollut tallella. Ja aika nopeaan ymmärsi myös miksi. Toivotin onnea jatkoon ja lähdin etsimään sopivampaa seuraa.

Aika sairas ajattelutapa.

Mikä? Sekö ettei viehäty jostain ihmisen ominaisuudesta?

Vierailija
22/24 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikuuden oleminen tallella ei jollain juuri parikymmentä täyttäneellä välttämättä johdu kuin herkkyydestä ja ujoudesta, kokemusta on tällaisesta.

Vanhemman kohdalla olisin jo varovaisempi, koska sitten on sosiaalisissa taidoissa jo muutakin puutetta.

Usein muitakin puutteita on. Eihän se ole kiva, jos yli kolmikymppinen on seksi- ja suhdetietämykseltään yläastelaisen tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikuuden oleminen tallella ei jollain juuri parikymmentä täyttäneellä välttämättä johdu kuin herkkyydestä ja ujoudesta, kokemusta on tällaisesta.

Vanhemman kohdalla olisin jo varovaisempi, koska sitten on sosiaalisissa taidoissa jo muutakin puutetta.

Usein muitakin puutteita on. Eihän se ole kiva, jos yli kolmikymppinen on seksi- ja suhdetietämykseltään yläastelaisen tasolla.

Oisit nyt suoraan sanonut, että kikkeli on pieni.

Vierailija
24/24 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on vahva hoivavietti ja tykkäät maanitella ja arvuutella niin ehkä sitten voi sopiakin. Itselläni menisi hermo tuollaiseen.

Tietty miestyyppi pitää naista ikään kuin äitinään eikä edes yritä vahvistaa itseään ja muuttaa tapojaan. Niin hauras kukkanen. Herkkä voi olla ja on suotavaakin, mutta jos se tarkoittaa toimintakyvyn totaalimenetystä mm. ihmissuhteissa niin jokin ei ole kunnossa.