Jos olet laihduttanut niin, että tänä kesänä oli tarkoitus olla tavoitepainossa
niin miten hyvin onnistuit? Paljonko lähti kiloja vai menikö koko projekti päin peetä? :)
Kommentit (18)
8 kg lähti, nyt olen 170/62. Vielä meinasin rypistää nuo pari kiloa pois.
Itse en ny kuulu tähän, mutta pitkin talvea ja kevättö olen laihduttanut. Ja ny oon päässy 100 nii 68 kiloon sois.
Tavoite oli olla samassa painossa kuin ennen raskautta nyt kesällä kun synnytyksestä 8kk. Onnistuin ja pudotin 21kiloa. Raskaus oli vaikea ja painoa tuli paljon. En pystynyt liikkumaan n.2kk synnytyksen jälkeen yhtään. Masentava kokemus.. olin turvonnut vähän ennen raskautta ja nyt olisi ainakin 5 kiloa tiputettavaa vielä lisää että olen tyytyväinen olooni.
Liikuin normaalisti heti kun pääsin ja pienensin annoskokoa ja vähensin sokeria. Sillä onnistuin.
Mä tiputin tossa viimekesänä joku 23kg ja alkukeväästä vielä 7kg...mutta kesä meni päin peetä, yhtään ei oo takasin tullut kiloja, mutten oo saanut otettua itsestäni niskasta kiinni. Nyt harmittaa, kuukauden päästä alkaa koulu ja olen yhtä läski kun kesäloma alkoi. Olen 172cm ja 94kg.
Vierailija kirjoitti:
Tavoite oli olla samassa painossa kuin ennen raskautta nyt kesällä kun synnytyksestä 8kk. Onnistuin ja pudotin 21kiloa. Raskaus oli vaikea ja painoa tuli paljon. En pystynyt liikkumaan n.2kk synnytyksen jälkeen yhtään. Masentava kokemus.. olin turvonnut vähän ennen raskautta ja nyt olisi ainakin 5 kiloa tiputettavaa vielä lisää että olen tyytyväinen olooni.
Liikuin normaalisti heti kun pääsin ja pienensin annoskokoa ja vähensin sokeria. Sillä onnistuin.
Sama täällä! 8 kk synnytyksestä ja nyt saavutettu sama paino kuin ennen raskautta. Ja mäkin haluaisin vielä muutaman kilon pois jotta olisin tyytyväinen.. tsempin meille :)
Puoli vuotta olen laihduttanut, että olisin kesällä näyttelykunnossa. En ole lihonut kuin kilon.
Huonosti on mennyt. Kohtuullisesti olen syönyt. Neljän viikon lomalla kävin lähes päivittäin 1,5 tunnin lenkin. Syömiset olen pitänyt kurissa, mutta paino on tippunut vain kaksi kilogrammaa kahden kuukauden aikana. Nälkä on ollut hirveä välillä iltaisin lenkin jälkeen enkä ole syönyt enää sitten. Jotenkin kuvittelin, että paino tippuisi hyvin, mutta ei.
20 kiloa lähti pääosin ruokavalion muuttamisella terveellisempään suuntaan. Painoindeksi sanoo, että olen normaalipainoinen, mutta mittanauha ei valehtele. Läskit ovat ilmeisesti tulleet jäädäkseen, bikinikropasta ei tietoakaan.
Olin talvella ja keväällä hirveällä nälkäkuurilla ja urheilin paljon. Paino laski mutta jos erehdyin välissä syömään vähänkin jotain normaalia, kaikki kilot kipusivat takaisin.
Nyt lomalla yllättäen, kun stressi on laskenut, on painokin pudonnut. Syömisten suhteen olen ollut rennompi. Mutta tavoitteessa en vielä ole.
Mä en ymmärrä miksi ihmiset haluavat laihtua kesäKSI, kun nimenomaan kesäLLÄ on helppo vähän dietata
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi ihmiset haluavat laihtua kesäKSI, kun nimenomaan kesäLLÄ on helppo vähän dietata
Tänä on totta!
Vierailija kirjoitti:
Koska kesällä kuljetaan vähemmissä vaatteissa kuin talvisin, ja läskit näkyvät.
Tavoitepaino saavutettu ja sen allekin mentiin. Nyt suunnilleen ihannepainossa, kilo ehkä liikaa. Ei haittaa. Parasta on se, kun löysin liikunnan ilon, ja voin henkisesti paljon paremmin.
Olen viim 3kk käynyt juoksemassa noin 30-40 minuuttia 4 kertaa viikossa. Painoa pudonnut kilon verran. Mutta oletan tämän johtuvan siitä että pudotin samalla taktiikalla viime kesänä pois 7 kiloa kolmen kuukauden aikana. Talven onnistuin pitämään painon siinä mihin se syksyllä jäi. 168 pituutta ja paino tällä hetkellä 61. Eipä siellä paljon enää pudotettavaa olisikaan joten ymmärrän miksi ei laske enää niin nopeasti kuin viimekesänä. Olen jo otse tyytyväinen tähän mutta jatkan silti juoksemista kunnon ylläpitämisen vuoksi. :)
5 kiloa lähti kevään aikana, toiset 5 haluaisin vielä pois. Tiedän kokemuksesta että lähellä normaalipainoa kiloni ovat todella sitkeässä.
8kg lähti. 2-3kg vielä uupuu tavoitteesta.
Harva pääsi tavoitteeseen,ja nyt voikin alkaa tankkaamaan joulua varten kunnolla kiloja. Sitten taas tammikuussa uus ryhmä sekä kesäkuntoon-ryhmä. Samat tyypit vuodesta toiseen, tosin aina vain painavempina.
Mutta hei, se on ikä mikä sitten lihottaa,koska jokavuosi alkaa uusiksi laihdutus. ( ainaki tän palstan mukaan)
Täällä oli keväällä pitkiä laihdutusketjuja. Mihin te olette kadonneet?:) ap