Oletko " säilönyt" mitään muhevaa palsta-jorinaa koneellesi?
Mulla on yksi estoton ystävä mutta aihevapaalta löysin vieläkin estottomamman..
Tämä juttu lähti sähköpostilla kiertämään ystävälleni ja parille muullekin. Vieläkin naurattaa (ja ällöttää!)
" hmmm,
mä olen antaumuksella nuollut mieheni kainaloa ja oikeastaan joka neliösenttiä hänestä,
joka kuukausi kylpyammeessa ajanut takaapäin höylällä häneltä perseväli-irokeesin, jotta pieruista tulee muuta kuin suhua ja estetiikan vuoksi myös :-),
ollaan molemmat pieraistu (laktoosi-intolerantikoina litran jädemässyn jälkeen) joko käteen tai jätskikippoon ja isketty ne toistemme naamaan " kuonokopiksi" tai jumalattoman pommin jälkeen tartuttu toisiamme niskasta ja vedetty pää peiton alle,
usean naintikerran ja vastapainoksi suihkun jälkeen sidottu toisen silmät ja tämä on pyörinyt sängyllä polvillaan olevan ympärillä nuuskien ja kertoen, mitä luulee nuuskivansa ja miten kauas haju tulee,
olen mieheni vakuuttaakseni maannut olohuoneen lattialla kyljelläni ja paskantanut kakkahiutaleen, kun mies ei uskonut, että peräaukkoa pystyy säätelemään ja tekemään kuviokakkaa,
ulkohuusseja inhoavana olen hätäpaskantanut aamutupakan jälkeen mökin kuistille sanomalehden päälle jumalattomat hk:n lenkit ja mies on rööki suussa käynyt kippaamassa ne sinne ulkohuussiin,
olen kaupungilla tms pieraissut kuuluvasti ja heti perään torunut miestäni :-),
ja aina kun alapäissä on ollut madollisimman kamalat hajut, niin ollaan haistatettu toisilla :-)
tässä nyt jotain aluksi. lisääkin varmaan tulisi mieleen. "
Tämä juttu on täältä noin vuoden takaa...
minä en oo ottanu talteen kuin pari reseptiä ja pv-ohjeita :-)