Onko täällä muita, joita ei kiinnosta Thaimaan luolapoikien pelastusoperaatio?
Tuntuu ettei mistään muusta puhuta. Itse olen lukenut koko tapauksesta vain kaksi uutista + otsikot aiheesta. Tämä on ilmeisesti aika suuri uutinen maailmalla mutta minussa se ei ole herättänyt mitään kiinnostusta.
Kommentit (16)
Koko ajan maapallolla on vastaavia tilanteita. Miksi kaikki ovat nyt niin valtavan kiinnostuneita juuri tuosta?
Minusta ei lisää tilanteen kamaluuyya se, että heitä on niin monta kerralla kiipelissä.
Sen verran kiinnostaa kuitenkin, että vaivauduit tekemään asiasta aloituksen. Mikähän tässäoli tarkoituksena?
Ei kyllä kiinnosta yhtään.
Mua ärsyttää nykyään, että media mässäilee tällaisilla jutuilla.
Toinen aihe mitä en jaksa myöskään on Trumpin ja Putinin tapaaminen.
Kyllä on. Miksi tästä pitää jauhaa? Yksi uutinen olisi riittänyt vallan hyvin. Maapallolla tapahtuu paljon asioita, joita kukaan ei uutisoi, kuten massiiviset mielenosoitukset pakkorokotuksia vastaan.
En ole enää vuosiin uskonut median riippumattomuuteen. Etsin paljon uutisia muilta kuin isoilta mediataloilta. Maailma on kovin erilaisen näköinen, kun jättää pois tavallisen median suodattimet.
Minua kiinnostaa, löi kaverin kans vetoa että vähintään puolet kuolee, tuloksia odotellessa :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Miksi tästä pitää jauhaa? Yksi uutinen olisi riittänyt vallan hyvin. Maapallolla tapahtuu paljon asioita, joita kukaan ei uutisoi, kuten massiiviset mielenosoitukset pakkorokotuksia vastaan.
En ole enää vuosiin uskonut median riippumattomuuteen. Etsin paljon uutisia muilta kuin isoilta mediataloilta. Maailma on kovin erilaisen näköinen, kun jättää pois tavallisen median suodattimet.
Olisi upeaa lukea sarjana mielenosoituksista pakkorokotuksia vastaan...
Juu ei
Miten ne edes joutuivat sinne kiipeliin?
Olen aina pitänyt thaimaalaisia vähän yksinkertaisena kansana. Miten voi edes päätyä tuollaisen luolan uumeniin. Älytöntä.
Elon Musk lähetti sinne insinöörinsä. Jos vaikka syntyisi joku innovatiivinen tapa pelastaa ihmisiä vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk lähetti sinne insinöörinsä. Jos vaikka syntyisi joku innovatiivinen tapa pelastaa ihmisiä vastaavassa tilanteessa.
Muskin insinöörien spesialiteetti on ihmisten lähettäminen Marsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää vuosiin uskonut median riippumattomuuteen. Etsin paljon uutisia muilta kuin isoilta mediataloilta. Maailma on kovin erilaisen näköinen, kun jättää pois tavallisen median suodattimet.Olisi upeaa lukea sarjana mielenosoituksista pakkorokotuksia vastaan...
Juu ei
Kuka puhui sarjoista? Ei kukaan.
Suomessa nostetaan veroja, laikataan ja rankaistaa. Tämä on hyvä paikka olla pyhimys ja kantaa ottava maailman menosta. Ollaan niin yhtä mieltä, ja kannustamme. Ja paskat. Eipä unohdeta tätä omaa sukellusoperaatiota.
On, en oo ees lukenu koko uutista.
On sitä ihmisellä ylpeyden aiheet.