Listalla top 10 rumimmat poikien nimet.
Mun mielestä
1. Kaapo
2. Rolle
3. Teo
4. Leo
5. Oliver
6. Irma
7. Iivari
8. Sakari
9. Jonne
10. Jorma. Listalla teidän mielestä rumimmat 1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kiva, vasta 2/3 mun lasten nimistä mainittu 😢 Kyllä pitää olla ap:lla paha olla, kun edes tällaisen aloituksen laittaa!!!
No mitä tästä mielensä pahoittamaan? Makuasioitahan nämäkin ovat. Sun lapsen nimi on juuri se oikea lapsellesi ja josta sinä tykkäät. Piste. Ap:llä voi olla huono maku, ja sinulla taas aistillinen ja tyylikäs. Nyt vähän avarakatseisuutta ja relausta, tällaisilla palstoilla saa itkua tuhertaa aamusta iltaan, jos sen asenteen ottaa.
Ja mun inhokit ovat Jethro ja Jami, sori vaan näiden äidit :D
Ja kyllä täytyy todellinen pönttö olla, joka lapselleen tuollaisen Nico-Mico Christian Sebastian Mäkäräisen nimeksi laittaa.
Mitähän pyöri eräänkin misukan päässä, kun poikansa on Sylvester Ilmari Jalmari?
Sabrina, kaapo, aapo, terttu, sulo, arvo, ilkka, peter, estrella, ja santeri.
Juho Huugo Eemi Mico Luca Pyry Veeti Hermanni Lenni Aslak
Vierailija kirjoitti:
Nico, Mico yms. Joihin on täytynyt tunkea niin cool c-kirjain väliin.
Yucca
Tämä keskustelu jos joku kuuluu sellaiseen palstallakin kovasti viljeltyyn wt-käsitteeseen. Kyllä aikuisten pitäisi tietää, että mielipideasioista ei kannata kiistellä.
Surullinen keskustelunaihe kerta kaikkiaan. :D
Marko
Marco
Jorma
Pertti
Nico
Pertti
Kuuno, Kerkko, Herkko, Micu, Mici, Voldemar, Akusti - hyvää nimipäivää ja osanotto kaikille ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nico, Mico yms. Joihin on täytynyt tunkea niin cool c-kirjain väliin.
Yucca
Oiva nimi olisi ollut taiteilija Juhani Palmun pojalle, jos hänellä sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Eeli
Vili
Elias
Sampo
Nooa
Leo
Santeri
Pertti
SeppoSitten nämä viritelmät, kuten erään parin Jax poika. En ymmärrä, vaikka perhe muuten kaunis ja kivanoloinen ja noin, mutta tota nimeä en vaan käsitä.
Kaikki nimet listallasi, ehkä Nooaa lukuunottamatta, ovat tosi kivoja.
Ilja
Samuli
Arttu/Artturi
Turkka
Turo
Pirkka
Pasi
Kalle
Teemu
Sauli
Kullervo, Mikael, Jere, Jiri, Jiro, Pauli, Iiro, Mika.
En ymmärrä tällaisen aloituksen ilkeyttä.