Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketaanko tätä kotirauhan rikkomiseksi, asiasta tietävät auttakaa!

Vierailija
08.07.2018 |

Muutin asuntoon vajaa 2kk sitten. Heti ensimmäisellä viikolla naapurin juoppohullu nainen huoritteli, kun olin parvekkeella, miehensä haki naisen pois ja uhkasi soittaa naiselleen poliisit jos ei lopeta.

Nainen on aivan umpihullu. En edes tiedä minkä näköinen on, onneksi, koska nytkin tuntuu, etten mielelläni menisi yksin ulos.

Nainen huutaa paitsi minulle, myös miehelleen tämän tästä todella kuuluvalla äänellä, siihen herää myös keskellä yötä.

Tänään taas, kun olin parvekkeella alkoi munapääksi haukkuminen ja nainen uhkasi tulla kotiini, jonka miehensä taas torppasi, tällä kertaa uhkaamalla soittaa naiselle poliisit. Siitäkö se riemu vasta syntyikin ja huutamista jatkunut jo tunteja.

Sitä siis kysyisin, riittääkö parvekkeella tehdyt haukkumiset ja uhkailut tulla kotiini syytteeseen kotirauhan rikkomisesta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille häirikkönaapurille joka ikinen kerta huudon alkaessa poliisi rauhoittelemaan. Erityisesti, jos mesoaa yöaikaan.

Vierailija
2/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä riittääkö, mutta tuskin siitä mitään hyötyä on. Naisen pitäisi olla suljetulla osastolla. Mutta koska mies hoitaa, niin on vapaalla jalalla. Mutta yritä kuitenkin, tuo on kamalaa. Onko kaupungin vuokra-asunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kysy poliisilta. Laiton uhkaus tuo nyt ainakin on.

Sinuna kirjaisin noita ylös päivämäärineen ja kellonaikoineen ja kysyisin taloyhtiön hallitukselta kantaa kirjallisesti. Todennäköisesti tuosta on tehty useita valituksia jo ennenkin. Häätö tai huoneiston haltuunotto voisi hyvinkin olla paikallaan, perusteet ainakin on olemassa.

Vierailija
4/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla tai ilmoita isännöitsijälle. Huutelijoita on kaikkialla turha niistä on välittää.

Vierailija
5/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naapuri huutaa seinän läpi törkeyksiä ja metelöi. Ei ketään kiinnosta. Parempi kääntyä isojen kavereiden puoleen tai ottaa homma omiin käsiin. Sinä voisit kyllä puhua miehellekin, kun näyttää suhtautuvan asiaan normaalimmin ettei mene ainakaan mukaan tuohon toimintaan. 

Vierailija
6/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä onkin, jos soitan poliisit niin pelkään kärähtäväni ja meno menisi hullummaksi vain. Täällä menee alaovi lukkoon jo klo 18, pitäisi mennä avaamaan ovi poliiseille? Tämän rapun yläkerta, missä itsekin asun on tyhjentynyt, arvelen syyksi tuota naista. Ainoana lapsen kanssa asutaan tässä kerroksessa nyt.

Ap

Vierailija
7/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen siis kirjannut isännöitsijän ohjeistamana kaikki metellöinnit ja haukkumiset ylös.

Ap

Vierailija
8/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yläkerta on tyhjentynyt niin luulisi vuokranantajaa kiinnostavan, mistä johtuu. Idiootti on, jos ei mitään tee. Rahansa siinä menettää.

Vierailija
9/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ei ole kaupungin asunto, omistusasuntoja kaikki. Sitä en tiedä ovatko vuokralla, en kuitenkaan usko, kai nuo ois lentänyt pihalle jo ajat sitten.

Ap

10/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelottavalta tuollainen, että naapuri uhkailee tunkeutua kotiin. Tekisin ilmoituksen isännöitsijälle ja luultavasti soittaisin poliisille ihan neuvoa kysyäkseni. Pitäisin myös kotini ovea varmuuslukittuna.

Vierailija
11/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin asuntoon vajaa 2kk sitten. Heti ensimmäisellä viikolla naapurin juoppohullu nainen huoritteli, kun olin parvekkeella, miehensä haki naisen pois ja uhkasi soittaa naiselleen poliisit jos ei lopeta.

Nainen on aivan umpihullu. En edes tiedä minkä näköinen on, onneksi, koska nytkin tuntuu, etten mielelläni menisi yksin ulos.

Nainen huutaa paitsi minulle, myös miehelleen tämän tästä todella kuuluvalla äänellä, siihen herää myös keskellä yötä.

Tänään taas, kun olin parvekkeella alkoi munapääksi haukkuminen ja nainen uhkasi tulla kotiini, jonka miehensä taas torppasi, tällä kertaa uhkaamalla soittaa naiselle poliisit. Siitäkö se riemu vasta syntyikin ja huutamista jatkunut jo tunteja.

Sitä siis kysyisin, riittääkö parvekkeella tehdyt haukkumiset ja uhkailut tulla kotiini syytteeseen kotirauhan rikkomisesta?

Ei kai tuo ole kotirauhan rikkomista ole, vaan sillä uhkaamista. Soita sinä sille poliisit.

Vierailija
12/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huutelee ainoastaan sinulle ja miehelleen: Miksi hän on alkanut sinulle huutelemaan, mikä oli se motiivi alunperin? Entä muilla kerroilla?

Vierailija
13/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on akka jättänyt lääkkeet ottamatta ja ukko yrittää rauhoitella. Meillä oli tässä talossa myös tuollainen seonnut nainen, joka karjui parvekkeellaan ja huoritteli pihalla olevia pikkupoikia. Vaikutti tosi aggressiiviselta.

Joku oli soittanut poliisit, eikä nainen enää kauaa täällä asunutkaan. Joutui ehkä pakkohoitoon.

Vierailija
14/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo ole kotirauhan rikkomista ole, vaan sillä uhkaamista. Soita sinä sille poliisit.

Kyllä se huutelukin on kotirauhan rikkomista, jos toisen kotiin huudetaan!

Vierailija
15/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis huutelee ainoastaan sinulle ja miehelleen: Miksi hän on alkanut sinulle huutelemaan, mikä oli se motiivi alunperin? Entä muilla kerroilla?

Sen kun tietäisi. Semmoinen fiilis on kuitenkin, että humalassa on erittäin mustasukkainen miehestään, jota myöskään en ole tavannut.

Ap

Vierailija
16/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo nimenomaan kotirauhan rikkomista. Parveke on kotirauhan piirissä. 

Kyseessä kuitenkin on niin lievä teko, jos satunnaisesti huutelee, että ei yksikään syyttäjä lähde viemään juttua eteenpäin. 

Jos alkaa uhkailla konkreettisesti esim. vahingoittavansa sinua, niin kyseessä on laiton uhkaus ja johtaakin toimenpiteisiin. 

Isännöitsijässä sinulla tällä hetkellä on suurin toivo. Voit myös käydä kirjaamassa rikosilmoituksen asiasta, niin se on siellä valmiina vahvistamassa, jos meno äityy mahdottomaksi. 

Vierailija
17/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut ongelmat sanan mukaisesti kiertämällä kaukaa.

Vierailija
18/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita reippaasti poliisit seuraavalla kerralla. Äänitä myös eukon huuto. 

Partion tulo voi kestää niin kauan, että akka on rauhoittunut. Kotihälytykset ilman väkivallan uhkaa ovat hännillä jonossa. 

Vierailija
19/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaa sitä kämpän polttamisela ja moottoripyöräjengillä niin kyllä se akka siitä sitten hiljenee.

Vierailija
20/20 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkaa sitä kämpän polttamisela ja moottoripyöräjengillä niin kyllä se akka siitä sitten hiljenee.

Niinpä. Ja saat itse itsellesi syytteet uhkauksesta. Kyllä kannattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi