Jos toisen ihmisen ulkonäkö ei miellytä niin silloin ei ole aineksia seurustelusuhteeseen
Näin yksinkertaista se on. Ei sen kummempaa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Mutta ei miellyttävä ulkonäkö ole mitenkään ainoa tai ylitse muiden oleva ominaisuus joiden pitää natsata että seurustelusuhde on mahdollinen.
Täytyy natsata: luonne, elämäntavat, asuinpaikka, tulevaisuuden suunnitelmat, ulkonäkö, arvot, seksuaaliset halut ja vetovoima. Tässä näitä tärkeämpiä. Ja kaiken ei tarvitse natsata täysin, mutta riittävän hyvin.
Unohdit mainita huumorintajun, sen pitää oikeasti kohdata tai elämästä ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää ottaa niin koville? Tottahan tämä on. Tabu? Elääkö osa porukoista jossain haavemaailmassa. :D
Onpa harvinaisen ärsyttävä kirjoitustyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ole päässyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää ottaa niin koville? Tottahan tämä on. Tabu? Elääkö osa porukoista jossain haavemaailmassa. :D
Tai osa porukasta on kohdannut henkilön johon ei ole ihastunut ulkonäön vuoksi vaan muista syistä. Harmi, ettet ole päässyt kokemaan samaa.
Olen ihan tyytyväinen elämääni, joo ja on mulla komea, (omasta mielestäni), myös hänellä ihan hyvä luonne.
Niin, mutta voi olla että jonkun toisen mielestä hän ei ole komea. Se tässä on nyt se idea, että meillä kaikilla on oma maku, ja jokaiselle siis löytyy yleensä joku joka tykkää tai ei ainakaan pidä liian rumana.
No älä sitten väitä että en ole löytänyt tai tee oletuksia.
En olekaan väittänyt mitään. Olen eri henkilö kuin jolle vastasit aikaisemmin. Sinä kai aikaisemmin sanoit jotain sellaista että nimenomaan se ulkonäkö on se ratkaiseva tekijä kun kumppania valitaan.
Ei vaan että molemmat tekijät pitää olla kunnossa, miellyttävä ulkonäkö ja luonne. Ystäväksi käy kaikki, sillä ei ole merkitystä kuinka ruma on, tietty pskan luonteen omaavaa en ottaisi edes ystäväksi. Seksiä jos harrastaa, niin kyllä sen kumppanin pitää miellyttää silmääkin, ainakin minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu kiihottuuko luonteesta vai ulkonäöstä.
Irtoseksiin riittää kiihottava kroppa, mutta parisuhteeseen tarvitaan sen lisäksi sopiva luonnekin.
Irtoseksiin riittää että kropasta löytyy pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa harvinaisen ärsyttävä kirjoitustyyli.
Totuus ja suoruus ottaa koville, ymmärrän. Sori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Mutta ei miellyttävä ulkonäkö ole mitenkään ainoa tai ylitse muiden oleva ominaisuus joiden pitää natsata että seurustelusuhde on mahdollinen.
Täytyy natsata: luonne, elämäntavat, asuinpaikka, tulevaisuuden suunnitelmat, ulkonäkö, arvot, seksuaaliset halut ja vetovoima. Tässä näitä tärkeämpiä. Ja kaiken ei tarvitse natsata täysin, mutta riittävän hyvin.Unohdit mainita huumorintajun, sen pitää oikeasti kohdata tai elämästä ei tule mitään.
Näin on. Sen unohdin. Sen on pakko toimia vähänkään pidemmässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ole päässyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai osa porukasta on kohdannut henkilön johon ei ole ihastunut ulkonäön vuoksi vaan muista syistä. Harmi, ettet ole päässyt kokemaan samaa.
Olen ihan tyytyväinen elämääni, joo ja on mulla komea, (omasta mielestäni), myös hänellä ihan hyvä luonne.
Niin, mutta voi olla että jonkun toisen mielestä hän ei ole komea. Se tässä on nyt se idea, että meillä kaikilla on oma maku, ja jokaiselle siis löytyy yleensä joku joka tykkää tai ei ainakaan pidä liian rumana.
No älä sitten väitä että en ole löytänyt tai tee oletuksia.
En olekaan väittänyt mitään. Olen eri henkilö kuin jolle vastasit aikaisemmin. Sinä kai aikaisemmin sanoit jotain sellaista että nimenomaan se ulkonäkö on se ratkaiseva tekijä kun kumppania valitaan.
Ei vaan että molemmat tekijät pitää olla kunnossa, miellyttävä ulkonäkö ja luonne. Ystäväksi käy kaikki, sillä ei ole merkitystä kuinka ruma on, tietty pskan luonteen omaavaa en ottaisi edes ystäväksi. Seksiä jos harrastaa, niin kyllä sen kumppanin pitää miellyttää silmääkin, ainakin minusta.
Sitä asiaa ei ole kukaan tässä ketjussa kiistänyt. Ja kaikki ollaan samaa mieltä että kokonaisuus ratkaisee, ei riitä pelkkä ulkonäkö kuten ap vihjaisi. Eri ihmisten silmää miellyttää eri ihmiset, mun silmää ei miellytä Pekka mutta Maijan silmää miellyttää, eli Maija haluaa Pekan mieluummin kuin Jarin, kun taas minä ottaisin ulkonäön perusteella mieluummin Jarin kuin Pekan, ja Mari taas ei huolisi ulkonäön perusteella kumpaakaan, ei Jaria eikä Pekkaa... ja sitten kun vielä sovitellaan ne luonteet ja kemiat yhteen, niin monimutkaiseksi menee. Ja se on hankalaa kun taas Marko kuvittelee että häntä ei halua kukaan koska Jari ja Pekka ovat komeampia kuin hän, vaikka Mari ottaisi kyllä hänet, mutta Markon mielestä vain Maija on kaunis, ja koska hän ei kelpaa Maijalle kaikki naiset on paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu kiihottuuko luonteesta vai ulkonäöstä.
Irtoseksiin riittää kiihottava kroppa, mutta parisuhteeseen tarvitaan sen lisäksi sopiva luonnekin.
Irtoseksiin riittää että kropasta löytyy pillu.
No naisilla on vähän monimutkaisempaa...
Tämä kauneuden ihannointi ja markkinointi joka tuubista on saanut minut halveksuttavasti katsomaan median mielestä kauniita naisia, he näyttävät huollitetussa ihossa ja kiiltävissä tukissa niin halvoilta ja jokapäiväisiltä asioilta, että toivoisi ettei sellaisia ihmisiä olisi olemassa, vaan pelkkiä luonnollisen persoonallisia naisia, joita nähdesssä herääkin alapäähän jotain tuntemuksia, mutta ymmärrän näitä 20v pikkupoikia joille on juuri markkinalouden kuva naisesta syntynyt verkkokalvolle herää seksuaalisia "ajatuksia" joita voisi sanoa syötetyiksi seksuaalisuuden mielikuviksi kun ne kuitenkin vanhemmalla iällä karistuvat kun aivot tajuaa miten niitä on huijattu erinlaisila mediavirroilla, jotkut jäävät kuintekin 20 vuotiaan tasolle mikä kertoo paljon heidän aivojen kehittäväisyyden suhteen.