Mies joka olet ollut innokas antamaan suuseksiä miksi et olisi yhtä innokas jatkossa?
Olemme olleet parisuhteessa vuoden. Harrastamme seksiä 4-7 kertaa viikossa. Suuseksiä on ollut puolin ja toisin miltei joka kerta jopa kuukautisten aikana. Mieheni osaa käsitellä minua ihanasti ja saa tuotettua minulle upeita pitkiä orgasmeja suuseksillä ja myös pelkillä sormillakin. Olen onnistunut saamaan orgasmin välillä myös pelkässä yhdynnässä.
Nyt viimeisen parin kuukauden aikana suuseksiä on ollut huomattavasti vähemmän kuin aiemmin, kerran pari kuussa. Olen välillä pyytänytkin sitä tai vihjaillut sanomalla kuinka ihanaa se edelliskerralla oli ja jopa kysynyt onko minussa tapahtunut jotain, onko tullut hajuja tai makuja mitkä ällöttää, mutta ei kuulemma ole mitään sellaista.
Itse kuitenkin otan häneltä suihin miltei joka kerta ja teen sen mielelläni, kiihkeästi nielen spermatkin. Mies ei nykyään joka kerta edes käsin hyväile orgasmiin asti vaan hetken kiireisen oloisesti nopeaan tahtiin ja sitten vaikuttaa toivovan minun laukeamista yhdynnässä. En kuitenkaan kerkeä mukaan lyhyen esileikin jälkeen ja mies laukeaa juuri ennen minua vaikka osaa pidättääkin pitkään halutessaan.
Miehiltä vastauksia toivoisin syyn miettimisen tueksi. Miksi sinä aiemmin innokkaasti suuseksiä tarjoava mies lopettaisit suuseksin antamisen miltei kokonaan?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
On sellaisiakin miehiä, jotka nauttivat nuolemisesta. Surullista, ettei sinun kuulu heihin. Väkisin tehtynä mikään ei kiihota
Niin on! Mikään ei ole hienompaa kuin saada nainen kiemurtelemaan nautinnosta nuolemalla pillua pitkään ja hartaasti. Mä tykkään antaa naiselle kieltä, kuhan nainen on posliini. Karvat jää ikävästi kurkkuun/kieleen ja häpäreiden pussailu ei oo ollenkaan niin kivaa jos on karvotus. Tuossa touhussa syttyy kivasti itsekin ja oon pistäny merkille, että nainen saa sit myös helpommin orgasmin myös yhdynnässä kun oon eka tehny "työni" huolella.
Vierailija kirjoitti:
On sellaisiakin miehiä, jotka nauttivat nuolemisesta. Surullista, ettei sinun kuulu heihin. Väkisin tehtynä mikään ei kiihota
Niinpä. On ollut aiemmin mies joka todella halusi nuolla pimppiä ja jopa pyllyäkin. Harmi, että mies muuten oli aina vaan hakoteillä elämässään.
Eipä innosta lelut. Seksi hänestä parasta vain naisen ja miehen välisenä. Joskus kokeillut klitoriskiihotinta minuun, mutta se jäi kokeiluasteelle.
Eilen harrastimme seksiä kaksi kertaa. Esileikkiä oli sen verran, että minä otin häneltä suihin. Toisen yhdynnän jälkeen hän nuoli minulle orgasmin. Eli aika vähiin jäi taas huomio.
Tänään seksiä kaksi kertaa, taas otin suihin ja hyväilin muuten. Minulle pari tökkäsyä sormin ja sitten panemaan, homma loppui kun hän laukesi.
Ei auta vaikka yrittää puhua asiasta ja kehua kuinka ihanaa suuseksi oli ym. Sormettamisesta ei enää välity tunne vaan se on nopeaa ja rajua. Ennen hän sai minut laukeamaan jopa käsin klitorista hyväilemällä, mutta nykyään on niin kovakourainen, että ei tule.
Lähti sitten kotiinsa seksin jälkeen ja minä jäin tyydyttämään itseni leluilla yksinään koska jäi huippu saamatta eikä mies halunnut edes uusintaa yhdyntää.
Erittäin helppoa tuntea empatiaa vuoksesi, kun itse olen suhteessa jossa hoidan naisen aina niin hyvin kuin pystyn ja kaikin keinoin mutta itse en saa kuin aluksi vähän kättä ja parin minuutin suihinoton jos pyydän.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin helppoa tuntea empatiaa vuoksesi, kun itse olen suhteessa jossa hoidan naisen aina niin hyvin kuin pystyn ja kaikin keinoin mutta itse en saa kuin aluksi vähän kättä ja parin minuutin suihinoton jos pyydän.
Tosi masentavaa. Harmi tuo sinunkin tilanteesi. Aika yleisiä taitaa nämä suhteissa olla.
Juuri hetki sitten kaikki oli niin upeaa ja seksi parempaa kuin koskaan ja yht'äkkiä kaikki muuttuu. Ei tunnu juttelut täällä auttavan. Tosi usein saa mitään nopeaa rämpytystä enempää vain pyytämällä ja välillä ei edes silloin. Nyt jo monta kertaa jäänyt suuseksi saamatta vaikka olisin pyytänyt. Tämän takia tunnen itseni rumaksi ja kuvottavaksi.
Ulla kirjoitti:
Tosi masentavaa. Harmi tuo sinunkin tilanteesi. Aika yleisiä taitaa nämä suhteissa olla.
Juuri hetki sitten kaikki oli niin upeaa ja seksi parempaa kuin koskaan ja yht'äkkiä kaikki muuttuu. Ei tunnu juttelut täällä auttavan. Tosi usein saa mitään nopeaa rämpytystä enempää vain pyytämällä ja välillä ei edes silloin. Nyt jo monta kertaa jäänyt suuseksi saamatta vaikka olisin pyytänyt. Tämän takia tunnen itseni rumaksi ja kuvottavaksi.
Älä tunne kun et varmasti ole. Käsittämätöntä ettet suuseksiä saa.
En voi olla miettimättä, mitä tapahtuisi kun sun mies ja mun nainen laitettaisiin seksiä harrastamaan. Kumpikaan ei saisi oikein mitään :D voisi jäädä yhteen kertaan.
Mutta eipä täällä palstalta mitään apua saa. Oma apu on paras apu ja toista pitää kouluttaa isännän ottein niin kyllä se siitä vähitellen paranee, toivottavasti. Mä en voi puolisoa vaihtaa mutta on mulla sentään yksi henkireikä kun saan halutessani tajunnanräjäyttävää seksiä naispuoliselta ystävältäni, joka ei enää vakimiestä ota eikä halua satunnaisiin hoitoihin sekaantua. Meillä synkkaa sängyssä 100% ja kumpikaan ei muuta halua kuin seksiä. En oikein osaa potea huonoa omaatuntoakaan sen vuoksi. Kaikki voittavat, myös oma naiseni.
Vierailija kirjoitti:
Ulla kirjoitti:
Juuri hetki sitten kaikki oli niin upeaa ja seksi parempaa kuin koskaan ja yht'äkkiä kaikki muuttuu. Ei tunnu juttelut täällä auttavan. Tosi usein saa mitään nopeaa rämpytystä enempää vain pyytämällä ja välillä ei edes silloin. Nyt jo monta kertaa jäänyt suuseksi saamatta vaikka olisin pyytänyt. Tämän takia tunnen itseni rumaksi ja kuvottavaksi.Älä tunne kun et varmasti ole. Käsittämätöntä ettet suuseksiä saa.
En voi olla miettimättä, mitä tapahtuisi kun sun mies ja mun nainen laitettaisiin seksiä harrastamaan. Kumpikaan ei saisi oikein mitään :D voisi jäädä yhteen kertaan.
Mutta eipä täällä palstalta mitään apua saa. Oma apu on paras apu ja toista pitää kouluttaa isännän ottein niin kyllä se siitä vähitellen paranee, toivottavasti. Mä en voi puolisoa vaihtaa mutta on mulla sentään yksi henkireikä kun saan halutessani tajunnanräjäyttävää seksiä naispuoliselta ystävältäni, joka ei enää vakimiestä ota eikä halua satunnaisiin hoitoihin sekaantua. Meillä synkkaa sängyssä 100% ja kumpikaan ei muuta halua kuin seksiä. En oikein osaa potea huonoa omaatuntoakaan sen vuoksi. Kaikki voittavat, myös oma naiseni.
Siinähän olisi sitten kaksi samanlaista. Pikainen jyystö ja hommat ohi.
Ei varmaan mitään apuja saa, siinä olet oikeassa. Tuntuu vaan paremmalta, kun sanoo asiat ääneen. Ei ole ketään kenelle puhua tästä.
Itselläni ei sinällään mikään pidättele tässä suhteessa, paitsi se, että pidän tästä miehestä muuten. Jotenkin se, että kaikki oli upeaa pitää kiinni tässä.
Ulla kirjoitti:
Siinähän olisi sitten kaksi samanlaista. Pikainen jyystö ja hommat ohi.
Ei varmaan mitään apuja saa, siinä olet oikeassa. Tuntuu vaan paremmalta, kun sanoo asiat ääneen. Ei ole ketään kenelle puhua tästä.
Itselläni ei sinällään mikään pidättele tässä suhteessa, paitsi se, että pidän tästä miehestä muuten. Jotenkin se, että kaikki oli upeaa pitää kiinni tässä.
Mä itse asiassa luulen, että rakkaani on aiemmassa elämässään tottunut nimenomaan siihen, että mela mekkoon ja muuta ei tarvi tehdä miestä miellyttääkseen. Mä voin hoitaa häntä toista tuntia helposti niin että aivan takuulla saa ja monta ja jos lipsahtaa liian puolelle, niin sitten mulla on kyllä siinä väsynyt pimppa pantavaksi, mutta oma kiinnostus lopahtaa saman tien ja mieluummin jätän homman siihen. Kyllä vastavuoroisuutta pitäisi näissä hommissa olla, että kun annat niin myös saat. Käsittämätöntä että jotkut eivät sitä tajua.
Kuuntelisin ja juttelisin mielelläni ja olisi ihana puhua avoimesti seksistä, voisi oppiakin jotain mutta eipä näillä palstoilla viitsi yhteystietojaan jaella...
Ihanaa, valoa tunnelin päässä. Vielä päätin yrittää keskustelua aiheesta. Lelut eivät tosiaan miestä innostaneet ja sanoin hänelle hommanneeni ne koska tunnen, että hän ei halua minua enää ja koen suuseksin antamisen olevan hänelle vastenmielistä ja kyselin uudemman kerran onko joku asia miksi olen alkanut hänen silmissä näyttää vastenmieliseltä tai haisenko/maistunko pahalle. Hän tyrmäsi ajatukseni uudelleen ja sanoi, että ajatteli jos kyllästyn seksin mennessä samalla kaavalla. Kysyin kyllästyttääkö häntä saada suuseksiä miltei joka kerta ja hän ymmärsi pointtini. Se miksi hänen tyylinsä käsin hyväillessä on muuttunut johtuu kuulemma siitä, että ajatteli minun tulevan ehkä paremmin nopeammalla ja kovemmalla käsittelyllä. Kerroin, että asia on päinvastoin ja olen tuntenut, että esileikki kohdallani olisi hänelle pakollinen nopea toimitus ennen kuin laskee mällinsä minuun.
Nyt on alkanut muutosta tulla. Ihanaa leikittelyä ja pieniä kosketuksia päivällä. Illalla sain taivaallisen ihanaa suuseksiä ja hän todella tuntui nauttivan itsekin sen antamisesta, ainakin seisokista ja kiihkeistä suudelmista päätellen mitä hän välillä minulle antoi.
Ei jaksa yrittää enää, tuota iloa ihanasta seksistä ei kauaa kestänyt ja ongelma on tullut takaisin.
Semmosta kovaa rämpytystä taas, että tuntuu pillu irtoavan, maininta kevyemmästä kosketuksesta tehoaa kaksi sekunttia ja sitten luvassa limakalvot irrottavaa vauhdikasta sormetusta salaman nopealla lopetuksella jonka jälkeen kullia sisään. Suuseksiä kerran oli ennen yhdyntää tarjolla alle minuutti, juuri sen verran, että saa nuolastua reiän kosteaksi.
Ajatustyöllä saan itseni vaivoin juuri nauttimaan yhdynnästä, kun mies laukeaa ja homma onkin sitten siinä.
Itse tarjoilin suihinottoa ja titfuckia kaikessa rauhassa ennen tätä minulle tarjottua ns esileikkiä.
Sen verran ärsyttää homma jo tässä vaiheessa ja pillu kirveltää eilisen jäljiltä, että nyt kyllä loppuu suihinottaminen. Yhdyntää sitten vaan, kun on se huonokin seksi parempaa kuin selibaatti.
Harmillista. On se ihme minkälaisia tomppeleita on sekä miehissä että naisissa. Ja kumma että vaikka parin kemiat toimii muuten loistavasti niin seksissä ei sitten toimikaan, onkohan se joku aiemmissa parisuhteissa opittu asia, johon mies/nainen on jäänyt jumittamaan?
Olen itse kyllä alkanut epäillä, että naiseltani puuttuu intohimo ja halu minua kohtaan ja käyttää minua vain tyydyttääkseen itsensä. Syö miestä siinä kuin naistakin.
Ulla kirjoitti:
Ei jaksa yrittää enää, tuota iloa ihanasta seksistä ei kauaa kestänyt ja ongelma on tullut takaisin.
Semmosta kovaa rämpytystä taas, että tuntuu pillu irtoavan, maininta kevyemmästä kosketuksesta tehoaa kaksi sekunttia ja sitten luvassa limakalvot irrottavaa vauhdikasta sormetusta salaman nopealla lopetuksella jonka jälkeen kullia sisään. Suuseksiä kerran oli ennen yhdyntää tarjolla alle minuutti, juuri sen verran, että saa nuolastua reiän kosteaksi.
Ajatustyöllä saan itseni vaivoin juuri nauttimaan yhdynnästä, kun mies laukeaa ja homma onkin sitten siinä.
Itse tarjoilin suihinottoa ja titfuckia kaikessa rauhassa ennen tätä minulle tarjottua ns esileikkiä.
Sen verran ärsyttää homma jo tässä vaiheessa ja pillu kirveltää eilisen jäljiltä, että nyt kyllä loppuu suihinottaminen. Yhdyntää sitten vaan, kun on se huonokin seksi parempaa kuin selibaatti.
Erotkaa. Tuo ei muutu tuosta mihinkään, kokemusta on. Kivoja miehiä on vaikka kuinka paljon, ota vaihdossa sellainen, joka viitsii sängyssäkin vähän panostaa.
Itsellä tosin on vielä tapaamatta se mies, joka tekee muutakin kuin vain makaa selällään ja ottaa vastaan... melkoisen maksullinen olo, kun ensin otat suihin ja sitten ratsastat ja pelkästään mies saa. Puhuminen ei auta näille koskaan mitään, koska ovat oppineet sen ihanan fraasin jokaisen omasta vastuusta ja tämähän tarkoittaa näille sitä, että jos toinen ei saa heidän tavalla niin omapa on ongelmansa.
Todella hyvä, että olette pystyneet puhumaan asiasta! Harmi ettei tälle miehelle mene perille pidemmän päälle. Ehkä ainoa, mikä voi opettaa, on Siperia. Suuseksiä miehelle vain, jos hän sitä tarjoaa sinulle. Ja sinä voit välillä lopettaa leikit ja poistua tilanteesta ennenkuin herra on ehtinyt laueta.
Jos mikään auta, vaihtoehdot ovat vain paremmasta haaveilu tai lähteminen.
Pihtaa! Sullahan se pillu on. Et anna jos ei kieli ala toimimaan. Viime kädessä sanot että jos herra ei nuole, niin maailmassa on joku toinen joka tekee sen mielellään.
Muutenkin tyyppi kuullostaa vässykältä. Voisi ollakin että innostuu kun otat vähän dominamaiset otteet.
Juuri näin! Ja varresta kiinni niin että varmasti tuntuu ja nahka lähtee...
Vierailija kirjoitti:
Ulla kirjoitti:
Sen verran ärsyttää homma jo tässä vaiheessa ja pillu kirveltää eilisen jäljiltä, että nyt kyllä loppuu suihinottaminen. Yhdyntää sitten vaan, kun on se huonokin seksi parempaa kuin selibaatti.Erotkaa. Tuo ei muutu tuosta mihinkään, kokemusta on. Kivoja miehiä on vaikka kuinka paljon, ota vaihdossa sellainen, joka viitsii sängyssäkin vähän panostaa.
Itsellä tosin on vielä tapaamatta se mies, joka tekee muutakin kuin vain makaa selällään ja ottaa vastaan... melkoisen maksullinen olo, kun ensin otat suihin ja sitten ratsastat ja pelkästään mies saa. Puhuminen ei auta näille koskaan mitään, koska ovat oppineet sen ihanan fraasin jokaisen omasta vastuusta ja tämähän tarkoittaa näille sitä, että jos toinen ei saa heidän tavalla niin omapa on ongelmansa.
Se tässä jotenkin eniten kaihertaa, kun aiemmin oli hyvinkin huomioiva. Mistä sen tietää vaikka seuraava tekisi samat temput. Myöskin toisaalta tunteet on tätä miestä kohtaan niin ei ole helppo vaan laittaa kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä, että olette pystyneet puhumaan asiasta! Harmi ettei tälle miehelle mene perille pidemmän päälle. Ehkä ainoa, mikä voi opettaa, on Siperia. Suuseksiä miehelle vain, jos hän sitä tarjoaa sinulle. Ja sinä voit välillä lopettaa leikit ja poistua tilanteesta ennenkuin herra on ehtinyt laueta.
Jos mikään auta, vaihtoehdot ovat vain paremmasta haaveilu tai lähteminen.
Tuota juuri olen ajatellut. Vaikeaa minulle sekin. Eilen illalla torjuin seksin ensimmäistä kertaa koko suhteen aikana. Mies alkoi hyväillä illalla sängyssä ennen nukkumaanmenoa pakaroitani ja yritti sormin päästä pikkarin sisään niin siirsin käden rinnalleni ja aloin nukkua. Hän päästi pettyneen kuuloisen huokauksen, mutta ei yrittänyt enää. Tuntui pahalta tehdä noin, mutta ei jaksanut taas sitä tunteetonta kovakouraista käsittelyä ja pettymystä tyydyttämättömäksi jäännistä.
Jatkossa yritän kyllä saada itseni seksiä harrastamaan, mutta suuseksiä en tarjoile.
Nyt ei kyllä nähdäkään melkein kahteen viikkoon töiden takia niin ehkä silloin kiinnostaa häntäkin eritavalla.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaa! Sullahan se pillu on. Et anna jos ei kieli ala toimimaan. Viime kädessä sanot että jos herra ei nuole, niin maailmassa on joku toinen joka tekee sen mielellään.
Muutenkin tyyppi kuullostaa vässykältä. Voisi ollakin että innostuu kun otat vähän dominamaiset otteet.
Tuota dominoivampaa otetta olen välillä aiemmin käyttänyt. Mennyt hajareisin naaman päälle nuoltavaksi esimerkiksi, mutta en ole sitä pitkiin tehnyt, kun tuntuu olevan niin vastenmielistä se suuseksi. Ehkä voisin harkita sitä vielä. Nämä pettymykset, torjumiset ja minun huomioimattomuus vaan tuhoavat omaa minäkuvaani hänen silmissään, joka kerta tunnen itseni oksettavammaksi.
Olen ollut hyvin seksuaalinen hänen kanssaan ja himoinnut häntä päivisinkin kun hän on muualla ja eilen illalla ensimmäisen kerran en olisi halunnut mennä sänkyyn, kun "pelkäsin" hänen haluavan seksiä ja omat halut nollassa. Tämä tunne ei ollut hyvä ja vähän säikäytti itsenikin. En halua olla sellainen.