Naiset! Miesten palleista kysymys.
Millaiset (muoto ja koko) kivekset on parhaimmat ja millaiset on turnoff? Kiinnitättekö ensimmäisenä miehessä huomionne kiveksiin vai johonkin muuhun kehon osaan?
Kommentit (36)
Jos kivekset näkyvät, käytät liian lyhyitä hameita.
Usein hämmstyttää kun käsituntumalla huomaa miten pienet joidenkin miesten kivekset ovatkaan. Onhan sen aika ellottavaa ja naismaista, kun on sellaiset suolapähkinän kokoiset kivekset. Itselläni on muhkeat luumut onneksi eli paljon testoa myös.
T: Isokiveksinen mies
Minä tykkään hiplata mieheni palleja, ja kyllä ne taitaa olla aika suuret. Kauheesti karvoja vaan, kun harvoin ajelee,e i oikein anna mun ajella kun helposti tulee haavoja, vaikka olis kuin varovainen. Pitääkin tänään siivota, jouluksi. Tykkään imeksiä palleja, ja hän tykkää myös, aina toinen käsi palleissa kun toinen hoitaa kalua.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään hiplata mieheni palleja, ja kyllä ne taitaa olla aika suuret. Kauheesti karvoja vaan, kun harvoin ajelee,e i oikein anna mun ajella kun helposti tulee haavoja, vaikka olis kuin varovainen. Pitääkin tänään siivota, jouluksi. Tykkään imeksiä palleja, ja hän tykkää myös, aina toinen käsi palleissa kun toinen hoitaa kalua.
Vaimo tykkää kanssa hiplata isoista palleista. Enemmän niitä hiplaa ja puristelee kuin paksua isoa kaluani. Tunnustelee miten kalun alimmainen iso paisuvainen turpoo. Vaimon lempiasento on kiilata pillua tuohon kiilamaiseen köliin. Itselläni kivekset n 5x3cm, eli aika lailla luumun kokoiset. Mitannut tönärillä,varovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tykkää kanssa hiplata isoista palleista. Enemmän niitä hiplaa ja puristelee kuin paksua isoa kaluani. Tunnustelee miten kalun alimmainen iso paisuvainen turpoo. Vaimon lempiasento on kiilata pillua tuohon kiilamaiseen köliin. Itselläni kivekset n 5x3cm, eli aika lailla luumun kokoiset. Mitannut tönärillä,varovasti.
Taas näitä persereijästä mittaajia. Olisit käyttänyt mikrometriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä persereijästä mittaajia. Olisit käyttänyt mikrometriä.
Jaa miten mittaa persreijästä kun roikkuvat kalun alapuolella ja kivekset on kasseista. Ihan joutui ottamaan sormienväliin kiveksen, että sai mitattua.
Olen 42-vuotias naimissa oleva nainen, ja kai minun täytyy tunnustaa, että minulla on aina ollut jonkinlainen kivesfetissi. En minä miestä ensimmäisenä sinne katso, vaikka on tullut nakurannallakin käytyä. Mutta se vaan on se salaperäisin asia miehessä, kun ollaan sopivasti virittyneessä tilassa. Siellä muhii miehen mahti, intohimon pesämunat, kaksi mitä rakastettavinta mukulaa, samalla kertaa arat ja väkevät pussukat, mitä mukavimmat kädellä koettaa, varsinkin jos ovat painavina jyvistä.
Vierailija kirjoitti:
Usein hämmstyttää kun käsituntumalla huomaa miten pienet joidenkin miesten kivekset ovatkaan. Onhan sen aika ellottavaa ja naismaista, kun on sellaiset suolapähkinän kokoiset kivekset. Itselläni on muhkeat luumut onneksi eli paljon testoa myös.
On sitten sullakin menneet testot hukkaan, kun mielesi tekee muiden kiveksiä hiplailla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ellottava ja naismainen kun muiden miesten palleja roplaat. Ja lisäksi alhainen testotaso ja/tai korkea estrogenitaso saa himoitsemaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just sellaset
Tykkään kovasti mieheni kiveksistä, tuoksuttelen, hyväilen ja pussailen. Tuoksu on pähkinäinen, vaniljainen ja ihanan puhdas. N70
Parhaimmillan kivekset ovat, kun ovat turvonneet kananmunankokoisiksi ja pyrkivät kalun varteen ylöspäin!
Vierailija kirjoitti:
Kiinteät ja karvattomat.
Niinkuin jollain pikkupojalla PEDARI!
Semmoiset sopivan pehmeät on kyllä parhaat.