Isorintaiset HOI
Teen nyt uuden aloituksen, kun edellinen poistettiin jostain syystä.
Eli, mistä hommaatte bikinit? Lähinnä yläosa on koon puolesta ongelma (85D). Tuolle koolle ei myydä oikein missään peruskaupoissa yläosia. On kokoa 42 ja 44 kokeiltu, mutta ovat ympärykseltään isoja ja kuppi tietenkin liian pieni.
Katselin netistä jonkin verran ja hinnat ovat aika isoja, lisäksi ei sielläkään tahdo olla hirveästi valikoimaa. Bikinejä on vaikka millä mitalla, melkein joka sivustolta löytyy sata erilaista tuotetta. Suodattimeen kun laittaa kokonsa, pienenee valikoima alle kymmeneen ja ovat usein rumia. Yhdet kivat löysin, mutta arvatkaapa vaan oliko se minun kokoni sitten loppu varastosta...
Mistä löytäisin? Hienot, mutta kohtuuhintaiset.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Bravissimo, figleaves, brastop, lumingerie. Käutä lumingerien sivuilta löytyvää kokolaskuria, käyttämäsi koko on hyvä tarkistaa.
Kiitos vinkistä, lumingerielta taisin katsoakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Funky Lady
Ei taida löytyä kuin Helsingistä :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Funky Lady
Ei taida löytyä kuin Helsingistä :/
Ap
Järvenpää, Kerava, Lahti, Espoo.
Itse ostin Sokos emotioniolta. Alaosa 38 ja yläosa 75H
Mä oon tilannut Brastopilta. Erityisesti Curvy Katen bikineihin ja liiveihin olen ollut tyytyväinen.
-85H
Eihän d ole edes iso, ihan peruskoko.
Onhan jossain perus lindexissäkin tuollaisia peruskokoja, jos siellä mikään ei mahdu niin tissisi ovat luultavasti kirjaimeltaan isommat kuin luulet.
Bravissimo, figleaves, brastop, lumingerie. Käutä lumingerien sivuilta löytyvää kokolaskuria, käyttämäsi koko on hyvä tarkistaa.