Mies näki musta tehdyn vanhan lehtijutun ja sanoi että onpa kuuma misu
Löytyi lehtileike täältä lapsuudenkodista. Olen siinä 18. Tavattiin kun olin 22 ja nyt ollaan viisikymppisiä. Pitäisikö tuosta ajatella jotain?
Kommentit (17)
Mies on tyytyväinen kun on napannut aarteen.
Minusta tuo oli kehu.
Viidikymppinen ja miettii tuollaisia?
Sitä, ettet ole enää sellainen hänen mielestä, jos koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Viidikymppinen ja miettii tuollaisia?
Rumuus ja tyhmyys lisääntyy joillakin iän myötä.
Yritti olla kohtelias... miesparka. Olisi reagoinut miten tahansa tai ei mitenkään (se vasta kamalaa olis ollutkin!) niin metsään menee. Vaihdevuosi-ikäiset akat on pahoja.
T. Vaihdevuosi-ikäinen akka
Miten joku viisikymppinenkin voi kysellä tällaisia?
Hiljattain löysin vaimostani vanhan kuvan, jossa hän on 17 tai 18, oli kyllä kovin viehättävä. Jokaisen nuoren kauniin naisen sisällä on rupsahtanut keski-ikäinen akka, joka vain odottaa tilaisuutta puhjeta kukkaan.
"Misu" on vanhojen tai nuorten läähättäjien sana. Oikeesti junttia.
Ja se ei ollut lähes kolmenkymmenen vuoden aikana nähnyt yhtään sun nuoruuskuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja se ei ollut lähes kolmenkymmenen vuoden aikana nähnyt yhtään sun nuoruuskuvaa?
Itse asiassa en tiedä. Lapsuuskuvia ja ylioppilaskuvan kyllä. Kehuhan se oli kyllä, mutta sanavalinta ja minähän olen siinä melkein lapsi.
Voi ap, taidat olla hyvin ulkonäkökeskeinen ihminen.
Miksi ihmettelette että viisikymppinen kyselee tuollaisia? Ei ihmisestä iän myötä tule mikään tunteeton hymyilevä äititeresa. Ihme käsityksiä. Yhtä pahalta se tuntuu viisikymppisenä kuin kolmikymppisenä jos mies kuolaa teinejä (mitä ap kai pelkää).
Vierailija kirjoitti:
Voi ap, taidat olla hyvin ulkonäkökeskeinen ihminen.
Ai jos mies katselee teinejä, on itse ulkonäkökeskeinen?
Kannattaa jättää ajattelu muille, jos se on noin vaikeaa.
Nyt alat kuule pihtaamaan; on pariterapian paikka, minkä jälkeen vaihdat vain kylmästi nuorempaan - ja muista; koolla on väliä!
Jallussa jalat haarallaan?