Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thai-poikien pelastaminen aloitetaan - alue eristetty

Vierailija
08.07.2018 |

Nyt alkaa tapahtua. Pelastustoimiin kuulumattomat poistettu alueelta.

Kommentit (2093)

Vierailija
641/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin "asiantuntevasti" täällä tyrmättiin lääkityksen mahdollisuus. 

Nyt on kuitenkin uutisoitu, että olivat vahvojen rauhoittavien alaisina operaation aikana.

Vierailija
642/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä piirteitä uutisoinnissa: "kauhujen luola" ym.

Ainakin minä toivon vain asiallisia faktoja. Kauhut kuvittelen sitten omassa päässä, jos olen kuvitellakseni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmentaja on pelastettu.

Oli heikoin annettuaan oman ruokaosuutensa pojille. Siksi hänet pelastettiin ekassa ryhmässä.

En usko tähän. Selityksellä yritetään vaan säilyttää valmentajan kasvot.

On varmaan ottanut tekonsa raskaasti ja henkinen terveys romahtanut. 

Vierailija
644/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää kirjoitustyyliä ja toisten palstalaisten nimittelyä ja väheksyntää heti aamusta. On se kumma, ettei pystytä keskustelemaan mistään ihmismäisesti.

Täällä on kyllä niin vastenmielistä porukkaa naamaansa aukomassa että mä lähden.

Vierailija
645/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mennään.

Pojat ovat vahvasti lääkittyjä, sanoo tanskalaissukeltaja.

Tietysti lääkittyjä, ei kai kukaan jonkinmoiseen ajatteluun kykenevä muuta kuvitellutkaan. 

Vierailija
646/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli heikoin annettuaan oman ruokaosuutensa pojille. Siksi hänet pelastettiin ekassa ryhmässä.

Usko mun puolesta mitä haluat.

Mä luin uutiset.

Lääkäri on päättänyt pelastusjärjestyksen tietenkin.

Vierailija
647/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dailymailin mukaan valmentaja ei olis pelastunut, mutta luotan kyllä muihin lähteisiin enemmän. Täysin edesvastuutonta kertoa "ketkä" olis jo ulkona.

Vierailija
648/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei yhdeksään päivään syö yhtään mitään, niin melko heikossa kunnossa sitä on. Onhan näitä paastoajia, mutta se on eri asia paastota turvallisesti kotioloissa. 

Eipä tietysti muutkaan ole juuri syöneet. Puoleksi päiväksi tarkoitetuilla eväillä ei pitkälle pötki. 

Mutta en epäile, etteikö myös henkisesti huonossa kunnossa. Onhan osa ollut tosi rankka vastuullisena henkilönä. Kuitenkin itse vielä nuorukainen. 

Vierailija
649/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kuitenkin uutisoitu, että olivat vahvojen rauhoittavien alaisina operaation aikana.

En korvaani lotkauttanut mielipiteille joissa lääkitys tyrmättiin. Tiesin heti että puhuu asiasta mistä ei mitään tiedä. 

Kovasti näytät kipuilevan asiasta.

Vierailija
650/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luin uutiset.

Uutisessa nimenomaan oli, ettei tähän ole viranomaisvahvistusta. Juttu on Bankgok Postin ja julkaisevat tällaisia ehkä ilman kunnon lähdettä huhupohjalta. 

Mutta voihan olla näin, en minä tosiaan voi tietää. 

Vierailija
651/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luin uutiset.

Luit toki uutiset, mutta voisi käyttää sitä omaakin päätä joskus.

Vierailija
652/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dailymailin mukaan valmentaja ei olis pelastunut, mutta luotan kyllä muihin lähteisiin enemmän. Täysin edesvastuutonta kertoa "ketkä" olis jo ulkona.

Kuvatkin on jo julkaistu.

Vierailija
653/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin sopii ihmetellä, kuinka pojat ylipäätään pääsivät kulkemaan 4 kilometrin matkan pilkkopimeässä, vaikeakulkuisessa luolassa? Nythän on paljastunut, etteivät menneet luolaan sadetta karkuun vaan olivat seikkailemassa siellä.

Vierailija
654/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En korvaani lotkauttanut mielipiteille joissa lääkitys tyrmättiin. Tiesin heti että puhuu asiasta mistä ei mitään tiedä. 

Miten niin kipuilevan :D

Toki minäkin tiesin, että ilman muuta ainakin osa tarvitsee rauhoittavan lääkityksen ja tänne sen laitoinkin. 

Minua vain ihmetyttää, että esiinnytään useinkin (ei tosiaan koske vain tätä ketjua) kuin asiantuntijat tietämättä itse asiassa mistään mitään. 

Vierailija
655/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ruokaosuudet?

Tuskin on ollut muuta pureksittavaa kuin omat ylähuulet.

Vierailija
656/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yleistä, että kun joku asia on todistettu oikeaksi, suuri osa huutaa olleensa koko ajan just sitä mieltä. Eli olet hyvässä ja "viisaassa" seurassa! 👍

Vierailija
657/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmentaja on edelleen luolassa, pitänyt joukkueesta olosuhteisiin nähden hyvää huolta ja hänet halutaan varmasti pitää henkisenä tukena loppuun asti, vaikka pelastajiakin on nyt paikalla.

Vierailija
658/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin sopii ihmetellä, kuinka pojat ylipäätään pääsivät kulkemaan 4 kilometrin matkan pilkkopimeässä, vaikeakulkuisessa luolassa? Nythän on paljastunut, etteivät menneet luolaan sadetta karkuun vaan olivat seikkailemassa siellä.

Nyt on paljastunut?

Onhan tuo pari viikkoa jo ollut tiedossa. Sadetta siinä mielessä olivat paenneet, että ajautuivat syvemmälle luolaan, kun luolasto alkoi täyttyä vedellä. 

Vierailija
659/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ruokaosuudet?

Tuskin on ollut muuta pureksittavaa kuin omat ylähuulet.

Tämä tieto on kerrottu moneen kertaan useammassakin lähteessä.

Lue lehtiä!

Vierailija
660/2093 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammu! kirjoitti:

Niin onko niitä poikia pelastettu 4 vai 6 sieltä, entä miksi vain osa pelastettiin ja loput jätettiin sinne luolaan? Voin vain kuvitella heidän epätoivonsa, kun he tajusivat, että sinne heidät jätettiin kuolemaan. Toisaalta en ymmärrä sitäkään, että miksi ne pojat ja se valmentaja eivät vain kävele pois sieltä luolasta? Jos he kerran osasivat kävelläkin sinne niin miksi he eivät osaisi kävellä sieltä pois?

Ensimmäistä kysymystä minäkin olen tänään miettinyt. Onko niin, että kuusi on saatu ulos ja heistä neljä viety sairaalahoitoon? Kaksi poikaa on voinut kuolla, mutta sitä ei vielä kerrota.

Kyllähän tuo monessa mediassa on korjattu, että neljä on tuotu ulos ja kahdeksan poikaa ja valmentaja on edelleen luolassa. Mutta missä kohdin? Onko kaikki vielä siellä alkuperäisessä paikassa, vaiko sukeltajien leirissä? Sieltähän on vielä yksi sukellettava luola.

Ovat edelleen siellä, mistä heidät löydettiin. Kaikista hankalin sukellusvaihe, erittäin ahdas ja kaiken lisäksi ensin nouseva ja heti perään laskeva luolastokohta vaikuttaa olevan heti pelastusreitin alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän