Thai-poikien pelastaminen aloitetaan - alue eristetty
Nyt alkaa tapahtua. Pelastustoimiin kuulumattomat poistettu alueelta.
Kommentit (2093)
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005752631.html
Mikko Paasi ei halua itselleen sankariviittaa.
Hieno mies!
Sankaripaasi kävelee ulos kun luola räjähtää. Ei katso taakseen.
Entäpä henkinen puoli? Onko vaikuttanut miten?
Totuutta en tiedä, mutta kyllä huhut voivat mielestäni pitää hyvin paikkaansa.
Mitäänhän se ei ainakaan minun mielipiteessä muuta :)
Meillä vietetään 10.6 joka vuosi hyvyyden päivää
Syödään paistettua riisiä, sitä poikien lempiruokaa.
Pelastusoperaatio kertoo hyvyydestä jota on olemassa ja se tekee suuren vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Syödään paistettua riisiä, sitä poikien lempiruokaa.Pelastusoperaatio kertoo hyvyydestä jota on olemassa ja se tekee suuren vaikutuksen.
Joo just se globaali hyvyys kosketti. Jopa trump oli hetken ihminen, eikä mölöttänyt hillarystä.
Niistä on jo saatu dokkarikin kasaan, näytetään Suomessa ensi viikolla. Nopeaa toimintaa, etten sanoisi.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201807122201070047_tw.shtml
Vierailija kirjoitti:
Niistä on jo saatu dokkarikin kasaan, näytetään Suomessa ensi viikolla. Nopeaa toimintaa, etten sanoisi.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201807122201070047_tw.shtml
No ompa kyllä.
Kovin laadukasta lopputulosta en kyllä tällä tahdillla odota, mutta nythän se täytyy takoa kun rauta on vielä kuumaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydäntä lämmitti entistä enemmän kun kilautin tänään 14v. veljenpojalleni ja satuin mainitsemaan että nyt on kaikki pojat ulkona luolasta. Voi sitä aidosti ilahtunutta ääntä ja mainitsi vielä kavereilleen taustalle asiasta jotka hekin pahimmilla äänenmurros äänillään riemastuivat. En mä oikeen edes tiedä miksi mä yllätyin ja ilahduin niin paljon että tollaset jonnet osaa iloita noin aidosti ikätovereittensa puolesta toisella puolella maailmaa💙
Jos minä olisin sinun veljenpoika niin olisin kateellinen noille potkupalloilijoille. Nehän ovat maailmankuuluja kun taas sinun veljempoikasi kaivaa hampaitaan jollain pajunoksalla lallatellen jotain yksinkertaista laulua kuten maannkorvessa kulkevi lapsoseni tie.
😂😂 Täällä on kyllä niin ihmeellistä juttua ettei voi muuta kuin nauraa...
Mulla nyt ainekset tohon pad Kra Pao ruokaan. Tulen kertomaan miltä maistui. Keitän riisin tänään ja teen aterian huomenna.
On muuten ihan tavis ruokaa.
Ohjeita vaan erilaisia ja kokeilen nyt yhtä.
Thai-basilikaa saa ihan kaupasta.
Youtubessa filmi missä pojat ja valmentaja kiittävät pelastajiaan.
Vierailija kirjoitti:
Syödään paistettua riisiä, sitä poikien lempiruokaa.Pelastusoperaatio kertoo hyvyydestä jota on olemassa ja se tekee suuren vaikutuksen.
Mistä toi päivämäärä on repästy?
Hyvä näkökulma. Taitaa vaan olla niin, ettei nykyään jakseta odottaa 15 vuotta, vaan asiat halutaan tehdä nopeammin. Kiinnostuneita katsojia mahdolliselle elokuvalle luulisi nyt riittävän. Tosin, ennen kuin edes käsikirjoitus on saatu valmiiksi, saati kuvaukset alkamaan ja elokuvan jälkituotanto päätökseen, sitä aikaa taitaa elokuvan teossa pakostakin kulua sen verran, että poikien elämän kulusta onnettomuuden jälkeen saisi jo jonkinlaisen kuvan. Pääsisiköhän Elon Musk elokuvaan? Ikävän kuvan jätti itsestään kritisoimalla välittömästi hyvin menneitä pelastustöitä. Tuo operaation loppukin on kuin suoraan jostain elokuvakäsikirjoituksesta miten kaikki on jo saatu pelastettua ja viimeiset pelastajat ovat - ilman sukellusvarusteita - rauhassa keräämässä kamppeita, kun yhtäkkiä vesipumppu hajoaa ja onkalo, missä he ovat alkaa nopeasti täyttyä vedellä, luolan ulkopuolella jännitetään, miten luolan sisällä oleville nyt käy ja aivan viime tipassa sankarit sukeltavat luolan uumenista vesimassojen keskeltä vapaasukelluksella turvaan...