Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin ihmisten seurassa omat ikävimmät ominaisuudet korostuvat?

Vierailija
07.07.2018 |

Mistä tämä johtuu? Vaikka yrittäisi tietoisesti skarpata, niin lopulta jutut palaavat aina samalle tasolle, kuin mistä lähdettiin liikkeelle.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on sellainen paikka, mikä aktivoi mun ikävimmät puoleni. Täällä huomaan vittuilevani ja provoilevani, vaikka oikeassa elämässä pystyn vastustamaan näitä haluja.

Älä viitsi. Hakeudut tänne varta vasten, jotta pääsisit purkamaan patoutumiasi anonyymisti.

😂 Tää ei siis ollut mun itseni kirjoittama vastaus mun omaan repliikkiin, vaikka voisi olla!

Just tollaista mä tarkoitan. Palstailu nostaa esiin ihmisissä (myös minussa) kaikkein tympeimmät piirteet.

Trollailu on harrastus. Sitä tehdään, koska se antaa mahdollisuuden toteuttaa tietynlaista "kiellettyä"" käyttäytymistä nimettömyyden turvin. Sitä ei voi verrata siihen, että joidenkin tuttavien seurassa alkaa käytös lipsua.

Vierailija
22/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä johtuu? Vaikka yrittäisi tietoisesti skarpata, niin lopulta jutut palaavat aina samalle tasolle, kuin mistä lähdettiin liikkeelle.

Kiusaamista.

Avaatko ajatustasi lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunat sarja on hyvä esimerkki miten kaikki ruoditaan usein negasävyyn. Ja tämä hirvittävä p*ska on yksi suosituimmista ohjelmista.

Vierailija
24/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi