Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

164c ja 55kg, olo tuntuu pullealta

Vierailija
07.07.2018 |

Olen laihduttanut tähän painoon ja olo tuntuu edelleen pullealta ja pöhöttyneeltä. Voiko olla vai onko vika päässäni?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa hyvältä pituus-paino-suhteelta, eli tod.näk. on vain päässäsi tuo asia. Pullea olo voi kyllä oikeastikin olla vaikka jos on menkat tulossa, tai helteellä nesteitä kertyy ja turvottaa, tai muista syistä.

Mutta muista rakastaa itseäsi joka tapauksessa :)

Vierailija
2/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä. Pullealta tuntuu. 160 cm, 84 kg. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 60 ja olen 163 cm. Olen pullea. Tunsin olevani yhtä pullea myös 54-kiloisena, nyt valokuvista näkee, etten ollut. Enimmillään olin 83, ylä-asteella. Sitten laihduin ja paino seilannut 54-64 kg. Lihavempien aikojen "paino"tuntuu yhä, vaikka olen vuosia jo ollut normaalipainoinen. :( Suhde ruokaan ja painonpudotukseen on vääristynyt. Se on osittain jo äidinmaidossa peritty, kun olen koko elämäni seurannut äitini kamppailua painonsa kanssa.

Vierailija
4/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 166 cm ja noin 60 kiloa. Olo ei tunnu pullealta.

Vierailija
5/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
6/15 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotusta

Vierailija
7/15 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinä olet edelleen ylipainoinen ja ilmeisesti lihakset löllyää. Treenaa itsesi timmiin kuntoon.

Vierailija
8/15 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy salilla, saat lihaksia jolloin olet kiinteämpi. Älä siis laihduta enää vaan hanki lihaksia.

Vierailija
9/15 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko turvotusta? Kyllähän silloin olo on pullea ja tukala painosta riippumatta. Jos taas kroppa tuntuu löydältä, siihen auttaa vain lihastreeni.

Mittojen puolesta olet kyllä hoikka, niin älä ainakaan laihduta. Laihduttaminen surkastuttaa lihasmassaa, mikä voi laittaa ryhdin huonoksi ja mahan pömpöttämään.

Vierailija
10/15 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy salilla, saat lihaksia jolloin olet kiinteämpi. Älä siis laihduta enää vaan hanki lihaksia.

Toki sinulla voi olla myös kehonkuvan häiriö, syömishäiriö tms jolloin mene terapiaan äläkä salille, joka ei mt ongelmiin auta mitään.

Vierailija
11/15 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullealta tuntuu ja turvottaapurvottaa kun join eilen 15 kaljaa.

Toukopouko

Vierailija
12/15 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sinä olet edelleen ylipainoinen ja ilmeisesti lihakset löllyää. Treenaa itsesi timmiin kuntoon.

Hän on normaalipainoinen kunnes painaa 65 kg.

Vierailija
13/15 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hentorakenteinen voi olla laihaläski noila mitoilla. Tottakai tunnet itsesi pulleaksi kun kropassasi ei ole mitään muuta kuin luuta ja läskiä. Ne viimeiset lihakset todennäköisesti tuhosit laihduttamisen aikana.

Vierailija
14/15 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole urheilullinen ja siten omaa keskivertoa enemmän lihasta, oletkin vähän pullukka. Mutta koska kuvaat oloasi pulleaksi, turvotus kuulostaa oikeammalta syyltä.

Vierailija
15/15 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turvotukselle voi tehdä? Onko kaikilla turvotusta ennen kuukautisia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi